2021-05-19, 00:52
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
🤣🤣🤣 Fast vi var en del som såg från första början att han egentligen bara var i huset för att hans LSS-boende inte klarade av honom. 🦜🦜🦜
Det också. Måste vara ett helvete att vårda en sån brukare. Sen fick dom ta hand om tokfan i huset istället. Han visade på riktigt att han har ett handikapp och dementa äter ofta som han gör. Dom kan äta upp 25 bullar om det ligger på ett fat. Precis som Mössan.
2021-05-19, 00:53
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koco123
Kan någon svara på varför man röstar på Madde
Jättesnäll o gullig men fan så tråkigt o kolla på

Ser inget roligt att kolla på den här säsongen alls. Fastnade i skiten och vill naturligtvis kolla klart. Madde är inte segare än någon annan, om man inte gillar skrik och tjöt vill säga.
2021-05-19, 00:54
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
🤣🤣🤣 Fast vi var en del som såg från första början att han egentligen bara var i huset för att hans LSS-boende inte klarade av honom. 🦜🦜🦜

Förstår att hans vanliga LSS boende behövde en lång välförtjänt semester ett tag. Hans bb medverkan gjorde dom nog gott.
Nu är det åter till att diska, servera honom ustmackor och klia han på ryggen när han somnar.
2021-05-19, 00:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Förstår att hans vanliga LSS boende behövde en lång välförtjänt semester ett tag. Hans bb medverkan gjorde dom nog gott.
Nu är det åter till att diska, servera honom ustmackor och klia han på ryggen när han somnar.
Jag tänker att syrran är hans personliga assistent. Hon skulle nog ha tagit hand om miljonen och var därför väldigt aktiv i sin Möss-kampanj. Man såg hur naket hans hem var och det fanns inte ens lakan i sängen. Kanske därför han alltid har nåt på huvudet då han är van att ha hjälm. Det mesta undanplockat för hans säkerhet.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-19 kl. 01:03.
2021-05-19, 01:01
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Ser inget roligt att kolla på den här säsongen alls. Fastnade i skiten och vill naturligtvis kolla klart. Madde är inte segare än någon annan, om man inte gillar skrik och tjöt vill säga.

Jag gillar Madde. Hon verkar snäll och gullig, men någonting måste gått sönder i skallen på henne.
Hoppas hon får träffa någon vettig terapeut som kan avmössifiera henne när hon kommer ut för den där fixeringen verkar oroväckande i mina ögon. Det verkar inte bara vara vanlig olycklig kärlek, utan något allvarligare.
Hoppas verkligen hon kommer över den töntige mössmalajen fort.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-19, 01:04
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag gillar Madde. Hon verkar snäll och gullig, men någonting måste gått sönder i skallen på henne.
Hoppas hon får träffa någon vettig terapeut som kan avmössifiera henne när hon kommer ut för den där fixeringen verkar oroväckande i mina ögon. Det verkar inte bara vara vanlig olycklig kärlek, utan något allvarligare.

MVH/Gnomegirl.
Instämmer helt. Fick kalla kårar ibland som när man suttit ensam och tittat på en gammal Hitschocksfilm.
2021-05-19, 01:05
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:

Du har rätt! Skittråkig säsong i år. Hade man vetat att det var så dålig casting i år hade jag inte börjat kolla på skiten. Men nu är det bara en vecka kvar att hålla ut!

Bara massa osäkra, gapiga människor med i år. Tror faktiskt många röstat på Madde just för att bli av med den typen av människor och inte för att hon bidrar med något speciellt.
2021-05-19, 01:09
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:

Jag har ju kastat in handduken för längesen av en anledning..
2021-05-19, 01:13
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Jag har ju kastat in handduken för längesen av en anledning..

Jag saknar dig Rudie, varför har du övergivit mig!? Du var som en strålande sol här i tråden för mina skelögda trötta kattögon

Allt är produktionens fel. Och Adrians, såklart..
2021-05-19, 01:13
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Jag tänker att syrran är hans personliga assistent. Hon skulle nog ha tagit hand om miljonen och var därför väldigt aktiv i sin Möss-kampanj. Man såg hur naket hans hem var och det fanns inte ens lakan i sängen. Kanske därför han alltid har nåt på huvudet då han är van att ha hjälm. Det mesta undanplockat för hans säkerhet.

Hihihi!
När jag läste ditt inlägg kom jag automatiskt att tänka på det här gamla klippet: https://youtu.be/lRpGYbPKZGY

Skrattade så jag skrämde skiten ur gammelkatten som låg i mitt knä.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-19, 01:23
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
MVH/Gnomegirl.

Jag har läst. Funderat. Har blivit rikskändis tack vare Mergim, vem trodde det.
Jag kommer inte att motsäga dig för det låter vettigt.
Jag ser det lite annorlunda. Det hela har blivit så otrevligt förstorat för henne. Alla pushade. Hon trodde lögnhalsarna. Hon backar, han börja yra om att det ändå finns en chans. Idioterna ljuger för henne igen och pushar. Hon går på det och börjar fippla igen. Samma sak. Om igen. Utanför har hon riktiga vänner där hon kan klämma några rödtjut med och böla av sig i ett par veckor och sedan lalla vidare som en glad soldat.
My sorry piece of shit two cents.
2021-05-19, 01:25
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Om Emelie och Nardos står i final tror jag att respektive deltagare vill ha som vinnare:

Adrian - Nardos
Alexander - Emelie
Dennis - Emelie
Jackie - Nardos
Jesper - Emelie
Joel - Nardos
Julia - Emelie
Katti - Emelie
Luis - Emelie
Mergim - Nardos
Pedram - Nardos
Pontus - Emelie