2021-05-19, 18:27
Medlem
Någon där inne behöver utveckla sin självinsikt…
Emelie kan stundtals va jobbig men hon har iallafall självinsikt såhär i efterhand
2021-05-19, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Nardos är otrolig, så arrogant

VÄRSTA människan jag skådat i tv. Tveklöst. Och det säger en hel del, då jag (tyvärr) såg flera år av PH.
2021-05-19, 18:28
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men snälla någon, kan du inte gå till din jävla Discord eller något? Vi vill inte höra talas om deras påhittade romans som inte existerar. Den enda HorMössan är intresserad av är sin egna spegelbild! Schas!!!!
Hoppas verkligen hon inser att det är dåre som hör hemma på ett LSS-boende.
Haha ... Vet tyvärr inte vad Discord är 🤷🏻‍♀️ berätta!
Påhittad ? 😆 Knappast, Madde är ingen dumbom som skulle fortsätta om han sa nej! Bara för att man inte beter sig lika så betyder det väl inte att man inte känner något 🤷🏻‍♀️
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Stackars Tanja, syntes knappt.

Alltså varför klipper de inte ihop ett avsnitt med de fem som är kvar så alla får lika mycket tid var? Det där avsnittet var ju alla utom Tanja ,fett kefft!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
VÄRSTA människan jag skådat i tv. Tveklöst. Och det säger en hel del, då jag (tyvärr) såg flera år av PH.
Skämskudde på dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Nardos elaka kommentarer till Emelie alltså
och emelie är så konflikträdd vilket man kanske inte kan tro. så hon bara håller med henne för att inte dra ner stämningen. all cred till emelie, fyfan vilken semester hon kommer få när detta är slut. Alla nardos fans predikar om hur bra vän nardos är till emelie men inte emelie till nardos. Om jag hade vetat att min vän böev mobbad, utrfryst och alltid fick pikar under hela hennes skolgång hade jag aldrig behandlat min vän som nardos behandlar emelie.
2021-05-19, 18:29
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Har Nardos ljugit om sin ålder till de i huset? Hur gammal har hon sagt att hon är?

(De andra reagerade när det stod att Nardos är 23 i avsnittet.)

Har för mig att hon sa 21 en gång, till Joel om jag minns rätt
2021-05-19, 18:30
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
VILL OCKSÅ VETA, vad har hon sagt till dom där inne?
Vi på utsidan vet ju redan om hennes patologiska lögner. Men förstår inte varför hon ljuger om sin ålder där inne?
Har hon sagt att hon är typ 18-19, när de övriga stört sig på hennes beteende? Så att de ska ha större förståelse? Och att de inte ska undra över hennes jobb?

Jag har även sett kommentarer från Nardossekten om att "hon är betydligt yngre än de andra".
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, jag visste fan inte vart jag skulle ta vägen.

Så mycket cringe från så många under en kväll.. Var typ bara Dompa, Jaqi och Tanja som betedde sig som folk :P
Medlem
Shtre1s avatar
Hahah nu attackerar Nardos Emelies föräldrar och förminskar dem som föräldrar. ”Man ska säga så här, så här hade jag sagt”
”Man skickar inte barn till psykolog”
Medlem
Zingo2s avatar
Gillar inte Nardos, men snacket dom har är väl iaf inga ”hugg” på Lill Vickan?
Hur tolkar ni samtalen?
Synd hon inte gick till psykolog när hon var 5 år som hennes föräldrar ville (Lill Vickan).
Kommer man ihåg allt sen man var 2 år, hade nog det varit bra för henne.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
lite taskigt mot tanja men hon har sällan varit med när det varit drama utan hängt medvetslös i poolen med storsjöodjuret.och snart smäller det mellan nardos och emelie
Nej, det var samma sak igår.

Jag tror Emelie inte vill bråka med Nardos då hon inte orkar så hon sväljer alla kommentarer hon får.

Jag tycker att Emelie har behandlat Nardos annorlunda sedan Honesty då Nardos ville bråka. Jag tror Emelie inte vill ha kontakt med det kaosbarnet på utsidan. Men jag tror alla där inne har tröttnat på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in