Citat:
Ursprungligen postat av
Europe
Ingenstans stod något om hans hudfärg eller namn, men som alltid vrålar du om rasism så fort någon inte håller med dig. Vi andra som läser "skenhelig" om Nûjen antar att det gäller hans hyckleri om ämnen som företagande, skatter, nationalism m.m. och hans allmänna anpassning till det etablerade ideologiska modet och den personlighet han visar upp, men från dig är det automatiskt "buhuu, elaka rasist!"
Du menar som du skriker dig hes om att sverigedemokrater kommer ruinera hela samhället för dig? Trots allt bygger hela ditt grinande om Wahlbeck på att han inte delar dina foliehattsuppfattningar. Wahlbeck må hänge sig åt foliehattsteorier och flummigt snömos, men ditt psykotiska vrålande på forumet om saker som t.ex. att SD och "extremhögern" är farligare än islamister som ISIS ligger ytterligare några snäpp högre upp på foliehattsskalan, så rimligtvis kan sådant i sig inte vara ett problem för dig.
Såja lilla vän, nu behöver du andas djupt och lugna ned ditt psykotiska foliehattsvrålande ett snäpp

Hör av dig om du en dag vill debattera ett ämne istället för att vråla ut idiotier

Mina åsikter om wahlbeck bygger på personliga kunskaper om människan eftersom jag har jobbat ihop och umgåtts privat med honom. Jag har alltså vida överlägsna erfarenheter av honom än du, lilla vän. Nu tycker jag att du räknar till 50, byter blöja, kläcker ur dig en trött klyscha på pissig engelska och sedan går och lägger dig, ok? Ok.