2021-05-19, 20:47
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Fina Madde! Hon verkar ändå lugn och väldigt värdig, det känns äkta när hon säger att det är OK! ❤️

Jag hon gick verkligen ut med värdighet och så stark hon varit trots hennes försynta hållning. Ett privilegium att ha fått lära känna henne genom hennes närvaro i huset!

Juste tack för ditt fina och lite poetiska inlägg om mitt inlägg. ❤️

De porlar kristallklart som den allra friskaste vårbäck!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
haha det går så fort så majsans ser ut som demoncatta
Stackars katt! 🙀🙀🙀
Medlem
Adrian har säkert redan 3 missade samtal från Madelene.

Too soon....?
Senast redigerad av AkademiZ 2021-05-19 kl. 20:52.
Medlem
Conny63s avatar
När tror ni det kommer VEM VILL NI RÖSTA UT av årets pajas produktion 😂?
2021-05-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag blir mer och mer övertygad om att det här är riggat. Idioten vinner. TV4 vinner på att ha fått en fin, "invandrare" som vinnare.

Hon känns som ett STORT skådespel hela hon. Hon ÄR DÄR för att hon blivit placerad där och tillsagd att bete sig som hon gör.

FRÅN start har jag känt - det är NÅGONTING med denna människa som absolut inte stämmer, hon beter sig som ngn som varit inlåst i en källare i 20 år.

Jag håller med. Dåligt skådespel VARJE gång hon ska "bikta sig". Så cringe! Hon gestikulerar och gapar och håller på, finns inte ett genuint ben i den kroppen.
2021-05-19, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkademiZ
Adrian har redan 3 missade samtal från Madelene.

Too soon....?
🤣🤣🤣 Mössan och hans papegoja får gömma sig. Hoppas verkligen att hon kommit till sina fulla sinnes bruk och skiter fullständigt i den där jävla uuusten.
2021-05-19, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkademiZ
Adrian har redan 3 missade samtal från Madelene.

Too soon....?

Hur vet du det
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Öhhhh
Hon sa ju att hon själv brukar smita undan så i en självkritisk ton

Ja skulle det göra saken bättre? Att hon erkänner att hon är lat? :P
Medlem
Vad gör vi om Nardos vinner? Verkligen ALLA måste gå emot detta så att världens mest egotrippade och högljudda människa INTE vinner. Jag lägger allt mitt krut på Tanja, värdiga fina vinnaren! Hör runt med folk så de ser till att rösta också på alla andra förutom Nardos.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
NU MÅSTE HON UT. NU NU NU NU NNNUUUUUUUU
får tangentbordspanik här hemma.

ÄR HON SÅ JÄVLA osäker på sig själv, och avundsjuk på Emelie, som råkar ha en personlighet som uppenbarligen går hem hos SVENSKA FOLKET - att hon gång på fucking JÄVLA GÅNG, måste pika henne vad fan hon än säger. JA DU SER UT SOM ETT TROLL utan smink och peruk. Emelie gör INTE det. LÅT HENNE vara.

JAG KOMMER på riktigt kasta ut tvn i poolen om hon vinner. Jag kommer inte klara det.
PS. Ja, min ilska går ut här. Säg vad ni vill om det. Jag har tappat det totalt, pga en jävla SKITPRODUKTION och en JÄVLA NARCISSIST som verkar vilja förpesta mitt liv för all framtid.

Någon skrev något om en svensk varit med i Eritreas BB, om dom spelat Gyllene tider för denne. SVARET ÄR ATT NEJ, svensken hade åkt ut med huvudet före innan den ens hunnit blinka. Inte fan hade någon brytt sig ett JACKSHIT.
Det som stör mig mest är att Nardos är omtyckt samtidigt som hela Instagram låtsas att hon är snäll och genuin. Givetvis har TV4 klippt det fint för henne och gömmer hennes värsta sidor för att de vill att hon ska vinna och det gör mig arg också.
2021-05-19, 20:51
Medlem
Simon har fått utslag pga allt fejkgråtande då han kniper ihop hela ansiktet som ett anus och frenetiskt pillar bort stora tårar med penisfingrar
2021-05-19, 20:51
Medlem
xrlpyts avatar
Jaha, nu vet jag inte alls vem jag ska rösta på. Jag bryr mig inte så värst vem som vinner, bara det inte är Nardos, men eftersom man inte vet vem som är mest poppis av de tre andra så kan det ju bli röstsplittring som gör att att Nardosmaffian vinner..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in