2021-05-18, 00:25
Medlem
stockcocks avatar
Nästan tre stycken 10-baggers om man räknar med OCGN. Men den var lite luddig!
Citera
2021-05-18, 05:39
Medlem
ABG:s analys från januari går den att få tag på någonstans?

Mvh
Citera
2021-05-18, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Knappast, var ett konstaterande. Jag har även skrivit ett nästan exakt likadant inlägg gällande ett bolag jag legat lång i. Bara att titta upp mina poster.

Jag har flera bolag under bevakning, faller något av dessa i kurs kraftig så lokaliserar jag det och kontrollerar kring varför. Här visste jag att stor kursökning skett på kort tid, varför större vinsthemtagningar var väntat. Titta lite i sektens Discord, hur många kapitaliserade inte på dyket? Du gjorde tydligen inte det, du är en dålig trader som får skärpa till sig litet. Att vara avundsjuk för att det går bra för andra är tragiskt och ett småaktigt beteende.

Även varit inne under säkert två månader förra året som semi-långliggare i SynAct, har varit med och byggt upp bolaget.

Men det är just detta jag menar, SEKTEN har skottpengar på alla stackars djävlar som säljer minsta lilla innehav och lyckas göra pengar. Spänn av lite och gläds åt framgångarna? Ska du komma till exit-festen och gnälla över att folk sitter med Rolex, och du Casio?

Oavsett vad som hände borde du förstå att overifierade fantastiska förutsägelser som kommer i efterhand inte imponerar på någon, förutom möjligtvis ett barn. Du skriver: "Man behövde inte betala åkband för att åka fritt fall som ägare i Synact Pharma!"
Du agerar som att du skriver: Lugn grabbar! Knappt 10 % minus är ingenting. Jag har bettat på att den studsar tillbaka inom kort.

Sådant här beteende är inte bra för att bygga förtroende. Bättre då att hålla inne med sina kanon-affärer eller delge dem på förhand. Särskilt som tongången var diametralt motsatt innan tillbakastudsen.

Skrivet i all välmening. Vill ha dig kvar här på forumet. Du har rätt i att jag inte kommer att anse mig ha råd med en rolex på exitfesten. Jag är nybörjare med en blygsam summa på kontot och dessutom är jag totalt ointresserad av bling.
Citera
2021-05-18, 09:43
Medlem
CHleames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
ABG:s analys från januari går den att få tag på någonstans?

Mvh

Nej. Hemlig analys.
Räkna med att även SynActs aktie kommer värderas lika andra biotech inom kort. Första resultat utan statistisk signifikans i små studier som även är i tidig studiefas. Förväntas Rubrik-Resultat om ett antal månader och de fördjupade kompletta resultaten något halv år senare.
Räkna med 30 % av analyshusens kurser inom kort.
Var varnad för enskildas analyser på tex Redeye.
Citera
2021-05-18, 11:59
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgil.Kane.
Oavsett vad som hände borde du förstå att overifierade fantastiska förutsägelser som kommer i efterhand inte imponerar på någon, förutom möjligtvis ett barn. Du skriver: "Man behövde inte betala åkband för att åka fritt fall som ägare i Synact Pharma!"
Du agerar som att du skriver: Lugn grabbar! Knappt 10 % minus är ingenting. Jag har bettat på att den studsar tillbaka inom kort.

Sådant här beteende är inte bra för att bygga förtroende. Bättre då att hålla inne med sina kanon-affärer eller delge dem på förhand. Särskilt som tongången var diametralt motsatt innan tillbakastudsen.

Skrivet i all välmening. Vill ha dig kvar här på forumet. Du har rätt i att jag inte kommer att anse mig ha råd med en rolex på exitfesten. Jag är nybörjare med en blygsam summa på kontot och dessutom är jag totalt ointresserad av bling.

