2021-05-19, 16:04
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Hade det varit mitt företag som denna mytoman / pajas sitter och skyltar med, så
kan jag lova att påhälsning hade skett rätt snart och med tvingad live sändning på
Håkan Bergmarks s.k. YT-hitta-på-kanal, och fråga vad fn han håller på med ..

Hoppas någon rotar i detta ännu mer ..

Följdfundering om Håkan Bergmark, är han psykiskt sjuk eller vad, googlade lite
om detta, tog 2 minuter så dök detta upp .. finns en lag faktist om detta ..
https://www.1177.se/Stockholm/sa-fungerar-varden/lagar-och-bestammelser/lagar-i-varden/lagen-om-psykiatrisk-tvangsvard/

Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Lagen om psykiatrisk tvångsvård är välkänd och mycket svår att ta i bruk.
Han verkar knappast särskilt sjuk om du frågar mig (Jag har noll, absolut INGEN utbildning i medicin men känner mig ändå rätt säker på att han inte kvalificerar sig för tvångsvård iallafall)
Det är extremt svårt att bli tvångsvårdad.
Nej, han är inte svårt psykiskt sjuk, möjligtvis har han en eller två personlighetsstörningar. Han utgör ingen fara för sig själv eller annan och han ter sig orienterad till samtliga modaliteter. Hyfsat hel och ren också

OM det vore så att han dricker i snitt 3-4 liter vin per dygn skulle LVM kunna vara tillämpbar, men då krävs det att anhörig, vän eller annat driver på. Att han ljuger och överdriver via en Youtube-kanal är småtragiskt, men inte psykopatologiskt.
Citera
2021-05-19, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Lagen om psykiatrisk tvångsvård är välkänd och mycket svår att ta i bruk.
Han verkar knappast särskilt sjuk om du frågar mig (Jag har noll, absolut INGEN utbildning i medicin men känner mig ändå rätt säker på att han inte kvalificerar sig för tvångsvård iallafall)
Det är extremt svårt att bli tvångsvårdad.

Självklart, men frågan finns ..
Som sagt, hoppas någon sätter denna pajas på plats snart, inget verka stämma vad
än HB säger, allt finns att dubbelkolla i dagens offentliga samhälle, har inte
Håkan Bergmark fattat detta tills nu .. och att inte Youtube stänger ner skiten är en gåta.
Citera
2021-05-19, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skubzundstuds
Att ställa frågor är mig veterligen inte synonymt med smutskastning eller misstänkliggörande.

Det ni ägnar er åt är just smutskastning samt misstänkliggörande. Det är ju bara att gå tillbaka de senaste sidorna i tråden så framgår det ju där.

Så du hör alltså till de personer som tycker det är "konstigt" att fd marindykare Håkan Bergmark, som var ung i början på 80-talet, dök på U-137??? Vad tror du han egentligen var 1981, brevbärare? Intet ont om brevbärare. Har jag själv varit en.
Citera
2021-05-19, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Nej, han är inte svårt psykiskt sjuk, möjligtvis har han en eller två personlighetsstörningar. Han utgör ingen fara för sig själv eller annan och han ter sig orienterad till samtliga modaliteter. Hyfsat hel och ren också

OM det vore så att han dricker i snitt 3-4 liter vin per dygn skulle LVM kunna vara tillämpbar, men då krävs det att anhörig, vän eller annat driver på. Att han ljuger och överdriver via en Youtube-kanal är småtragiskt, men inte psykopatologiskt.

Håller med, men tänk alla dessa stollar som Håkan Bergmark hjärntvättar med sitt
trams och tigger om swishslantar som de snällt swishar över, (yes vi tror på dig)
för att täcka HB`s förluster är tragiskt ..
hoppas dessa stollar läser detta, så skulle de leta upp HB ..

