2021-05-19, 13:36
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag saknar dig Rudie, varför har du övergivit mig!? Du var som en strålande sol här i tråden för mina skelögda trötta kattögon

Allt är produktionens fel. Och Adrians, såklart..

Min kära demonominkonokatt, krigare och bundsförvant genom denna svåra tid, tillsammans med eders och alles vår allierade vän grodlåret och resten av skithögarna här inne.
Öppet brev till församlingen;

Jag insåg tillslut hur uppgjort allting i programmet är och tappade därmed glöden - för längesedan.

Att dag in och dag ut se att det obehagliga påklistrade leendet hos MmmMadde, Empas upp och nervända mungipor samt Simpas krokodiltårar - gå hem hos det svenska folket, är och kommer för alltid att förbli en gåta för mig.

Det är så illa att jag fullständigt skiter i vem som vinner nu, bara det inte blir ”skönheten” från Ystad.

Jag har gett upp och känner mig totalt apatisk.

Det enda som glädjer mig, är vetskapen om att DompaDouche kommer göra en AD och lägga benen på ryggen, direkt när Dompa inser att den hormonstinna tjuren från Ystad inte är en av dom värdiga vinnarna i år.
Dompa är ”kär” i millen, inte i Empa, då han insett hennes ”storhet” bland fjortisarna här på utsidan.

f.ö. så kommer AD att gömma sig i en källarbunke i ett lokalt område nära till Danmark, med underjordiska flyktvägar.
Detta tills dom fått kontroll över MmmMaddes besatthet.

Att det sedan sitter människor och hetsar om att detta är den bEZztA sEsÅNgEn någonsin på Bigbrothers egna Instagram konto, får min näve att knyta sig i fit... ursäkta, fickan. Que?
Denna säsong har varit USELT castat och producerat- rakt igenom.

Att det verkligen finns tragikomiska människor, som på allvar tyckt att Madeleine på något sett gett oss content? Att hon fortfarande sitter kvar där med sitt märkliga Nightstalker leende och psykotiska blick, i tron om att mössfjanten kommer att möta upp henne.

Vi har ändå fått skratta åt Megalodons kamp och hennes erövringar i pisspoolen.
Dock handlar detta inte om Megalodon.
Detta handlar om hur riggat hela skiten varit, från början tillslut.

Nardos och Empa har en hel armé bakom sig och Tanja kommer bli bortglömd i dunklet av skådespelarn Simpa och tråk MmMaddes fanatiska fanskara, i form av tolvåringar och gamla kärringar med igentorkade geggveck.

Madde har sin sekt lindad runt lillfingret redan.
Det där leendet skulle till och med få Knutbypastorns nackhår och skinnhiss att resa sig - samtidigt.

Åt helvete med programmet - men inte med er som gett mig många gapflabb i omgångar. Du är en av dom Demonicinomonkatten.

Vi ses antagligen på finalkvällen här - eller om man istället ligger avtuppad. Bara Gud och MmmMadde vet. Det är hugget som stucket.
Tiden får utvisa detta, helt enkelt.

Förhoppningsvis tar det svenska folket sitt förnuft till fånga och röstar Tanja till miljonen.

Allt annat ÄR och skulle vara Adrians fel.
2021-05-19, 13:37
Medlem
Var riktigt trevligt att kolla på när tjejerna prata på utegården! Men nu börja Nardos öppna käften och jag fick direkt stänga av ljudet! 🤮
2021-05-19, 13:37
Medlem
Silvana Imam

för

i

helvete

!!!!!!!!!!!!! skam !!!!!!!!!!!!!!
2021-05-19, 13:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
verkligen åker han idag är det ingen mening att kolla längre då röstar man bara på tanja på måndag

Ja majoriteten av Simons fans går nog över till att rösta Tanja.. Jag gillar båda två! Nardos får INTE vinna!
2021-05-19, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Man undrar hur stort influence Kirsty har i produktionen. Hon vill nog mer än gärna visa Emelie i dålig dager.
nejdå. när alla andra delade backnardos delade hon ”anti homofobia day” på instagram. hon älskar emelie, det sa hon senast häromdagen på filip dikmens youtube
2021-05-19, 13:43
Medlem
1754s avatar
Men förfan Madde och Tanya. Feven. Really?
2021-05-19, 13:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Om Nardos vinner så har jag kollat på säsongen i onödan!

Men eller hur..? Jag blir på riktigt förbannad om hon vinner med tanke på hur produktionen verkligen jobbat för att hon SKA vinna. Plus alla dessa insta-gangstas som mordhotar folk för att hon ska vinna och kampanjar för vinst pga att några flashbackare använt n-ordet

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Vem bryr sig? Simon har ingen chans i final och det är bara fem dagar kvar. Han måste ut för att ge Tanja extra stöd så att hon kan sno miljonen från TV4:s förutbestämda vinnare Nardos.

Madde måste också ut för att ge Emelie stöd så att hon också har en chans att vinna över Nardos om inte Tanja gör det. Jag tror Tanja och Emelie fick fler röster än Nardos i gårdagens omröstning men i finalen så måste vi vara säkra på att Nardos inte vinner pga sin hudfärg. Sådana fula taktiker ska inte belönas. Det är uppenbart att Nardos inte är den deltagare med mest stöd så hon ska inte vinna i finalen pga sociala medier eller för att TV4 har gett henne överlägset med TV-tid.

Ja Nardos ska INTE vinna.. det är liksom det viktigaste av allt för det vore så orättvist. Alla de andra är mer värdiga vinnare. Hon har gapat och skrikit. Fått fördelar och allt serverat på silverfat. Mest tv-tid. Och utanför så använder Bardosgang rasistkortet för att få henne att vinna. Patetiskt.
2021-05-19, 13:44
Medlem
De nämner Feven men inte Silvana Imam

har packat mina väskor ALLA ska ut

genuint jävla upprörd
2021-05-19, 13:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Produktionen visar alltså i finalveckan flera avsnitt där Emelie gör bort sig samtidigt som i dagens avsnitt är ett där Nardos hyllas. Avsnittet de visade igår så var Nardos ''söt'' för att hon tog upp det med Simon om att hon är oskuld och att hon aldrig sett en penis.

Hälften av alla avsnitt denna säsong är avsnitt där Nardos hyllas eller får fina klippningar så det kanske är svårt att hitta ett avsnitt där hon är negativ men något måste de fan visa nu i veckan.

Coincidence? I THINK NOT!

TV4 borde veta nu vem som antagligen vinner i finalen med alla dessa omröstningar och vi säger att om Emelie är favoriten så är det riktigt fult.

De borde ju fatta att vi fattar? BB alltså. Och varför la de ut vilket avsnitt de skulle få se? För vi skulle hinna reta upp oss eller? 😂
2021-05-19, 13:47
Medlem
Är Madde helt tappad som säger att Nardos har bra sångröst och att hon bara behöver hitta sin grej inom sång?! Skicka ut båda två nu. Orkar fan inte mer
2021-05-19, 13:50
Medlem
Madde är som en jävla pensionär
2021-05-19, 13:52
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorMercury88
Madde är som en jävla pensionär

Ja, och hennes favoritfilm är Twilight.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera