2021-02-08, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jenny Alversjös lismande inställsamhet gör ju nyhetsmorgon när hon programleder helt otittbart.

Hon är helt borta vad gäller intelligens och logik. Att höra på henne är lite som när man samtalar med en 6-åring. På den nivån är det.
Citera
2021-02-08, 10:03
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Vilken jobbig jävla negerkärring som pratade nyss där. Jag var tvungen att byta kanal. Hon om att hon tänkte hoppa i vattnet bland krokodilerna, hon borde ha gjort det.
Citera
2021-02-08, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Vilken jobbig jävla negerkärring som pratade nyss där. Jag var tvungen att byta kanal. Hon om att hon tänkte hoppa i vattnet bland krokodilerna, hon borde ha gjort det.

Att programtiden tog slut var enda sättet att få stopp på kärringen. Sen att döpa sin unge till Gift Blessing, typiskt negernamn.
Citera
2021-03-08, 18:51
Avslutad
Jag kan för allt i världen inte förstå hur de kunde dela på Maria och Martin. De var så bra tillsammans. Grym kemi. En på miljonen.

Inget ont om Soraya, men förstår inte varför hon inte sätts på andra dagar när man har Maria och Martin som verkar vara populära baserat på kommentarer i sociala medier.

Riktigt tråkigt är det. De var verkligen ett lyft för Nyhetsmorgon och lockade nog en del yngre tittare.
Citera
2021-04-03, 10:29
Medlem
Vidriga pk jude tv4 hur orkar ni se skiten
Citera
2021-04-11, 09:56
Medlem
godboys avatar
Fy fan för detta program. Brukar inte kolla, men ibland så händer det.

Idag (söndag) har de släpat dit någon influenser som dödfödde en unge. Ja det är tragiskt för alla som råkar ut för det. Men måste man släpa dit en plastig, tråkig och meningslös influenser? Låtsassysselsättning. Kan man inte ta dit en riktig kvinna. Såg bara ingressen, och bytte sedan till annat.
Citera
2021-04-11, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peddo88
Vidriga pk jude tv4 hur orkar ni se skiten

Hur orkar man vara inne och kommentera på nåt man tydligen inte tittar på??
Citera
2021-04-23, 09:42
Medlem
Pillenfilles avatar
Måste bara berätta. Tidigt på morgonen så visade TV4 bilder från Daunte Wrights begravning och ett klipp på dödstalet från en vän där han pratade om vilken bra pappa Daunte var till sitt barn. Ca 6:50 så mejlade jag TV4 detta klipp: https://youtu.be/rbXYjO4M-aM

7:30 var sista nyhetssändningen de visade det. Man kan verkligen göra skillnad!
Senast redigerad av Pillenfille 2021-04-23 kl. 09:52.
Citera
2021-04-23, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Måste bara berätta. Tidigt på morgonen så visade TV4 bilder från Daunte Wrights begravning och ett klipp på dödstalet från en vän där han pratade om vilken bra pappa Daunte var till sitt barn. Ca 6:50 så mejlade jag TV4 detta klipp: https://youtu.be/rbXYjO4M-aM

7:30 var sista nyhetssändningen de visade det. Man kan verkligen göra skillnad!
Fan va bra gjort av dig.
Citera
2021-05-19, 20:47
Medlem
Glock17GOLDs avatar
Dyster/ obehaglig stämning på tv4 nyhetsmorgon?

Det känns som alla som jobbar där är i någon form av livskris. Du har först botox-bögen aka "Anders Pihlblad" som har den mesigaste rösten jag någonsin har hört. Du har Markus Oscarsson med sitt otäcka jävla leendet. Martin Järborg som önskade han var 28 men som aldrig kommer bli det. Du har Jenny Alversjö som ser ut som Vladimir Putin av någon märklig anledning som bara jag har upptäckt. Jenny Strömstedt ser ut som någon häxa som säkert skulle bli uppbränd under sextonhundratalet.

Är det bara jag som tycket det programmet är ytterst obehagligt?

Glömde tilläga, kvarts miljon! Vem i hela världen säger en kvart miljon för 250 tusen?
Senast redigerad av Glock17GOLD 2021-05-19 kl. 21:03.
Citera
2021-05-19, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glock17GOLD
Det känns som alla som jobbar där är i någon form av livskris. Du har först botox-bögen aka "Anders Pihlblad" som har den mesigaste rösten jag någonsin har hört. Du har Markus Oscarsson med sitt otäcka jävla leendet. Martin Järborg som önskade han var 28 men som aldrig kommer bli det. Du har Jenny Alversjö som ser ut som Vladimir Putin av någon märklig anledning som bara jag har upptäckt. Jenny Strömstedt ser ut som någon häxa som säkert skulle bli uppbränd under sextonhundratalet.

Då skall du veta vad de som ser dom IRL tycker.
Citera
2021-05-19, 20:52
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glock17GOLD

Judar och satanister allihop.

Kolla deras minspel varje gång de hör ordet Jesus.

Aggressionen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in