2021-05-19, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Finns nog klipp du kan se när de försökte lösa det (Diskbråket), och Emelie pratade sakligt och Nardos skrek som vanligt och var helt omöjlig att nå fram till. Känns som många missat Nardos attityd mot Emelie genom hela säsongen..

Sedan vägrade Nardos prata med Emelie under flera dagar.
2021-05-19, 13:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
samma här tror simon åker idag faktiskt

Faaan.. hoppas vi båda har fel Allan!
2021-05-19, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Simon har enormt mycket stöd egentligen från den vanlige tittaren. Utan allt möjligt kreti och pleti influensers hade han åkt räkmacka till millen. Inget snack om den saken. Precis som Sami förra året. I år är läget annorlunda där alla som inte ens tittar på BB lägger sig i. Ett fånigt röstsystem där ett lamadjur från Peru kan rösta. Sociala Medier har förstört BB och det måste göras om i grunden. Inga "kändisar" skall in och ge rösten tillbaka till oss som följer BB.

Ja jag har också känslan att han har grymt stöd från så kallade "tv tittaren " bara hoppas det räcker

synd influencers ska förstöra hela skiten
2021-05-19, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne

verkligen åker han idag är det ingen mening att kolla längre då röstar man bara på tanja på måndag
2021-05-19, 13:32
Medlem
Citat:
Jag har en dålig magkänsla att Simon nog åker ikväll... Hoppas jag har fel. Fattar inte de som tror här att Nardos ska åka. Hon kommer vinna hela skiten efter #rasistgate kampanjen och produktionens ständiga pushande och förskönande av henne sedan dag 1.

Om Nardos vinner så har jag kollat på säsongen i onödan!
2021-05-19, 13:33
Medlem
Citat:
verkligen åker han idag är det ingen mening att kolla längre då röstar man bara på tanja på måndag

Tanja hela vägen! Oavsett vad.
2021-05-19, 13:34
Medlem
1754s avatar
Madde är riktigt bra på att sjunga.
Medlem
Citat:
Ja jag har också känslan att han har grymt stöd från så kallade "tv tittaren " bara hoppas det räcker

synd influencers ska förstöra hela skiten

Simon har bäddat sin egen säng flera gånger. Och det ser inte vackert ut

Låt han ryka ikväll vem bryr sig ens längre? Huvudsak Tanja eller Emelie vinner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Tanja hela vägen! Oavsett vad.

Jag går all in på simon åker han ut har jag verkligen inga problem med att supporta tanja men jag gör det inte förrens simon är ute
2021-05-19, 13:35
Medlem
Diego mami vilken jävla horunge tönt han ska tatuera in bardos gang ifall nardos vinner
2021-05-19, 13:35
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Vem bryr sig? Simon har ingen chans i final och det är bara fem dagar kvar. Han måste ut för att ge Tanja extra stöd så att hon kan sno miljonen från TV4:s förutbestämda vinnare Nardos.

Madde måste också ut för att ge Emelie stöd så att hon också har en chans att vinna över Nardos om inte Tanja gör det. Jag tror Tanja och Emelie fick fler röster än Nardos i gårdagens omröstning men i finalen så måste vi vara säkra på att Nardos inte vinner pga sin hudfärg. Sådana fula taktiker ska inte belönas. Det är uppenbart att Nardos inte är den deltagare med mest stöd så hon ska inte vinna i finalen pga sociala medier eller för att TV4 har gett henne överlägset med TV-tid.
2021-05-19, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Produktionen visar alltså i finalveckan flera avsnitt där Emelie gör bort sig samtidigt som i dagens avsnitt är ett där Nardos hyllas. Avsnittet de visade igår så var Nardos ''söt'' för att hon tog upp det med Simon om att hon är oskuld och att hon aldrig sett en penis.

Hälften av alla avsnitt denna säsong är avsnitt där Nardos hyllas eller får fina klippningar så det kanske är svårt att hitta ett avsnitt där hon är negativ men något måste de fan visa nu i veckan.

Coincidence? I THINK NOT!

TV4 borde veta nu vem som antagligen vinner i finalen med alla dessa omröstningar och vi säger att om Emelie är favoriten så är det riktigt fult.

Man undrar hur stort influence Kirsty har i produktionen. Hon vill nog mer än gärna visa Emelie i dålig dager.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in