2021-05-19, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skubzundstuds
Jag kan inte tala för vad någon annan har skrivit. Bergmark har bevisligen uttalat sig om sina dyk vid Estonia, och det pratas nu även i tråden om U137 (som jag inte sett på Youtube).

Om han var med vid U137 vore inte konstigt. Han var i rätt ålder och kan mycket väl varit en ung medarbetare och dykare vid Försvarsmakten på den tiden och vid Estonia.

Däremot kan jag vara skeptisk till hans uttalande. Och det är därför jag ställer öppna frågor för att få konkreta svar. Öppna frågor inte samma sak som smutskastning, glåpord eller misstankar.

Allt denna pajas uttalar sig om blir bara en soppa, inget stämmer vid kontroll. Håkan Bergmark är en mytomsn utan dess like, punkt slut !!

HB's källa, finns var?

Skulle tokstollarna börja fråga clownen bergmark om månresan, så skulle håkan gå igång direkt att Nasa ringde HB mitt i natten.och fråga om han hade lust att följa med, men pajasen svara då Nasa, njaa är lite upptagen den tiden .. så agerar denna fabulerande människa och folk som swishar bergmark tror på skiten.
Citera
2021-05-19, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Oavsett vad han pysslat med tidigare så blir det att man ifrågasätter precis allt när han svamlar till det som han gör på YT.
Han pratar emot sig själv i varannan video han släpper
Nästan att man börjar undra om han varit med om någon skallskada och tappat närminnet.
På den nivån ligger han.
Fram och tillbaka,hit och dit.
Äger,äger inte,gjort,inte gjort,sagt,inte sagt.
Totalt tappat omdömet!

Några stänkare för mycket?
Det har en erkännt negativ verkan på hjärnan och minne.
Citera
2021-05-19, 20:16
Medlem
Citat:
Oavsett vad han pysslat med tidigare så blir det att man ifrågasätter precis allt när han svamlar till det som han gör på YT.
Han pratar emot sig själv i varannan video han släpper
Nästan att man börjar undra om han varit med om någon skallskada och tappat närminnet.
På den nivån ligger han.
Fram och tillbaka,hit och dit.
Äger,äger inte,gjort,inte gjort,sagt,inte sagt.
Totalt tappat omdömet!
Det kan vara en diversionsmanöver.HB kanske spelar dummare än han är.
Senast redigerad av Torspjesku 2021-05-19 kl. 20:31.
Citera
2021-05-19, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Allt denna pajas uttalar sig om blir bara en soppa, inget stämmer vid kontroll. Håkan Bergmark är en mytomsn utan dess like, punkt slut !!

HB's källa, finns var?

Skulle tokstollarna börja fråga clownen bergmark om månresan, så skulle håkan gå igång direkt att Nasa ringde HB mitt i natten.och fråga om han hade lust att följa med, men pajasen svara då Nasa, njaa är lite upptagen den tiden .. så agerar denna fabulerande människa och folk som swishar bergmark tror på skiten.

Att HB dykt på U 137 är något han påstår av o till.
Problemet är att andra gjort det HB påstår han löste med dykningar.
Och det finns inga belläg för några dykningar överhuvudtaget.
Det närmsta jag kommit att Ryssarna kanske erbjöds att Svenska dykare skulle kolla skrovet.
Det var föga hemliga dykningar! Som heller alldrig skedde.

finns en pdf där Jutta Rabe frågar ut HB.
Sök på Håkan Bergmark Röjdykare.
Orkar inte ladda ned skiten o lägga upp!.
Där berättar han själv om sina bravader.
Om någon vill orkar så gör gärna det.
Jag tyar inte mer!
Citera
2021-05-19, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku

Är det ens möjligt?
Citera
2021-05-19, 21:08
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Skulle tro dom ringer in GB om dom får in lite större jobb,typ 20.000km2 innertaksjobb.
Anställning vitt?
Vem stannar annars hemma från jobbet om man blir av med en skruvdragare ?
Ja vilken soppa.
Men skulle vara intressant att höra vilken sorts Anställning det kan röra sig om.
Konstigt att gå ut med dessa historier som är så otroligt lätt att slå hål på,bara ringa upp företaget, garanterat de i sin tur hör av sig till HB,detta borde t.o.m en som HB kunna räkna ut.det hela får en att undra hur det står till i skallen på honom.
Att påstå att man blivit av med arbetet pga beslagtagen skruvdragare är löjligt att ens påstå,men klanen regerar inte ens.
Som någon skrev i denna tråd,följarskaran måste vara en bunt 55r.

