2021-05-19, 21:04
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Så jävla fin och positiv. Omgiven av såna surfittor som narfos och emelie och ändå håller hon humöret uppe. All heder till Tanja.
Bara att hon stått ut med dom två suggorna, gör att hon gjort sig förtjänt att vinna!
2021-05-19, 21:05
Medlem
Jag tycker det är helt rätt fyra personer som är kvar. Alla är värda segern och är helt unika på sitt sätt.
Tror det kan bli riktigt jämnt på finalen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Jag förstår att det är enkelt att ta till "rasim" när någon inte gillar en person av annan hudton. Hellre det än att ta till sig att folk faktiskt inte tycker om en, FÖR DEN MAN ÄR SOM PERSON. Så länge det har med rasism att göra så ligger det ju utanför ens egen kontroll liksom.
Men newsflash- man kan faktiskt ogilla någon med annan färg på huden UTAN att det har med färgen på huden att göra.

Absolut har många skrivit fula ord osv.
Men även om t ex Tanja har det skrivits vidriga saker (men då kan man inte använda sig av rasism, så då är det inte lika o-okej). White trash, luder, osv osv..

Jag kan lova dig att majoriteten här ogillar Nardos p g a hennes personlighet och inte p g a hudfärg. Kan du ta in det? Man måste faktiskt inte älska någon som har annan färg på huden än vad man själv har. Det är inte rasism för det!
+100000000. Det Narcos-klanen håller på med får mig helt klart att bli rasist.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Vad gör vi om Nardos vinner? Verkligen ALLA måste gå emot detta så att världens mest egotrippade och högljudda människa INTE vinner. Jag lägger allt mitt krut på Tanja, värdiga fina vinnaren! Hör runt med folk så de ser till att rösta också på alla andra förutom Nardos.

Tanja FTW
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Nardos fans kommenterar "Madde du och Nardos hade så fin vänskap" allt måste vara i relation till Nardos annars är personen värdelös.
Röstfiske av sekten.

Madde skrattar säkert när hon ser sådana kommentarer när hon kommer ut. Madde har varit hatad hela säsongen av Nardossekten för att hon har gillat Adrian samtidigt som Nardos har ogillat Madde.
Medlem
Ridnes avatar
Skojade i ett tidigare inlägg om att Nardosfansen snart kommer börja knacka dörr för att få henne att vinna.. Såg nu i hennes live på insta att fansen faktiskt säger att de ska göra det
Medlem
essteds avatar
blir av okänd anledning förbannad över att Adrian inte lagt ut något om Madde än
2021-05-19, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Du, siffror är ett känsligt ämne för åtminstone två av mina personligheter! 🤪🤯

Haha, har du märkt hur jävla jobbigt det var med så många brudar i huset? När Judith fortfarande var kvar hörde man typ bara henne och Nardos som skrek hela tiden! Jag säger då det; männen är betydligt mer behagliga att lyssna på.
Är du säker på att det bara är två? Om de har problem med siffror, tänker jag

Näääe vetu vad. Jag är så jävla trött på att se och höra män, så jag njuter av att ha ett forum utan kukmätartävling. Tycker det är ASskönt utan snubbar. Att de kvarvarande kvinnorna skriker får jag leva med.

skrikiga kvinnor > alla typer av män
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Nu är Maddes utröstningsklipp uppe. Nardos idioti är givetvis helt bortklippt.
Bra jobbat Meter.
Vi får hoppas att de tar med någon ful kommentar från Nardos i avsnittet imorgon men jag tror inte det.

EDIT: Speciellt inte nu i finalveckan.
Senast redigerad av Anonym396 2021-05-19 kl. 21:10.
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Nu är Maddes utröstningsklipp uppe. Nardos idioti är givetvis helt bortklippt.
Bra jobbat Meter.

Självklart..
2021-05-19, 21:07
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kommer någon mer verkligen åka ut? Var säker på att tv4 ville ha fyra i final för att säkra Nardos vinst.
Förra året var det 2 kvar på finaldagen. Då får dom för fan göra likadant i år pajasarna!
2021-05-19, 21:07
Medlem
Gött om negern blir 4a. röstar tanja alla dagar i veckan oavsett. skulle tanja åka så röstar jag på emelie eller simon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in