2021-05-19, 21:14
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Skojade i ett tidigare inlägg om att Nardosfansen snart kommer börja knacka dörr för att få henne att vinna.. Såg nu i hennes live på insta att fansen faktiskt säger att de ska göra det

*Knack knack*
"Hej vi kommer från Nardolovas vittnen och undrar om du har en sekund över att tala om jesu.. jag menar Nardos"
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
så du vill hellre ha ut simon än att nardos vinner? hatar du pojken så mycket

Ja, ut med simon. Sen nardos sen tanja sen emelie.
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkademiZ
Klart jag också har en favorit men alla är ju värda segern. Jämför med alla andra deltagare så är dessa fyra som har överlägset underhållit oss tittare mest.
Absolut rätt dessa 4.För mig var det jag skrattade mest åt var Nardos i militärveckan var klart i topp ! Tyckte hon var helt suverän👍 Men värdig vinnare är hon inte.
2021-05-19, 21:15
Medlem
Fyfan vad deppigt slut om man ska sitta och prata om vem som ska åka ut eller ligger sist till sista dagen.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
*Knack knack*
"Hej vi kommer från Nardolovas vittnen och undrar om du har en sekund över att tala om jesu.. jag menar Nardos"

Ey rösta på Nardos annars du får glock i pannan jao!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är du säker på att det bara är två? Om de har problem med siffror, tänker jag

Näääe vetu vad. Jag är så jävla trött på att se och höra män, så jag njuter av att ha ett forum utan kukmätartävling. Tycker det är ASskönt utan snubbar. Att de kvarvarande kvinnorna skriker får jag leva med.

skrikiga kvinnor > alla typer av män
Fan, där skiljer vi oss. Min mentala mognad rundades av när jag var runt 15, så allt med kissbomber, helikoptrar och teabagging faller mig fortfarande i smaken. 😂🥲 Men det gör inte att min kärlek till dig försvinner! 🥰
2021-05-19, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahah du får kolla mitt andra svar, där jag förklarar! Jag har ju hoppats på att ha med Nardos till slutet under en väldigt lång tid. Vinna ska hon inte, men jag vill att hon ger de övriga deltagarna men för livet. 😂
Haha, du är så ondsint och jag älskar det. 😂😂😂
2021-05-19, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Jag håller med dig om att vissa är nötter här inne men man har för vana att se de inläggen oftare. Majoriteten skriver inte så men jag har några personer i huvudet som gör det och det är nog ett halvt dussin jag kommer på.

Det är betydligt fler som inte skriver så. Jag har t ex aldrig gjort det men jag gillar iaf inte Nardos pga att hon är högljudd och egocentrisk så det går ut över andra.
2021-05-19, 21:18
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
*Knack knack*
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ey rösta på Nardos annars du får glock i pannan jao!
Jävla svenne rösta på Nardos brrrp brrrrrp

😂😂😂😂😂
Medlem
Ridnes avatar
Man kan lugnt säga att spänningen är lite tense mellan Emelie och Nardos... snart exploderar det. Eller lyckas Emelie hålla igen? Ser ut som att det börjar bli svårt :P
2021-05-19, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Då sitter hon bergis på väg till Lund i en taxi med bakluckan full av Edamer.

MVH/Gnomegirl.

🤣🤣🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in