2021-05-19, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Han sitter förmodligen redan i bilen och spänner grodlåret för fullt medan hans fot trycket gasen i botten upp mot Stockholm, Farsta, för att "råka" stå och hänga i närheten när mmmMmadde kommer ut
Haha! Säkert! Majsan sitter shotgun och undrar vad fan det är frågan om.
2021-05-19, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
För fan Nardos ta DÄN dig själv och din jälvla magkänsla! Du har fel jämt och får alla andra att må dåligt men det fattar väl inte du!

Ja det syns så jävla väl på de övrigas ansiktsuttryck när de sitter och väntar på resultatet.
2021-05-19, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tanja är inte ett dugg sur och deppig! Därför är hon en värdig vinnare! ❤️

Exakt nu jävlar röstar vi på henne!!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja men eller hur..? Och att just Emelie säger det.. Har fan inte sett henne lyfta ett finger gällande disk eller städning på någon månad tror jag.
Men verkligen. Förstår inte hur man kan lämna över ansvar till alla andra i TRE MÅNADER.

Att de inte fucking SKÄMS?!?!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
BLM kirrar vinsten till Nardos! Ner på knä allihopa

"I can`t breath" och det är faktiskt sant. Just nu är jag så frustrerad och förbannad att min hals snör ihop sig.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Gillar hur den mest gillade kommentaren på BB senaste IG inlägg är "Men Nardos åk ut för fan" hahahahha

HAHA ojdå.. det ser inte bra ut för BBs prinsessa
Medlem
NU MÅSTE HON UT. NU NU NU NU NNNUUUUUUUU
får tangentbordspanik här hemma.

ÄR HON SÅ JÄVLA osäker på sig själv, och avundsjuk på Emelie, som råkar ha en personlighet som uppenbarligen går hem hos SVENSKA FOLKET - att hon gång på fucking JÄVLA GÅNG, måste pika henne vad fan hon än säger. JA DU SER UT SOM ETT TROLL utan smink och peruk. Emelie gör INTE det. LÅT HENNE vara.

JAG KOMMER på riktigt kasta ut tvn i poolen om hon vinner. Jag kommer inte klara det.
PS. Ja, min ilska går ut här. Säg vad ni vill om det. Jag har tappat det totalt, pga en jävla SKITPRODUKTION och en JÄVLA NARCISSIST som verkar vilja förpesta mitt liv för all framtid.

Någon skrev något om en svensk varit med i Eritreas BB, om dom spelat Gyllene tider för denne. SVARET ÄR ATT NEJ, svensken hade åkt ut med huvudet före innan den ens hunnit blinka. Inte fan hade någon brytt sig ett JACKSHIT.
2021-05-19, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tänk dig Pedram och Adrians reaktioner när Emelie vinner

Tess hatar henne också.

Men Nardos reaktion kommer vara bäst.
Vore så himla skönt att se
I klass med när Amilia fick lämna förra året
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
En kommentar på Instagram under Maddes inlägg fick över 100 likes att Nardos borde vara den som lämnade istället. Nardos fick en liknande kommentar under Judiths inlägg igår men den raderades. Jag undrar om denna också kommer också raderas?

Jag vet att TV4 tar bort kommentarer om Nardos på Facebook när tittare klagar på att hon skriker.

Jepp nu har kommentaren raderats.

Uppdatering: skoja.
Medlem
Zingo2s avatar
Emelie är glad nu, för hon ska få Maddes fans röster.
Hur många fans hade Madde? Kan väl inte varit så många, för då hade hon väl klarat sig?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha! Säkert! Majsan sitter shotgun och undrar vad fan det är frågan om.
haha det går så fort så majsan ser ut som demoncatta
2021-05-19, 20:47
Medlem
Finns bara ett sett at få ut nardos på och det är att rösta på simon för tanja och emelie klarar sig endå så mycket starkare är dem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in