2021-05-19, 18:52
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
det var snällt sagt nej jag ska inte åka på ofrivillig semester till Sibirien 5 dagar innan finalen

Det är kallt och ensamt där i Sibiren stanna här i den varma, trevliga, och onödiga flashback tråden istället!
2021-05-19, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Emelies tålamod med Nardos just nu..

Men tänk om hon verkligen gillar henne 😉 Hemsk tanke.. 🤣🤣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Att de fortsatte snacka när Emelie inte var där

Jävligt lågt.
Blev ledsen när Tanja slänger ur sig "JA MEN SNÄLLA NÅN! Det var ju bara en lapdance! Har du aldrig sett en sån eller?!" Nardos: "ELlellER hUuuR!!Shit alltsåååÅÅååÅåå" Var det inte hon själv som aldrig sett en snopp?

Fattar inte ens problemet/vad Emelie gjorde för fel när hon berättade för dom andra vad hon sett? OM det nu är ngt problem, så är det väl ngt mellan henne och Dennis - och inget som Narcos har ett skit att göra med.
Medlem
haha satt och undrade hur lång tid det skulle ta innan simon kallade på "MADDE" med hjälp med bäddandet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
2030-ish om jag inte minns fel.
Kan nog stämma. Lurar på om jag ska ta mig en promenix eller inte. Vill inte missa när någon (Madde?) ryker...
2021-05-19, 18:54
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Varför visar inte BB ett avsnitt om Nadros?Finns hur mycket som helst där hon går bakom folks ryggar och hugger dem.
Men framför allt hennes långa enerverande samtal där hon alltid ska ha rätt oavsett om hon har fel har
Ingen ska tala högt till henne ha attityd ingen skall ha någon annan syn på saken än "Prinsessan@Nadros
Nardos ska vinna.

BB vill visa avsnitt där Nardos blir hyllad, där Emelie ser dålig ut och avsnitt där Tanja inte är med.

Allt för att TV4 ska öka Nardos chanser i finalen att vinna.
Medlem
Har försökt hålla mig jävligt lugnt ang Nardos hittills och inte skriva så jävla fula ord (obs ej rasistiskt), men nu börjar propparna gå här. Hon är så JÄVLA elak att det är sjukt!

Sitta i nästan 100 dagar och tuta i folk att hon höjer och backar kvinnor. Skitsnack.
Medlem
Jag gillar verkligen inte Nardos.
2021-05-19, 18:55
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Varför passar Maddes röst så jävla bra till hennes tant-outfit/utklädnad?
2021-05-19, 18:55
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Jävligt lågt.
Blev ledsen när Tanja slänger ur sig "JA MEN SNÄLLA NÅN! Det var ju bara en lapdance! Har du aldrig sett en sån eller?!" Nardos: "ELlellER hUuuR!!Shit alltsåååÅÅååÅåå" Var det inte hon själv som aldrig sett en snopp?

Fattar inte ens problemet/vad Emelie gjorde för fel när hon berättade för dom andra vad hon sett? OM det nu är ngt problem, så är det väl ngt mellan henne och Dennis - och inget som Narcos har ett skit att göra med.

Den lapdancen var riktigt överdriven, jag blev fan konservativt lagd av den.
2021-05-19, 18:56
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Konspiratorisk som jag är tror jag att BB slänger in avsnitt där Emelie framstår i extra dålig dager.
De har sett på omröstningarna att Emelie leder stort över deras favorit Nardos, och gör ett sista desperat försök att få sin favorit till vinnare.

Förra året fick de inte se några avsnitt den sisita veckan.

Jag skulle inte bli förvånad om fyran fixar ihop en deepfake där Emelie trampar ihjäl kattungar iförd full naziuniform.
De är desperata nu, ingenting får stå i vägen för prinsessan av BB´s seger.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-19, 18:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMercury88
Emelie ljög om stånd, vem fan gör så?

Skicka henne till giljotinen på momangen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in