2021-05-19, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det var tv4s plan från början så hon vinner ändå.. Men att du tycker att det är positivt att hon ska vinna pga att ca 7 flashbackare använt n-ordet så är du ju mer än lovligt korkad.

Nä,jag har påtalat flera gånger varför jag gärna ser henne som vinnare. Vilka egenskaper jag uppskattar etc. Men tackar även korkade rassar i fall hon vinner.🤣🤣🤣
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var likadant igår då sa simon att klockan var 1940 vilket den också var när judith tittade och det stämde med vår klocka

Hmm märkligt.. de har ju uppenbarligen fixat tiden på klockan därinne eftersom de förut alltid låg flera minuter efter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsbyxan
Jaha och nu säger vi adjö till Madde.

MEN DRÖMMEN vore NARDOS

I en utopi
Medlem
Jag Jag Jag Jag Jag

Jaaaaaaaaaaaaaaggggggggg
2021-05-19, 20:06
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Kan du tänka dig att det var värre när det var 16 människor i huset?

Hon fick mer tid i DC då!!!

Sjukt orättvist mot alla de andra deltagarna som tror att de ställt upp på samma villkor som de andra... Hon har världens privilege därinne på alla sätt.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zondica
Alltså jag blir så förbannad!! På riktigt! Hur fan kan massor av folk och influensers sitta och rösta på Nardos när de helt öppet säger att de aldrig ens sett programmet? Bara för ett stört gäng har dragit igång en lögnkampanj. Hur kan ni ens sjunka så jävla lågt? Bb handlar inte om hudfärg det handlar om socialt spel och personlighet. Hur kan ens TV4 produktionen uppmuntra till detta jävla falska spel? Skäms alla jävla influensers! Fyfaan!!!!!

Ja TV4 produktionen kanske inte följer konceptet av det som Big Brother handlar om men även om de hade gjort det så har rasisterna i denna tråd gjort det till en rasfråga. Det i sin tur har skapat ett domino av följare och personer som kanske inte ens kollar på BB men rasar över detta hat mot Nardos speciellt pga hennes härkomst.

Tycker dock inte att det bara är Nardos som blivit attackerad utan även Tanja av vissa här och det är så vidriga inlägg så man förstår inte. Så det är inte bara Nardos utan Judith har också fått mycket hemska saker skrivet om sig och hon fick väl inget speciellt stöd.

Som jag skrev tidigare. Varför dela upp kränkningar, fördomar, diskriminering och hat i olika grupper då alla som drabbas tar lika mycket skada av det? Nardos har ju ett helt gäng nu som backar henne men från början var det ju för henne som person, att sen använda hatet mot henne som en språngbräda tycker inte jag är rätt, speciellt inte mot Nardos.

Om den saken är viktig för många så bör man ta med alla i huset som blivit kränkta i BB denna säsong, om man inte använder detta som en boost nu förstås för då gäller det ju bara Nardos eftersom det är hennes fans som startat detta!

Grunden är att alla är jämlika med möjligheter och skyldigheter, vare sig kön, etnicitet, funktionsnedsättning, kroppsbyggnad, sexuell läggning och klädstil, ålder, hudfärg, inkomst. Ingen av dessa är viktigare än någon annan och rättigheten att inte behöva bli diskriminerad och att alla ska kunna känna sig fria med vilka de är. ALLA!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jag Jag Jag Jag Jag

Jaaaaaaaaaaaaaaggggggggg

HELT jävla sanslös!
Medlem
Citat:
Oj vad ni vågar ni. Jag gör allt, men INTE EN TATUERING!
Bilder sedan på era konstverk? Kliar nervöst i fingrarna. Vill öppna min flaska, njuta. och kunna ha tvn på kommande vecka utan att rusa hysteriskt ut och trycka på mute då och då. Och förhoppningsvis få ner vilopulsen några slag.
Haha, skickar jag bild avslöjar jag mig verkligen. Medeålderskvinna välbetald kvinna som kommer med en tår. Nu bytte jag dock till Pedros vingar.

Fan, är nervös. Var tvungen att städa lite i väntan på detta. Skönt att jag öppnade en flaska Barolo tidigare.
2021-05-19, 20:07
Medlem
Varför snackar hon om att sitta i annexet när hon aldrig gjort det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
HELT jävla sanslös!

Spyr
Medlem
Citat:
Jag Jag Jag Jag Jag

Jaaaaaaaaaaaaaaggggggggg

Det var ändå ödmjukt av henne att vara tyst och bara se på när dom slog sönder pinatan under roliga timmen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Nej Zingo nu har du satt din sista potatis.
Du skriver ju för helvete endast inlägg om henne!? Du har tjatat om din älskade tös lillvickan hela säsongen I tråden. Tror varenda kotte här hade kunnat skriva under på det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in