Haha...Tittar inte på alla hans klipp, han han sagt att han fick kicken pga skruvdragaren? Låter ju nästan som han hade "lånat" den utan att fråga eller nåt. Polisen borde slå på den kolla om den är anmäld stulen tamefan xD
Citera
2021-05-19, 21:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku

Du har för höga tankar om mytomanen. Ett sånt upplägg förutsätter en viss intelligens. 😆
Citera
2021-05-19, 21:10
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Skulle tro dom ringer in GB om dom får in lite större jobb,typ 20.000km2 innertaksjobb.
Anställning vitt?
Vem stannar annars hemma från jobbet om man blir av med en skruvdragare ?
Ja vilken soppa.
Men skulle vara intressant att höra vilken sorts Anställning det kan röra sig om.
Konstigt att gå ut med dessa historier som är så otroligt lätt att slå hål på,bara ringa upp företaget, garanterat de i sin tur hör av sig till HB,detta borde t.o.m en som HB kunna räkna ut.det hela får en att undra hur det står till i skallen på honom.
Att påstå att man blivit av med arbetet pga beslagtagen skruvdragare är löjligt att ens påstå,men klanen regerar inte ens.
Som någon skrev i denna tråd,följarskaran måste vara en bunt 55r.

Haha...Tittar inte på alla hans klipp, han han sagt att han fick kicken pga skruvdragaren? Låter ju nästan som han hade "lånat" den utan att fråga eller nåt. Polisen borde slå på den kolla om den är anmäld stulen tamefan xD

Fan vad jobbigt att jobba med honom, behöva höra lögner och rövarhistorier hela dagarna...sen hans fullkomligt VIDRIGA röst...låter typ som när jag håller för näsan och pratar överdriven södermalmsdialekt...
Citera
2021-05-19, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Det ni ägnar er åt är just smutskastning samt misstänkliggörande. Det är ju bara att gå tillbaka de senaste sidorna i tråden så framgår det ju där.

Så du hör alltså till de personer som tycker det är "konstigt" att fd marindykare Håkan Bergmark, som var ung i början på 80-talet, dök på U-137??? Vad tror du han egentligen var 1981, brevbärare? Intet ont om brevbärare. Har jag själv varit en.

För min del skiter jag fullständigt i var din idol!
HB var 1981 jobbade med osv!
Men enligt sig var han student i Lund?
Sen om han var med o vaktade på Ubåten ihop med HV o alla andra förband som var på plats skiter jag åckså i.
Det jag vill veta var om han dök på Ubåten i så fall varför vem gav order
Vilket förband var han på.
Gärna med fler källor än han själv!
Sen hur Han förklarar att han gjorde 20 månaders utbildining på ett år.
Har det blivit fel?
Och ska du kalla mig elaka saker behöver du inte svara!
Citera
2021-05-19, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
För min del skiter jag fullständigt i var din idol!
HB var 1981 jobbade med osv!
Men enligt sig var han student i Lund?
Sen om han var med o vaktade på Ubåten ihop med HV o alla andra förband som var på plats skiter jag åckså i.
Det jag vill veta var om han dök på Ubåten i så fall varför vem gav order
Vilket förband var han på.
Gärna med fler källor än han själv!
Sen hur Han förklarar att han gjorde 20 månaders utbildining på ett år.
Har det blivit fel?
Och ska du kalla mig elaka saker behöver du inte svara!

"Idol". Var får du allt ifrån?

Sedan påstår du här saker som Håkan Bergmark antas ha sagt. Påstå vad du vill. Tror du jag vigt mitt liv åt att studera Håkan Bergmark? Så att jag kan rätta dig i detalj vad som är riktigt och vad som inte är det? Och det är mitt fritidsnöje? Haha. Idiot.
Citera
2021-05-19, 21:31
Medlem
Som sagt: Är man Youtuber, så får man alltid räkna med att ha någon som ger en tumme ner eller att det blir bråk i kommentarsfältet. Ju mer udda eller kontroversiellt ämne; desto större reaktioner. Sånt här vet alla. HB är inget undantag.
Citera
2021-05-19, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
"Idol". Var får du allt ifrån?

Sedan påstår du här saker som Håkan Bergmark antas ha sagt. Påstå vad du vill. Tror du jag vigt mitt liv åt att studera Håkan Bergmark? Så att jag kan rätta dig i detalj vad som är riktigt och vad som inte är det? Och det är mitt fritidsnöje? Haha. Idiot.

Nej påstår ingenting! han säger exakt allt i Utfrågningen med Jutta Rabe!.
bla
Så vem som är idiot är ganska självklar. 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in