2021-05-20, 11:05
Medlem
Ska bli spännande att se hur dom gör med harakirin. Simon - NEJ! jag har IBS. Nardos - Aldrig i livet!
Emelie - antingen, aldrig i livet eller ok, kör för fan!. Tanja - Ge hit körv jäveln!
2021-05-20, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ska bli spännande att se hur dom gör med harakirin. Simon - NEJ! jag har IBS. Nardos - Aldrig i livet!
Emelie - antingen, aldrig i livet eller ok, kör för fan!. Tanja - Ge hit körv jäveln!
Håller med dig
2021-05-20, 11:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Dom kunde väl för fan gett dom där tårtorna till några av Stockholms alla hemlösa pensionärer?

Tycker verkligen produktionen att det här är "roligt" förstår man ju varför dom misslyckats med allt i år.
2021-05-20, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Att Emelie är kvar är det som triggat henne , hon har nog insett att hon är ett hot (precis som hennes fans har eftersom de dagligen kräker ut hat mot Emelie)

Jag tror du har rätt.
2021-05-20, 11:08
Medlem
Emelie fick tårta till slut men det var väntat att de skulle köra freeze när hon lämnade poolen
2021-05-20, 11:14
Medlem
Riktig dagisnivå. Det här är inte rolig tv. BB är förstört. Vad hände med det sociala experimentet? Den här produktionen har totalt missat poängen med programmet. Blir att se gamla säsonger när den här skiten är klar.
2021-05-20, 11:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nu är det läggdags i Ironforge, men innan jag hoppar i säng ska jag ge er alla lite mardrömsmaterial:
Ni sitter fast i en hiss med Judith och Nardos. (ryser)
Gonatt.

MVH/Gnomegirl.

Ett öde värre än att bli uppäten av utsvultna murlocs D:
2021-05-20, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Simon - NEJ! jag har IBS.!

Gillar inte Simon alls men han har ju 100% rätt , Produktionen borde veta detta och inte ens erbjuda den till han bättre om de ger han något mysterygoo eller liknande som ersättningsprodukt, en harakiri kan nog sätta igång ett skov så stark som den faktiskt är.
2021-05-20, 11:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Är Rosanna kompis med Nardos? Och jobbar med BB? Får hon vara så partisk isf, är inte det en jävsituation?

Vet inte.. hon, Amilia och Anty satt och drack vin igår och verkade rätt dragna och då sade Rosanna det iallafall Fast det är ju rätt tydligt att produktionen pushar hårt för att det så ska bli så.
2021-05-20, 11:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hongklueh
SATAN vad hon tjatat och varit dryg sen hon vaknade. Är så jävla less redan!

SPOT ON! Nardos klankar nästan alltid ner på Emelie oavsett vad det gäller!

Sjukt starkt av Emelie att hon inte bränner av efter Nardos konstanta pikanden den sista tiden!

Emelie är kung!!! Utan henne hade säsongen varit en enda lång sovmorgon!
Har du fastnat in nån tidsloop eller?
Eftersom du upprepar samma jävla sak, hela tiden?

Du kan ju börja skriva att sur Emelie är drottning kanske?
Dels låter det ju mer logiskt, men framförallt blir det ju lite variation på dina inlägg.

Dessutom får man intrycket att du skriker, värre än Nardos när du skriver allt i fet stil. 😉
2021-05-20, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vet inte.. hon, Amilia och Anty satt och drack vin igår och verkade rätt dragna och då sade Rosanna det iallafall Fast det är ju rätt tydligt att produktionen pushar hårt för att det så ska bli så.

Vad sa Rosanna?
2021-05-20, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
Gillar inte Simon alls men han har ju 100% rätt , Produktionen borde veta detta och inte ens erbjuda den till han bättre om de ger han något mysterygoo eller liknande som ersättningsprodukt, en harakiri kan nog sätta igång ett skov så stark som den faktiskt är.

Ja, asså harakiri korv är inte bra om du har IBS, magsår eller magkatarr. Men jag tror inte dom kommer erbjuda honom just. Utan dom får säkert in en så får dom bestämma vem som ska äta den och då lär det bli Tanja

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in