2021-05-18, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Skumt att dom inte bara tog in honom, istället för Mergim, VV och ja tom Jullan?
ja han var ju som 3 i en hade velat se han förbannad skälla ut småglinen i huset iförd endast kalsonger och en rosa fjäderboa
2021-05-18, 23:56
Medlem
1.Tanja
2.Emelie
3.Simon
4.Nardos
5.Madde
vad tror ni om denna? kanske platsbyte på simon o nardos men ettan o tvåan känns mycket rimlig!!
2021-05-18, 23:57
Medlem
Så här... Mycket snack om Flashback.

Och flashback både suger och levererar. Finns ingen annanstans jag "läser ikapp" eller "refreshar" som här. Många här inne är knas, och många här är mer än knas. Men om vi ignorerar, trampar och undviker att käfta med knasen... så är många här så mycket och så mycket mer... Så om vi ignorerar skit till förmån för allas (faktiska underbara, knepiga och fantastiska analyser), koko-inlägg, crazy tankar och interna tjafs! Så kanske vi kan vara koko-crazy-bananas utan de absoluta dräggen! (för vi vill ju ändå ha kvar den hårda, sarkastiska, ironiska hårda jargongen bara flashback kan ha.) Ingen här orkar ju mammagruppen liksom.... (oavsettt favoriter hit och dit).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Skumt att dom inte bara tog in honom, istället för Mergim, VV och ja tom Jullan?
Ja, hoppades hela säsongen på att Patsy skulle komma in. Med tanke på att han lämnade på grund av att han hade ont i magen så borde han fått en chans till. Istället tog de in VV och Mergim. Helt ofattbart!
Medlem
-jag låter PK och gäll haha madde ja det kan man ju säga
2021-05-18, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Nej för fan!
Var glad att han slapp vara inlåst med gaphalsarna Nardos och Judith. De hade ju skrikit sönder hans partyhumör totalt.
Stackarn hade ju fått totalspel och packat allas väskor i rent raseri.

MVH/Gnomegirl.
Jag har packat mina väskor. ALLA ska ut!!!!
2021-05-18, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nu verkade det som att Nardos var på okej humör och bara skojade med Emelie.

Men jag vet att om Emelie haft haft den tonen och kom med sådana kommentarer mot henne så hade Nardos blivit kränkt.

''VAFFAN SAAJJER DOOO?''
''TA INT SÅNN TOOON MÅT MIG, FÖSHTÅRY?''
''JA KAN BLI ARG, DU VILL INTE SE MIG ARG, FATTARU?''

EDIT: Fast Nardos har varit sur på Emelie hela dagen och har kommit med pikar, så jag vet inte.

Jag tror inte hon skojar för detta har pågått hela dagen mer eller mindre. Men gud nåde den som lägger en kommentar till Nardos! Då får man henne OCH halva instagram på sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Exakt så här sa hon ”vakta din käft annars skickar jag hem dig till ystad”. Hon hugger på allt Emelie säger nu. Fruktansvärd människa. Du gjorde rätt i att stänga av och ladda om inför morgondagens skrikande.

Fy fan vad glad jag är att jag stängt, jag blir helt för irriterad och upprörd när hon börjar med sin äckliga attityd!
Godnatt <3 och lets störa oss mer på skriket imorgon...
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Spoiler alert en tjej vinner i år
1.Tanja
2.Emelie
3.Simon
4.Nardos
5.Madde

Inte alls omöjligt att Tanja vinner. Gör mig ingenting hon är klart bästa tjejen i huset. Simon vinner dock på att vara enda killen kvar och sitta mot 3 ovärdiga vinnare..
Medlem
amiliasharborstes avatar
Emelie sa nyss att Nardos ser ut som en apa. Åker hon ut tro?
2021-05-19, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
1.Tanja
2.Emelie
3.Simon
4.Nardos
5.Madde
vad tror ni om denna? kanske platsbyte på simon o nardos men ettan o tvåan känns mycket rimlig!!

Jag tror:

1. Emelie
2. Tanja
3.Nardos

4. Simon
5. Madde

Alternativt omvänt på 4 och 5.
2021-05-19, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Fy fan vad glad jag är att jag stängt, jag blir helt för irriterad och upprörd när hon börjar med sin äckliga attityd!
Godnatt <3 och lets störa oss mer på skriket imorgon...
godnatt på dig sov gott

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in