De som har lånat ut till pajasen nu, har en hållhake på Håkan Bergmark ..
Senast redigerad av SKIL 2021-05-19 kl. 16:16.
Citera
2021-05-19, 16:21
Medlem
getbusys avatar
Vad är det för människor som sitter och stöttar Håkan i kommentarer på tuben och som Swishar han pengar? Dom måste vara helt slut i skallen för att köpa allt denna mytoman spyr ur sig, dom är ju nästan mer sjuka än Håkan.
Citera
2021-05-19, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Var finns bunkern, någon måste sitta på info ..
(med lite ironi).

Onsdagsmyyyys!

Dagens första från oraklet.

https://youtu.be/YSNkefVpjhQ
Citera
2021-05-19, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Onsdagsmyyyys!

Dagens första från oraklet.

https://youtu.be/YSNkefVpjhQ

Beviset i kortisen att firmamärket är täkt med en gul väst ..
lite komisk då att i tråden har nämt företagets namn flera gånger
om pajasen jobbar kvar där, vipps så döljer Håkan Bergmark
sin enda ägda T-Shirt tydligen med en gul väst..

Talar för att mytomanen följer tråden som en hök ""
Citera
2021-05-19, 17:17
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Vad är det för människor som sitter och stöttar Håkan i kommentarer på tuben och som Swishar han pengar? Dom måste vara helt slut i skallen för att köpa allt denna mytoman spyr ur sig, dom är ju nästan mer sjuka än Håkan.

En hel del är nog Håkans egna google-konton som han skriver glada tillrop ifrån, men knappast alla och visst fan är det så att man måste vara ett riktigt sluthuvud för att köpa vad mytomanen svamlar om. De som gör det är nog inte nästan mer sjuka än Håkan. De är mer sjuka och störda än han.
Citera
2021-05-19, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thorster-Brutman
En hel del är nog Håkans egna google-konton som han skriver glada tillrop ifrån, men knappast alla och visst fan är det så att man måste vara ett riktigt sluthuvud för att köpa vad mytomanen svamlar om. De som gör det är nog inte nästan mer sjuka än Håkan. De är mer sjuka och störda än han.

Skulle Håkan Bergmark klara detta i en utfrågning med allt han uttalar sig om och att lura av stackars stollar med swish för att klara sin egen vardag?
https://polisen.se/lagar-och-regler/lagar-och-fakta-om-brott/bedrageri/
Citera
2021-05-19, 18:02
Medlem
Bergmark påminner lite om James Bond. Han verkar ha varit med om grejer och det sticker väl i ögonen på folk .
Citera
2021-05-19, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Bergmark påminner lite om James Bond. Han verkar ha varit med om grejer och det sticker väl i ögonen på folk .

Oavsett vad han pysslat med tidigare så blir det att man ifrågasätter precis allt när han svamlar till det som han gör på YT.
Han pratar emot sig själv i varannan video han släpper
Nästan att man börjar undra om han varit med om någon skallskada och tappat närminnet.
På den nivån ligger han.
Fram och tillbaka,hit och dit.
Äger,äger inte,gjort,inte gjort,sagt,inte sagt.
Totalt tappat omdömet!
Citera
2021-05-19, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Det ni ägnar er åt är just smutskastning samt misstänkliggörande. Det är ju bara att gå tillbaka de senaste sidorna i tråden så framgår det ju där.

Så du hör alltså till de personer som tycker det är "konstigt" att fd marindykare Håkan Bergmark, som var ung i början på 80-talet, dök på U-137??? Vad tror du han egentligen var 1981, brevbärare? Intet ont om brevbärare. Har jag själv varit en.

Jag kan inte tala för vad någon annan har skrivit. Bergmark har bevisligen uttalat sig om sina dyk vid Estonia, och det pratas nu även i tråden om U137 (som jag inte sett på Youtube).

Om han var med vid U137 vore inte konstigt. Han var i rätt ålder och kan mycket väl varit en ung medarbetare och dykare vid Försvarsmakten på den tiden och vid Estonia.

Däremot kan jag vara skeptisk till hans uttalande. Och det är därför jag ställer öppna frågor för att få konkreta svar. Öppna frågor inte samma sak som smutskastning, glåpord eller misstankar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in