2021-05-19, 21:10
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Skojade i ett tidigare inlägg om att Nardosfansen snart kommer börja knacka dörr för att få henne att vinna.. Såg nu i hennes live på insta att fansen faktiskt säger att de ska göra det

Hahahah neee lägg aaaaav 😂
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Jag förstår att det är enkelt att ta till "rasim" när någon inte gillar en person av annan hudton. Hellre det än att ta till sig att folk faktiskt inte tycker om en, FÖR DEN MAN ÄR SOM PERSON. Så länge det har med rasism att göra så ligger det ju utanför ens egen kontroll liksom.
Men newsflash- man kan faktiskt ogilla någon med annan färg på huden UTAN att det har med färgen på huden att göra.

Absolut har många skrivit fula ord osv.
Men även om t ex Tanja har det skrivits vidriga saker (men då kan man inte använda sig av rasism, så då är det inte lika o-okej). White trash, luder, osv osv..

Jag kan lova dig att majoriteten här ogillar Nardos p g a hennes personlighet och inte p g a hudfärg. Kan du ta in det? Man måste faktiskt inte älska någon som har annan färg på huden än vad man själv har. Det är inte rasism för det!
Det är mer rasistiskt att tro att kritik mot henne skulle ha med hudfärg att göra. 🤭 Jag fattar varför folk ogillar henne, men jag tycker om henne hahah jag har grav ADHD och tycker väl förmodligen att det är underhållande när hon driver de andra till vansinne. Mycket hon säger är helt hjärndött, men det blir en rolig konversation att lyssna på.

Jag gillade henne innan BB, då jag tycker att hon har ganska sunda värderingar i de frågor hon brinner för. Men i BB med svenskar blir det så roligt, för Nardos är nog inte riktigt med på hur det sociala bör se ut enligt de övriga. Hon hänger inte med i samtalsämnena heller, vilket får mig att vika mig av skratt, alltmedan tårarna rinner.
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essted
blir av okänd anledning förbannad över att Adrian inte lagt ut något om Madde än

Varför skulle han göra det?
2021-05-19, 21:11
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Lägg ner, majoriteten här har just anspelat på hennes ursprung eller hennes hudton som ett svepskäl att inte gilla hennes personlighet. Det säger exakt vilken typ av vardagsrasism som existerar i detta forum.

Jag håller med dig om att vissa är nötter här inne men man har för vana att se de inläggen oftare. Majoriteten skriver inte så men jag har några personer i huvudet som gör det och det är nog ett halvt dussin jag kommer på.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
haha det går så fort så majsan ser ut som demoncatta

🤣🤣🤣
Medlem
Ingen omröstning???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Skärp dig!
Bara för att Nardos är lobotomerad, behöver hon inte vara ett jävla svin!

Eller jo, hon är ju det. Sorry.
2021-05-19, 21:12
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Narcos, är du inte klok min kära häst?
Hahah du får kolla mitt andra svar, där jag förklarar! Jag har ju hoppats på att ha med Nardos till slutet under en väldigt lång tid. Vinna ska hon inte, men jag vill att hon ger de övriga deltagarna men för livet. 😂
2021-05-19, 21:12
Medlem
Kan vi inte rösta på den vi vill få ut eller????? Idioti.
2021-05-19, 21:13
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Det märks att Emelie biter ihop mycket till Nardos nu. Synd på ett sätt för jag vill att den jävla idioten ska sättas på plats. Men bra på det sätt att Emelie kommer vara den av de två som går ut med huvudet högt.
Det är inte värt att bråka med Nardos. Speciellt inte i finalveckan. Det kommer bara klippas fult för Emelie samtidigt som att programledarna kommer försvara Nardos beteende. Emelie sväljer alla pikar nu för att hon är trött på Nardos och antagligen inte ser henne som en potentiell vän på utsidan så det är lättare att svälja alla fula kommentarer.
2021-05-19, 21:13
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Intressant när Madde får tillgång till sociala medier.😉

Då sitter hon bergis på väg till Lund i en taxi med bakluckan full av Edamer.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-19, 21:14
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
LÄGG AAV. Jag tyar äntä mer

Jo det är sant tyvärr.. Och vi svennar är tydligen också vidriga rassar för att vi taktikröstar för att Nardos ska förlora säger de

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in