2021-05-19, 18:33
Medlem
Tråkigt att de inte visade Alex riktiga sida i avsnittet idag. De torr han är nån gullegull.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Hahah nu attackerar Nardos Emelies föräldrar och förminskar dem som föräldrar. ”Man ska säga så här, så här hade jag sagt”
”Man skickar inte barn till psykolog”

Hon har ju även sänt ett fint meddelande till alla föräldrar som misslyckats med sin uppfostran om deras son eller dotter visar sig vara homosexuell. Nu är hon igång igen.

SISTA PERSONEN att tala om varken utfrysning eller skitsnack, eller framförallt UPPFOSTRAN.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har hon sagt att hon är typ 18-19, när de övriga stört sig på hennes beteende? Så att de ska ha större förståelse? Och att de inte ska undra över hennes jobb?

Jag har även sett kommentarer från Nardossekten om att "hon är betydligt yngre än de andra".

Vad sjukt, tänk om hon bara är 16-17 men har tvingats in för o vinna millen åt hennes kriminella grabbar som hon är skriven på samma adress med.
Dom kanske fixat någon påhittad identitet till henne.

Hon ser ut som ett barn ibland. Det hade även förklarat varför hon knappt kan nånting, är så dramatisk, påstår att hon aldrig sett en pillesnorre förr och massa annat.

Eller är jag ute och cyklar på foliehattsvägen 1b nu?
2021-05-19, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja, och hon blev alltid så förbannad när någon nämnde något om Amilias vikt. Amilia var normalviktig, punkt slut!

MVH/Gnomegirl.
Jullan gillade hon INTE. Tjatade väll om Lisa också. Jobbig som fan.😅
Medlem
Nardos skulle bara veta vem som har mest tv-tid.

Och vem som hörs mest.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
Tråkigt att de inte visade Alex riktiga sida i avsnittet idag. De torr han är nån gullegull.

Det visades i avsnittet efter, dom skulle h visat den istället
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hur var känner hon Adrian när det enda hon tjatar om är hur snygg och sexig han är? Det hon nämnde att hon skulle sakna när han åkte ut var hans leende och ögon, hur bra känner man ngn då?

Ändå en poäng, det var det och att han lutade sig tillbaka på ett särskilt sätt när han skrattar, inte något om hur han var att prata med eller så. KAN ju också tyda på att Adrian inte är så jävla rolig in person, finns flera tolkningar där
Medlem
xrlpyts avatar
Intressant historia från Madde om en mamma som inte ville lyssna på sin unge när hen skulle visa något utanför tågfönstret (eller whatever).

Vad Madde inte vet är att det där var 65:e gången ungjäveln ville visa något helt fucking ointressant den dagen..
2021-05-19, 18:35
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helvete, vad Nardos hackar på Emelie nu.

Hon har väl fått tillsägelse från produktionen att hacka på Emelie så hon tappar det och produktionen får en anledning att ta ut henne.
Simsalabim, så är Nardos ännu ett steg närmare segern och de dumma goyimsen som tittar misstänker ingenting.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-19, 18:36
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja.. Tanja har nog fått i särklass minst med kameratid av alla. Om Nardos stöttar någon, säger något snällt, gör något roligt.. så blir det ett långt inslag i avsnittet. Varje dag. På samma sätt vinklas flera tvärtom.. med bara negativa klipp.
Helt sjukt.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, eller hur! Då började jag gilla Tjackis.

Haha "Tjackis" Jag gillade henne direkt.. Hon är asskön ju! Fattar inte vad alla hade emot henne.. verkade dessutom både djup och schysst.
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Inte en susning, jag bara undrade om det var 72 eller 73 i korvkärringens konto.
Hon var ju bra gammal också, så hon kanske smällt av i Covid.

MVH/Gnomegirl.

Hahahah du är för rolig! ❤

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in