2021-06-07, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightCameraAction
Håkan Bergmark är en reko folkrättskämpe. Ni som hatar här är betalda av vänsterregimen och globalisteliten.

Nä, jag gör det alldeles gratis. Håkan är min guilty pleasure.
Citera
2021-06-07, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xanatoz
Nä, jag gör det alldeles gratis. Håkan är min guilty pleasure.

Jag kör också ideellt.
Totalt oavlönad.
Det räcker med dessa youtuubers som swishtigger,speciellt hb,som tigger till sitt privata leverne.

Går han på a-kassa eller soc-bidrag tro?
Eller endast swishtiggeriet kanske🤔
Kanske hb ska börja med guidade turer i Stockholms skärgård med kajutamys,eller varför inte en skepparexamenskurs och ölhävartävling.
Senast redigerad av Kho71 2021-06-07 kl. 21:26.
Citera
2021-06-07, 21:30
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Håkan Bergmark är en reko folkrättskämpe. Ni som hatar här är betalda av vänsterregimen och globalisteliten.

Inget ekonomiskt vinstintresse här heller...
Citera
2021-06-07, 21:33
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Jag kör också ideellt.
Totalt oavlönad.
Det räcker med dessa youtuubers som swishtigger,speciellt hb,som tigger till sitt privata leverne.

Går han på a-kassa eller soc-bidrag tro?
Eller endast swishtiggeriet kanske🤔
Kanske hb ska börja med guidade turer i Stockholms skärgård med kajutamys,eller varför inte en skepparexamenskurs och ölhävartävling.

Om jag känner Håkan rätt, så hade han då börjat med AWn för att sen påbörja kursen...

Skepparexamenkurs med Håkan Bergmark:

AW: 08:30-11:30
ÖL-PAUS: 11:30-12:30
Skepparkurs: 12:30-17:00
ÖL: 17:00-22:00
Senast redigerad av Tremendously 2021-06-07 kl. 21:38.
Citera
2021-06-07, 21:41
Avslutad
Citat:
Ja något större snille är han inte.
Han har genom sina egna videos gett kfm exakt all information de behöver.
Dom har garanterat följ hans yt-kanal med spänning,bara väntat på inflyttningen.

Han på skattemyndigheten skulle kolla igenom lite filmer på hans kanal.
Citera
2021-06-07, 21:41
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Han pratar om gårdagens promenad genom stan som en "stor framgång". Han tror säkert det, med mot vilka mått mäter han och hans gelikar "stor framgång"? Jag antar att det handlar om "många på plats" och "vi kunde hålla på ganska länge". Mot vilket mål riktade man sig, "frihet", och är den större nu? För mig, som skattebetalare, kostade deras gemyt bara pengar...
Citera
2021-06-07, 21:43
Medlem
Citat:

Knappast. Jag häcklar Håkan helt gratis. Han är en charlatan och clown. Och följarna är en sorglig samling av svagbegåvade får som villigt låter sig luras.
Citera
2021-06-07, 21:46
Medlem
Tremendouslys avatar
Utgår från att Håkan spelar in sina klipp samma dag som han lägger ut dem. Samma tshirt som han hade på sig i fredags, hade han på sig i lördags och igår under nationaldagsfirandet. Även idag hade han på sig samma tshirt.

Är det möjligt att han har använt samma tshirt i fyra dagar utan att tvätta den?

Börjar typ tycka synd om stollen...det finns billiga tshirts som är helt enfärgade...varför köper han inte 10-20 st såna, så han kan byta till en fräsch emellanåt?
Citera
2021-06-07, 21:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Skriver inte KFM någon rapport om när de gör utmätningar...skulle vilja höra vittnesutsaga om deras upplevelse när de klev ombord...odör, ölburkar, otvättade kalsonger, använda kondomer...

Det vore något om det vore så. Men det kan väl kränka individen ? Däremot tror jag att det tas upp nästkommande fikarast.
Citera
2021-06-07, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendously
Utgår från att Håkan spelar in sina klipp samma dag som han lägger ut dem. Samma tshirt som han hade på sig i fredags, hade han på sig i lördags och igår under nationaldagsfirandet. Även idag hade han på sig samma tshirt.

Är det möjligt att han har använt samma tshirt i fyra dagar utan att tvätta den?

Börjar typ tycka synd om stollen...det finns billiga tshirts som är helt enfärgade...varför köper han inte 10-20 st såna, så han kan byta till en fräsch emellanåt?

Kanske just det han gjort,alltså köpt 20 st tischor med "populisterna-loggan,fick kanske mängdrabatt.
Damkoftan 10 st,utgående modell dom inte gick att sälja,14,90:-/st
Och företagstischan kanske han kom över en hel låda av alldeles gratis.
Citera
2021-06-07, 22:23
Avslutad
Citat:
När det gäller skitstormen mot HB så har det inget med höger/vänster att göra.
De flesta här är garanterat höger...tror jag.
Det är själva sättet som retar folk,lögner varvat med fylla och undanflykter och skylla ifrån sig på allt och alla.
Absolut inget eget ansvar tas över egen livssituation,utan det blir till "kordinerade attacker från djupa staten" så fort något går åt helvete.
Låter I.o.f som ett politikerämne.

Han är ju politiker. Populisterna 😄
Citera
2021-06-07, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Han pratar om gårdagens promenad genom stan som en "stor framgång". Han tror säkert det, med mot vilka mått mäter han och hans gelikar "stor framgång"? Jag antar att det handlar om "många på plats" och "vi kunde hålla på ganska länge". Mot vilket mål riktade man sig, "frihet", och är den större nu? För mig, som skattebetalare, kostade deras gemyt bara pengar...

Ja faktiskt så blev nog ingenting uträttat.
Den är redan glömd,lever endast kvar som ett minne i lärjungarna huvuden.
Lite som ett gäng trotsiga ungdomar-där fick djupa staten så dom teg.
Hoppas bara att ingen upptar sjukvårdsplatser om dom blir sjuka i covid-19 .
Hb har dragit ett löjets skimmer över allt som heter alternativ media på Youtube, kan inte längre lyssna på någon,LM tyckte jag lät vettig ett tag,men ser bara foliehattar på alla numera så fort jag försöker lyssna lite.
Senast redigerad av Kho71 2021-06-07 kl. 22:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in