2021-05-19, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowverkligen
Är det någon som åkt ut någon gång och då bara vägrat att lämna huset? Typ behövt bli utburen av produktionen eller liknande?
Tog ett bra tag för VidrigaVickan att pallra sig ut när hon blev utkastad. Men de utröstade har nog alltid fattat att det är dags att dra.
2021-05-19, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hmmm.... Märkligt att de säger "rätt" tid nu när de säger hur mycket klockan är. Simon sade att klockan är tio i, när klockan är tio i.
Det kanske var det produktionen gjorde idag när de låste in dem i turkosa.. fuskade med klockan på två-tre minuter för att vi tittare ska tro att det är live när det är flera minuters fördröjning egentligen.

var likadant igår då sa simon att klockan var 1940 vilket den också var när judith tittade och det stämde med vår klocka
2021-05-19, 19:53
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Du är inte ens värd ett svar. Du borde förstå i mina inlägg att vi har olika syn på henne, skillnaden är att du skriver mer inlägg om den du ogillar mest än din eventuella favorit.

DET min goda herre, är sjukt.
Varför citerar du mina inlägg då? Jag har väl ofta skrivit att jag gillat Simon, Tanja och andra.?
Problemet är kanske att du bara läser mina inlägg om Emelie?
Dom är inte till fördel för henne, det är jag fullständigt medveten om.
2021-05-19, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Går endast se på liven.
Got it!
2021-05-19, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Najan
Hon är så jävla puckad. Haaaaatar när folk talar om vad man tänker i tycker.

Schas, ut katta! 🥾
Emelie sa dessutom mot henne flera gånger men Narcos fortsatte att berätta vad Emelie sagt. Vill fan täppa igen den där truten sååå mkt.

Ja, schas ut! Tänk vilken glädjens dag om människa skulle få lämna idag!!! Då skulle jag börja tro på Gud, Jesus och fan och hans moster.
2021-05-19, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
haha ja det låter som en riktig Jula eller Rusta shopping.Kameran var ju dock lite kul och användbar
Ja, Det var fan en skitkul grej!
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Varför citerar du mina inlägg då? Jag har väl ofta skrivit att jag gillat Simon, Tanja och andra.?
Problemet är kanske att du bara läser mina inlägg om Emelie?
Dom är inte till fördel för henne, det är jag fullständigt medveten om.

Hehe.
Vi är alla haters beroende på vem man gillar
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hmmm.... Märkligt att de säger "rätt" tid nu när de säger hur mycket klockan är. Simon sade att klockan är tio i, när klockan är tio i.
Det kanske var det produktionen gjorde idag när de låste in dem i turkosa.. fuskade med klockan på två-tre minuter för att vi tittare ska tro att det är live när det är flera minuters fördröjning egentligen.

Fan min foliehatt åker på direkt när jag läser den här typen av inlägg 🤣 börjar konspirera kors och tvärs i hjärnan hejvilt om alla möjliga sätt som produktionen myglar
Medlem
Nu jävlar stannar Tanja tack!
Medlem
Helvete vad jag hoppas på mirakel nu och att gaphalsen ryker med peruken före genom annexet. Då är det FEST mina vänner!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jaha det måste jag ha missat.Är det gamla julklappar som någon av proddisarna har hämtat i förrådet hemma

Hihihihi! Vänta bara, snart kommer någon att vinna en dammig bakmaskin.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-19, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag kan tänka mig en tår under ögat som gäng-mördare.

Oj vad ni vågar ni. Jag gör allt, men INTE EN TATUERING!
Bilder sedan på era konstverk? Kliar nervöst i fingrarna. Vill öppna min flaska, njuta. och kunna ha tvn på kommande vecka utan att rusa hysteriskt ut och trycka på mute då och då. Och förhoppningsvis få ner vilopulsen några slag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in