Så, det är bäst att enbart kommentera positiva händelser gällande SynAct? Jag förstår inte riktigt vad du vill få fram i din text.
Citera
2021-05-18, 12:02
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CHleame
Nej. Hemlig analys.
Räkna med att även SynActs aktie kommer värderas lika andra biotech inom kort. Första resultat utan statistisk signifikans i små studier som även är i tidig studiefas. Förväntas Rubrik-Resultat om ett antal månader och de fördjupade kompletta resultaten något halv år senare.

Hemlig analys ja, tillåt mig att skratta. Eller den enskilda analysen en användare från sekten skrev, och krystade till med 199 SEK i riktkurs. Det vore lite väl tilltaget att sätta 200 SEK nämligen, så vi tar en krona lägre!
Citera
2021-05-18, 15:55
Medlem
Citat:
Nej. Hemlig analys.

Hemlig? Bli kund hos ABG så får du den mailad. Krävs dock att man har kapital. Alltså inte en luffare som sitter i en snegunga i diamyd och stayble.
Citera
2021-05-18, 16:05
Medlem
stockcocks avatar
Ser inte superbra ut på TA-fronten. Stänger vi rött kan vi nog räkna med smärre nedgångar resten av veckan. Gap kring 90 SEK behöver fyllas.
Citera
2021-05-19, 08:47
Medlem
Citat:
Nej. Hemlig analys.

Hemlig är den knappast men eftersom jag inte är kund hos ABG hade det varit intressant att ta del av den.
Citera
2021-05-19, 09:56
Medlem
CHleames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schnyggsomfan
Hemlig är den knappast men eftersom jag inte är kund hos ABG hade det varit intressant att ta del av den.

Finns många omskrivningar för det du inte har tillgång till, OM du inte är kund.
Undrar när nästa NE ska genomföras enligt mottot:
Med tanke på senaste tidens PM, allt finurligt grävande i den utmärkta discord-kanalen samt James Knights närvaro, tror jag inte Synact säljer bolaget efter Fas2-studierna.
Utan genomför Fas 2b i egen regi. En himlens massa Fas 2b + alla nya indikationer som discord-kanalen snokat upp.

Bör bli en NE i miljardklassen.
Citera
2021-05-19, 20:33
Medlem
Citat:
Finns många omskrivningar för det du inte har tillgång till, OM du inte är kund.
Undrar när nästa NE ska genomföras enligt mottot:
Med tanke på senaste tidens PM, allt finurligt grävande i den utmärkta discord-kanalen samt James Knights närvaro, tror jag inte Synact säljer bolaget efter Fas2-studierna.
Utan genomför Fas 2b i egen regi. En himlens massa Fas 2b + alla nya indikationer som discord-kanalen snokat upp.

Bör bli en NE i miljardklassen.

Lite positivare tonläge nu CHleame, börjar du bli frälst?

Kan man tänka sig att vid multipla lyckade resultat, att det går att sälja RA till en BP och NS till en annan?

EU vill ju hetsa fram ett botemedel mot Covid-19. Om det blir SynAct som vinner den kampen kan man ju tänka sig att det blir en tidig försäljning av ARDS...

Jag vet inte hur det fungerar. Några tankar eller gissningar någon?
Citera
2021-05-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Så, det är bäst att enbart kommentera positiva händelser gällande SynAct? Jag förstår inte riktigt vad du vill få fram i din text.

Det här fattar jag inte heller.

Varför detta jävla sektbeteende om att allt ska bara vara positiva tongångar.
Självklart; objektivitet är det farligaste som finns.

Detta är ett fritt forum. Vi får skriva det vi själva tycker och tänker om ämnet.

Så jävla låg nivå överallt.

Det verkar som om det finns människor här inne som på allvar tror att ett foruminlägg på flashback kan få kursen att dyka.
I så fall är det tragiskt, och synnerligen ett riktigt varningstecken. Mitt råd är då till alla sektmedlemmar; Håll inte på med detta i så fall, om ni inte klarar av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in