2021-05-19, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag tror inte hon skojar för detta har pågått hela dagen mer eller mindre. Men gud nåde den som lägger en kommentar till Nardos! Då får man henne OCH halva instagram på sig.
det har pågått hela säsongen
2021-05-19, 00:03
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag vill säga att det var en välbehövlig paus men ska ju inte ljuga. Det var fruktansvärt tråkigt att glo på liven utan att läsa alla sjuka kommentarer här.

Ja vad ska jag säga, det är ju tisdag eller något skit idag men när jag såg att Juddan åkt ut så knäckte jag fan en bärs dagen efter Peddot dessutom...
Såna lyckoträffar 2 dagar på raken. Imorgon blir det klimax när den värsta gaphalsen ryker. Då åker bersen fram och näsduk till glädjetårarna.
2021-05-19, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Fy fan vad glad jag är att jag stängt, jag blir helt för irriterad och upprörd när hon börjar med sin äckliga attityd!
Godnatt <3 och lets störa oss mer på skriket imorgon...

Sleep tight kompis!
2021-05-19, 00:04
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Men läsa kan man väl göra även fast man är avstängd? Eller har de ändrat på det?
Men jag vet hur frustrerande det kan klia i fingrarna efter att få kommentera vissa inlägg.

Mvh/gnomegirl.

Jag kunde läsa från annan ip adress men så smart var tyvärr inte min hjärna de första dagarna.
2021-05-19, 00:05
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, hoppades hela säsongen på att Patsy skulle komma in. Med tanke på att han lämnade på grund av att han hade ont i magen så borde han fått en chans till. Istället tog de in VV och Mergim. Helt ofattbart!
Nej. När det äntligen är bögfritt ska dom för fan inte släpa in en ny. Den manhaftiga flatan får nog också ställa sig i ledet.
2021-05-19, 00:06
Medlem
essteds avatar
pinsamt när folks anhöriga försöker bli kända på grund av att deras vänner/familj är deltagare
2021-05-19, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av essted
pinsamt när folks anhöriga försöker bli kända på grund av att deras vänner/familj är deltagare

Vem syftar du på?
2021-05-19, 00:08
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag kunde läsa från annan ip adress men så smart var tyvärr inte min hjärna de första dagarna.
Men vad fan, blir man ip-blockad i år?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nej. När det äntligen är bögfritt ska dom för fan inte släpa in en ny. Den manhaftiga flatan får nog också ställa sig i ledet.
Ziggis, han var ju en helt underbar bög. Nu ska du inte var sån.
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Emelie sa nyss att Nardos ser ut som en apa. Åker hon ut tro?
Jag tycker hon påminner om vår lokala tiggare. Samma röst och utseende.
2021-05-19, 00:09
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Alive and kicking

Har du också varit på en ofrivillig tvångssemester från flashback nyligen?
2021-05-19, 00:09
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ziggis, han var ju en helt underbar bög. Nu ska du inte var sån.
Mergim och Lennie gjorde att jag fick nog av bögeri och skrik. Sorry. I övrigt kan jag stå ut med det mesta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in