2021-05-19, 18:30
Medlem
Tar Nardos hand om andras ungar!? Aldrig igen efter detta hoppas jag. Fy fa-an.
2021-05-19, 18:31
Medlem
Och ditt engelska är grym Simon!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Nardos elaka kommentarer till Emelie alltså

Nardos har ju drygat sönder senaste typ två veckorna. Hon insåg/inser väl att Emelie är ett större hot än hon trott. Nu tar hon varje tillfälle att dra ner och hata på Emelie. Gillade närdos som fan förr, särskilt under och efter generalveckan. Men nu. Tål henne inte. Hon är dubbelmoral om något. Emelie inser ändå när hon gör och har gjort fel och äger det. Nardos äger inte ett skit längre.

Hoppas Tanja, Simon och Emelie till final nu.

Och älskar Simons cringande. Boy - we are with you!
Medlem
hongkluehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
same! det har jag gjort hela säsongen. men tydligen bara emelie som gör fel hela tiden 🙄 suck! tycker hon har haft sjukt tålamod. Nardos pikar emelie hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
EXAKT!
Fy fan. Jag tycker hon har dels haft väldigt mkt tålamod och även är stark.. En annan hade blivit ledsen av hennes STÄNDIGA pikar och äckliga attityd.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sa Nardos precis åt Madde att leta upp frågor åt Emelie till provet som hon inte ska klara av att svara på? Wow. Okej.

Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Bästa eleven har ju varit Emelie, men det är klart Nardos inte vill unna henne något pris.

Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Gud vad nardos ska hoppa på Emelie så fort hon ser något på avsnitten.

Exakt! Nardos klankar nästan alltid ner på Emelie oavsett vad det gäller!

Som ni märker hade denna säsongen varit en dagisresa utan Emelie.

Emelie är kung!
Medlem
Hoppas folk röstar på Emelie idag, riktig Bb-deltagare. Fattar ej vad Nardos varit med om för så mycket som är hemskt inne i huset, enligt hennes fans? (som förövrigt är 99% trollkonton som tar över BBs instagram)
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Hahah nu attackerar Nardos Emelies föräldrar och förminskar dem som föräldrar. ”Man ska säga så här, så här hade jag sagt”
”Man skickar inte barn till psykolog”

Sjukt
2021-05-19, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detarvaldags
Det börjar bli ganska intressant att läsa alla inlägg från er som är besatta av Madde, just över att Madde skulle vara besatt av Adrian. Ni känner inte Madde, hon känner däremot Adrian. Så frågan är vilka som är mest obehagliga.
Hur var känner hon Adrian när det enda hon tjatar om är hur snygg och sexig han är? Det hon nämnde att hon skulle sakna när han åkte ut var hans leende och ögon, hur bra känner man ngn då?
2021-05-19, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Hur var känner hon Adrian när det enda hon tjatar om är hur snygg och sexig han är? Det hon nämnde att hon skulle sakna när han åkte ut var hans leende och ögon, hur bra känner man ngn då?

Kan hon bara släppa honom, han måste fan va den tråkigaste människan jag skådat.
2021-05-19, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Så mycket cringe från så många under en kväll.. Var typ bara Dompa, Jaqi och Tanja som betedde sig som folk :P
Ja, eller hur! Då började jag gilla Tjackis.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
70 av 100 avsnitt så har kanske Nardos 70% av TV-tiden i avsnitten.

Ja.. Tanja har nog fått i särklass minst med kameratid av alla. Om Nardos stöttar någon, säger något snällt, gör något roligt.. så blir det ett långt inslag i avsnittet. Varje dag. På samma sätt vinklas flera tvärtom.. med bara negativa klipp.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tar Nardos hand om andras ungar!? Aldrig igen efter detta hoppas jag. Fy fa-an.
Hon har jobbat på förskola.
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tyckte Tanja såg lite dämpad och nere ut under avsnittet... De kanske undrar varför programmet dedikerades med ca 70% till Nardos (som vanligt).

Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja, och hon blev alltid så förbannad när någon nämnde något om Amilias vikt. Amilia var normalviktig, punkt slut!

MVH/Gnomegirl.

Haha just det, riktigt förbannad. Hon var även riktigt snål med skiljetecken.

Vem behöver skiljetecken när mannen är en stjärnkrögare? 😅

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in