Citat:
Haha, kanske avser hon att skämta?
Det skulle kunna vara ett misstag.
Annars kunde hon säga att SD beter sig som om han vore i" det blå", men han jobbar lite mer "under ytan".
Måste vra svårt för föräldrar att tänka sig att ens son är mördare. Jag tror verkligen inte att SD är en sådan person som de tror är mördaren. Man hör ju hur duktig mamman tycker att han är. Den perfekte sonen.
Det skulle kunna vara ett misstag.
Annars kunde hon säga att SD beter sig som om han vore i" det blå", men han jobbar lite mer "under ytan".
Måste vra svårt för föräldrar att tänka sig att ens son är mördare. Jag tror verkligen inte att SD är en sådan person som de tror är mördaren. Man hör ju hur duktig mamman tycker att han är. Den perfekte sonen.
Jag tycker inte att hon verkar vara direkt skojfrisk, så det var nog en omedveten lustighet. Hon har lite att lära av dej

Jag slås av att varken SD:s pappa eller hans mamma verkar tycka att HD är någon svärföräldersdröm:
"Margareta tillfrågas om hur hon upplevde Stefans och Hannas relation.
Margareta tycker att de verkar ha en bra relation, men att de är olika. Margareta säger att
Stefan är så stark. Han orkar med mycket. Han är vaken på nätterna och har nog aldrig sovit
mer än sex timmar. Han har ett litet sömnbehov. Margareta beskriver att Hanna är vek. Stefan
har fått stå ut med mycket. Hanna är nog lite curlad och har inte behövt stå ut med så mycket,
men Margareta vet att hon är tuff på sitt vis när det gäller fysiska utmaningar och sådär.
Hanna gick in väggen, trots att hon inte jobbat så mycket. Stefan har jobbat mycket plus
renoverat huset och tagit hand om barnen och så. Hanna är inte alls stark som person.
Margareta kan inte säga något negativt om henne. Hon är rak och säger vad hon tycker om
saker ifall de tycker olika. Margareta tycker att Stefan är fin pappa och gör saker med sina barn. Han är följsam mot Hanna och barnen, precis som mot sin storebror. Margareta har inte hört Hanna och Stefan bråka. Stefan har fått ta mycket ansvar för barnen, det är han som fixar det mesta." (148/7)