2021-05-19, 14:30
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej, jag tror faktiskt inte det. Hon verkar veta allt om varenda film och karaktär samt sagt att det är det hon tittar på. Sedan kanske hon sa det för Mässan med. För övrigt, vad är det för vuxna människor som älskar Disney? Jag ser hellre på en usel bögporrfilm än tittar på tecknade sagor.
Da fack. Finns määängder av vuxna som älskar Disney. Satt på min arbetsplats och pratade om detta för något år sedan. Det visade sig att 7/10 hade en förkärlek för Disneyfilmer varav 3/10 samlade på alla filmer via någon slags prenumerationstjänst.
Tror det är för att många har sweet memories från barndomen som de relaterar till filmerna.
Jag gillar vissa men är inget generellt "fan". Sedan finns det ju en skala inom Disneyvurmandet med förstås.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Problemet är att alla andra är så splittrade mellan de andra deltagarna att nardos kommer ta hem det för att resten har spretat ut sina röster mellan resten

Helt sant. Det är därför de också kommer ha fyra st i finalen istället för tre. För att de vet om spretröstandet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Tanja vill vi ha! Nardos fans drar rasistkortet
Du är en av orsakerna pga det. Så jävla onödigt att använda n-ordet. Du skulle aldrig använda dig av ordet utanför hemmet, så varför ens göra det på internet.
2021-05-19, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, det är tack vare henne som man ser dårarna i idol som inte kan sjunga men tror de är nästa världsstjärna. Jag förstår inte behovet av att behöva säga till Narcos att hon visst kan sjunga men inte hittat sin grej. Det är ju inte så att Narcos skulle bli ledsen om Madde höll med om att hon faktiskt inte kan sjunga.

Apropå Idol, Big Brother och att kunna sjunga bra
https://youtu.be/J15n3YbT6co?t=7
2021-05-19, 14:32
Medlem
Ghandis avatar
Rösta på madde. Simon måste ut !
nardos åker.

Tanja o Simon är nervösast. Dom tror dom är säkrast. Men såg vad som hände igår.
2021-05-19, 14:33
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aelgaegg
Inte varit så aktiv senaste dagarna, men helt plötsligt när jag kommer tillbaka så talas det om att Nardos ska vinna? Vad har jag missat? För några veckor sedan så kändes Tanja som en gjuten vinnare. Jag tror att forumet måst börja enas om vem man vill ska vinna, precis som förra året.
Kortfattat:
Rasisterna i tråden har lyckats med konststycket att ge Nardos armé en ursäkt till att använda raskortet i sin propaganda för att hon skall vinna. Var inne och läste på ett Nardos konto igår där flera skrev att de tänker rösta på Nardos enbart för att göra ett statement mot rasism. De hade enligt utsago inte ens sett programmet. Så tacka Flashbackrassarna när/om hon vinner.
2021-05-19, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aelgaegg
Inte varit så aktiv senaste dagarna, men helt plötsligt när jag kommer tillbaka så talas det om att Nardos ska vinna? Vad har jag missat? För några veckor sedan så kändes Tanja som en gjuten vinnare. Jag tror att forumet måst börja enas om vem man vill ska vinna, precis som förra året.
Om Tanja och Simon hamnar i final så kommer ingen av de vinna. Det lovar jag dig/er. Ja Nardos har stöd, men jag skulle säga att Emelie har mest stöd. Vändningen kom efter hon och Dennis kärleksförklarade sig till varandra. Tittare älskar kärlek
2021-05-19, 14:34
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Rösta på madde. Simon måste ut !
nardos åker.

Tanja o Simon är nervösast. Dom tror dom är säkrast. Men såg vad som hände igår.
Röstar på Tanja all the way men håller med om Simon.
2021-05-19, 14:35
Medlem
Narditos???

Stavar hon sitt namn så???
2021-05-19, 14:36
Medlem
hongkluehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
same! det har jag gjort hela säsongen. men tydligen bara emelie som gör fel hela tiden 🙄 suck! tycker hon har haft sjukt tålamod. Nardos pikar emelie hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
EXAKT!
Fy fan. Jag tycker hon har dels haft väldigt mkt tålamod och även är stark.. En annan hade blivit ledsen av hennes STÄNDIGA pikar och äckliga attityd.

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sa Nardos precis åt Madde att leta upp frågor åt Emelie till provet som hon inte ska klara av att svara på? Wow. Okej.

Spot on! Nardos klankar nästan alltid ner på Emelie oavsett vad det gäller!

Utan Emelie hade denna säsongen varit ett utdraget kafferep.

Emelie är kung!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Du är en av orsakerna pga det. Så jävla onödigt att använda n-ordet. Du skulle aldrig använda dig av ordet utanför hemmet, så varför ens göra det på internet.

Tycker du det där var illa så har du inte sett 1% av vad som finns här. Inget sades när mergim snackades ner, inget sades när peddo snackades ner, inget sades när adrian snackades ner, men så fort der handlar den där narnia då jävlar...

speciellt under finalveckan, trots att mina 2 inlägg är 2 månader gammla dragna helt ur kontext.
Medlem
Jävla många frågor de behöver ha om de ska ha prov i all vetenskap

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in