2021-05-19, 18:11
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Ångra mig
Senast redigerad av DEMONOMICON 2021-05-19 kl. 18:53.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, men jag hade ju för mig att det var 7! Vart fan kom sjuan ifrån!? JAG ÄR LOBOTOMERAD.
De ä sjyyyk asså. Hur kunde du ta fel på en HEL centimeter?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, det tror jag fan att det var.
Ja, herregud. Ställde frågor om precis ALLT. Skitjobbig, och satt och lekte pryd för att irritera.🤣🤣🤣
2021-05-19, 18:12
Medlem
Helt jävla underbart att de får uppleva ståndgate. Det var fan det sjukaste kvällen, vi här har ju helt i chock. Stackars Dompa som fick sin 30-års fest förstörd. Skönt att han fick en till.
2021-05-19, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Rammi73.
Jag minns den användaren, skrev och kommenterade en hel del med denne. Menar ni att det är Emelies konto? 🤔
Det tror jag verkligen inte. Om inte Emelie gick in för att trolla och förstöra hela tråden.
2021-05-19, 18:13
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Inte när dom har nekat dina känslor minst 100 gånger om, alla på olika sätt.
Om du syftar på Adrian så har du (och väldigt många) missuppfattat det hela med att han sagt att han inte är intresserad. Han har bara inte velat ha ett förhållande i huset vill inte stressa fram pga hans tidigare förhållande. Allt detta har dom ju pratat om, mycket som vi inte sett. Adrian har gett henne mycket, speciellt om hon backat. Han skriver ju det idag på sin story (en intervju) .
Han gillar Madde mycket!
Sluta säga att det bara är från hennes sida!! Så himla less på det .. han är precis lika inne i detta, men vill inte stressa.

Kan faktiskt bli att det är hon som inte känner att det funkar på utsidan. 🤷🏻‍♀️
2021-05-19, 18:14
Medlem
xrlpyts avatar
Synd att de klippte bort hela Pedrams sammanbrott i sovrummet.
2021-05-19, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helt jävla underbart att de får uppleva ståndgate. Det var fan det sjukaste kvällen, vi här har ju helt i chock. Stackars Dompa som fick sin 30-års fest förstörd. Skönt att han fick en till.
HAHAHA, Peddot KOKKAR och jag njuter.
2021-05-19, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
HAHAHA, Peddot KOKKAR och jag njuter.
Haha!!! Gullis!
Medlem
Ridnes avatar
HAHA Simon : "Jag dör cringedöden!"
över ståndtjatet på Dompa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Om du syftar på Adrian så har du (och väldigt många) missuppfattat det hela med att han sagt att han inte är intresserad. Han har bara inte velat ha ett förhållande i huset vill inte stressa fram pga hans tidigare förhållande. Allt detta har dom ju pratat om, mycket som vi inte sett. Adrian har gett henne mycket, speciellt om hon backat. Han skriver ju det idag på sin story (en intervju) .
Han gillar Madde mycket!
Sluta säga att det bara är från hennes sida!! Så himla less på det .. han är precis lika inne i detta, men vill inte stressa.

Kan faktiskt bli att det är hon som inte känner att det funkar på utsidan. 🤷🏻‍♀️
Ingen bryr sig, jag drev med dig och du gick rätt i fällan.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Rammi73.
Jag minns den användaren, skrev och kommenterade en hel del med denne. Menar ni att det är Emelies konto? 🤔

Det tror jag inte. Om man läser rammis tidigare inlägg så är det kopplat till leksand- Sandviken och runt omkring där. Endel snack om barn också..

Vad har vi för fine dining-resturanger i närheten som erbjuder ”himmelska” köttbullar? 😀

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in