2021-05-19, 14:22
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, det är tack vare henne som man ser dårarna i idol som inte kan sjunga men tror de är nästa världsstjärna. Jag förstår inte behovet av att behöva säga till Narcos att hon visst kan sjunga men inte hittat sin grej. Det är ju inte så att Narcos skulle bli ledsen om Madde höll med om att hon faktiskt inte kan sjunga.
Äh vafan. Hälften av nöjet med det programmet (var) ju att kolla på alla spån som inte kunde ta en ton. Ser det som att Madde gör oss en tjänst. Nardos i idol kunde ju bli ett roligt tillfälle!
2021-05-19, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Ny programidé: (behöver dock ej helst sändas på tv)
Vem klarar 100 dagar i ett hus med Narcos? Inga utröstningar eller så, och alla som klarar det vinner en miljon var.

Någon som hade ställt upp?
Etta INTE.
Om jag hade fått tejpa igen käften på henne, binda fast armar och ben och gömma henne i en garderob så absolut.
2021-05-19, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sa Nardos precis åt Madde att leta upp frågor åt Emelie till provet som hon inte ska klara av att svara på? Wow. Okej.

"Simon kommer inte kunna det bra" riggar dem provet för att tanja ska vinna
2021-05-19, 14:25
Medlem
Kan vi bli av med madde nu snälla?????
2021-05-19, 14:26
Medlem
hehe vem ska kunna nardos astrologifrågor när hon har hittat på allt själv, om man går efter basic så är ju rätt svar jungfru och oxe
2021-05-19, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Kan vi bli av med madde nu snälla?????

blir svårt då det är många idioter som röstar på tanja/madde istället för på simon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Men det sa hon väl mer för att Adrian ÄLSKAR Disney. Hans syster svarade i en frågestund att han måste ha en tjej som gillar Disney.
Nej, jag tror faktiskt inte det. Hon verkar veta allt om varenda film och karaktär samt sagt att det är det hon tittar på. Sedan kanske hon sa det för Mässan med. För övrigt, vad är det för vuxna människor som älskar Disney? Jag ser hellre på en usel bögporrfilm än tittar på tecknade sagor.
Medlem
Inte varit så aktiv senaste dagarna, men helt plötsligt när jag kommer tillbaka så talas det om att Nardos ska vinna? Vad har jag missat? För några veckor sedan så kändes Tanja som en gjuten vinnare. Jag tror att forumet måst börja enas om vem man vill ska vinna, precis som förra året.
2021-05-19, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aelgaegg
Inte varit så aktiv senaste dagarna, men helt plötsligt när jag kommer tillbaka så talas det om att Nardos ska vinna? Vad har jag missat? För några veckor sedan så kändes Tanja som en gjuten vinnare. Jag tror att forumet måst börja enas om vem man vill ska vinna, precis som förra året.

Tanja vill vi ha! Nardos fans drar rasistkortet
2021-05-19, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Äh vafan. Hälften av nöjet med det programmet (var) ju att kolla på alla spån som inte kunde ta en ton. Ser det som att Madde gör oss en tjänst. Nardos i idol kunde ju bli ett roligt tillfälle!
Sant! Nu var det länge sedan jag kolla men det var ju uttagningarna som var det roliga att titta på. Hon gör oss som gillar att titta på folk som gör bort sig en tjänst!

”Fittan sticker fram, fittan sticker fram, den är hård och hårig”
Medlem
Ridnes avatar
HAHA kollade igenom avsnittet produktionen har valt ut åt dem att titta på ikväll...
De har verkligen hittat det absolut bästa avsnittet med positiv Nardospropaganda och negativ Emelievinkling. Madde tjatar om Adrian och Simon är "elak" mot Steph. Tanja fick som vanligt ingen tv-tid alls.
Tror faktiskt att avsnitt 42 är det mest positiva avsnittet för Nardos de lyckats hitta. Vilken "slump" va?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Sa Nardos precis åt Madde att leta upp frågor åt Emelie till provet som hon inte ska klara av att svara på? Wow. Okej.
Vidriga människa det där!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in