2021-05-19, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tror ni Emelie har aspergers eller liknande?
Finna en del tecken som tyder på det.

- hon berätta nyss om hur sjukt jobbig och skum hon var som barn, att hon fick gå till barnpsykolog tror jag?
- hennes bildminne /fotografiska minne (vanligt bland aspergare stod det när jag googlade)
- hennes svårigheter att visa känslor
- hon hatar att kramas/närkontakt med andra 🤔

Nej det har hon inte. Hon är HSP och ångestproblematik skulle jag gissa. Hade samma dramatiska utbrott som barn och känner igen mig i mycket. Resting bitch face och uppfattas som fett drygt, men egentligen är man lite blyg.

Tror hon har introvert/extrovert personlighet. Man är social och gillar uppmärksamhet samtidigt som man är bekräftelsesökande och osäker och att det tar mycket energi. Tror Emelie tar in väldigt mkt och vad folk känner och sänder ut för energi vilket gör att man inte alltid tar in hur och vad man själv säger, agerar (för att i huvudet går analyser på hundra). Typ så i kombo med dålig impullskontroll.
Senast redigerad av Somsolklar 2021-05-19 kl. 18:53.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMercury88
Emelie ljög om stånd, vem fan gör så?

Hon var uppenbarligen full och avis på Jackie, för hon tyckte han verkade najs när han kom in.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Sliter av allt om hon inte lämnar. Kan någon komma och hjälpa mig!
Jag kommer fan också vara hårlös om ingen täpper till hennes käft!!!
2021-05-19, 18:50
Medlem
essteds avatar
hade fan aldrig kunnat vara med, folk fattar ju tydligen inte när man kryddar för effekt
Medlem
Sen Emelie back home to Ystad
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nä gör inte det. Det kan tolkas som regelbrott och jag vill ha dig kvar här till finalen.

MVH/Gnomegirl.
det var snällt sagt nej jag ska inte åka på ofrivillig semester till Sibirien 5 dagar innan finalen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
När åkte Juddan igår? Vilken tid?
2030-ish om jag inte minns fel.
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essted
Va? Nej, det var vad hon sa när han åkte ut? Alltså det senaste avsnittet han var med i?
Trodde ni prata om avsnittet de fick se idag. För det var väl avs 42. Jag tror iaf dom hann prata ganska mycket. Hade hon inte visat så mycket, hade han garanterat varit mer på. För direkt hon backade så lirka han tillbaka henne. Men som sagt för mig så kan hon klara sig lika bra utan han. Hans förlust!
2021-05-19, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMercury88
Emelie ljög om stånd, vem fan gör så?

Hon var svartsjuk, förstod inte det själv och kunde inte hantera sina känslor. Därför sökte hon bekräftelse på att hata på ett beteende bara...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Ja, fast då faller Larsson34-kopplingen. Äh, jag har ingen aning.
Sluta spekulera om det nu så att ni inte blir portade sista dagarna.
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
Kan de sluta vara så jävla elaka mot emelie, hör de inte vafan de säger?
Varför visar inte BB ett avsnitt om Nadros?Finns hur mycket som helst där hon går bakom folks ryggar och hugger dem.
Men framför allt hennes långa enerverande samtal där hon alltid ska ha rätt oavsett om hon har fel har
Ingen ska tala högt till henne ha attityd ingen skall ha någon annan syn på saken än "Prinsessan@Nadros
2021-05-19, 18:52
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emmvalentine
Trodde ni prata om avsnittet de fick se idag. För det var väl avs 42. Jag tror iaf dom hann prata ganska mycket. Hade hon inte visat så mycket, hade han garanterat varit mer på. För direkt hon backade så lirka han tillbaka henne. Men som sagt för mig så kan hon klara sig lika bra utan han. Hans förlust!

Tror hon klarar sig mycket bättre utan honom, hon är klart skönare när han inte är i närheten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in