2021-05-19, 13:08
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Prostituerad?

Nej, rengöra båsen på Fridas swingerklubb
Med tungan.
2021-05-19, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag hade inte betalat iaf...
Jag hade inte ens velat vara i samma rum om jag fått betalt.

Kanske ett äldreboende eller hem för döva? De behöver någon som kan skrika riktigt högt så gamlingarna hör vad som sägs.
2021-05-19, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jag hade inte betalat iaf...
Nej, det är klart.

Du hade ju gjort det gratis.
2021-05-19, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Jag tror Nardos tröttnat på Emelie efter att hon såg i avsnittet igår att Emelie snackar skit om henne

Hon återberättade diskbråket till Adrian. Han frågade. De klippte det som vanligt inte till Emelies fördel.

I kvällens avsnitt får vi även se Nardos återberätta situationen, som hon inte hade att göra med, med Steph och Simon nr han sa vilka han ville se i final. I era ögon borde även det tolkas som skitsnack.
2021-05-19, 13:11
Medlem
Ny programidé: (behöver dock ej helst sändas på tv)
Vem klarar 100 dagar i ett hus med Narcos? Inga utröstningar eller så, och alla som klarar det vinner en miljon var.

Någon som hade ställt upp?
Etta INTE.
2021-05-19, 13:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag missade uppenbarligen det diskbråcket för jag vet inte alls vad du pratar om

edit: diskbråCk ja, det missar man gärna

Finns nog klipp du kan se när de försökte lösa det (Diskbråket), och Emelie pratade sakligt och Nardos skrek som vanligt och var helt omöjlig att nå fram till. Känns som många missat Nardos attityd mot Emelie genom hela säsongen..
2021-05-19, 13:12
Medlem
Är det ngn som har koll på hur röstningen är ut i mamma gruppen/Facebook?
2021-05-19, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Finns nog klipp du kan se när de försökte lösa det (Diskbråket), och Emelie pratade sakligt och Nardos skrek som vanligt och var helt omöjlig att nå fram till. Känns som många missat Nardos attityd mot Emelie genom hela säsongen..
Av förklarliga skäl tar jag din återberättelse med en skål salt.
2021-05-19, 13:13
Medlem
Citat:
Jag missade uppenbarligen det diskbråcket för jag vet inte alls vad du pratar om

edit: diskbråCk ja, det missar man gärna
ett bråk nardos o emelie hade om disk för många veckor sedan. nardos betedde sig illa o ignorerade o frös ut emelie. när emelie tog upp detta med henne hur hon mådde dåligt för hon varit mobbad under hela hennes skoltid så blev nardos ännu argare för ”emelie fick henne att framstå som en mobbare o att emelie smutskadtade nardos inför hela svenska folket” medans emelie bara försökte berätta att hon blev ledsen över situationen o att de fick henne att känna som förr. Nardos vände det såklart och sket fullständigt i emelies mående.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag har en dålig magkänsla att Simon nog åker ikväll... Hoppas jag har fel. Fattar inte de som tror här att Nardos ska åka. Hon kommer vinna hela skiten efter #rasistgate kampanjen och produktionens ständiga pushande och förskönande av henne sedan dag 1.

samma här tror simon åker idag faktiskt
Bannlyst
Citat:
Nej, det är klart.

Du hade ju gjort det gratis.

😯😯😯 Nu är du elak
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hon återberättade diskbråket till Adrian. Han frågade. De klippte det som vanligt inte till Emelies fördel.
I kvällens avsnitt får vi även se Nardos återberätta situationen, som hon inte hade att göra med, med Steph och Simon nr han sa vilka han ville se i final. I era ögon borde även det tolkas som skitsnack.

Tönten måste veta allt. Igår var han med Nardos live. Albanen och Joel var med. Tönten sade knappt två och blev sur som fan. Han är bara med för sin nyfikenhet. Autism kallas det. En släng av den i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in