2021-05-18, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Den satt djupt inne. <3
Jag är mest förvånad över ett par helt fredliga inlägg mellan mig och Moder idag.
Gillar er alla.
Skål på er
Även om jag hatar en del i tråden gillar jag de flesta även om vi tjafsar och tycker helt olika. Det är ni som gör det uthärdligt att titta på liven alla dygnets vakna timmar.
2021-05-18, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tanja är ju knappast en gapig och jobbig jävel. Simons fans är inte blinda för hans brister som Nardos fans verkar vara. Emelies och Nardos fans är nog samma level fanatiska skulle jag tippa. Galna instatjejer som hetsar.

Helt ärligt de alla har sina brister, Ex i Tanjas fall kan nog vissa reta upp sig på hennes dåliga stil och att hon super sig redlös om hon kan eller på hennes klackspark filosofi. Med det sagt fansen på alla sidor har individer som är helt sanslöst rabiata. Vi gillar olika vilket är helt okej.
2021-05-18, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Trolig utgång

5. Madde
4. Simon
3. Tanja
1. Emelie/Nardos

Önsketänk

5. Nardos
4. Simon
3. Emelie
2. Madde
1. Tanja

Varför Madde som tvåa? Kan se vem som helst som tvåa, men inte henne. (bara intresserad av resonemang).
2021-05-18, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Ock så var dom bara fem...

Trolig utgång

5. Maddde
4. Nardos
3. Emelie
2. Tanja
1. Simon

Önsketänk

5. Nardos
4. Emelie
3. Madde
2. Tanja
1. Simon

EXAKT som min lista.
2021-05-18, 23:38
Medlem
Bbbloopers avatar
Simon masserar sina händer i swinto! Fan vad det ska svida sen stackarn
2021-05-18, 23:39
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Åhh, välkommen tillbaka Demon! Jag har saknat dig.

Vad tycker du om kvällens utröstning?

MVH/Gnomegirl.

Jag vill säga att det var en välbehövlig paus men ska ju inte ljuga. Det var fruktansvärt tråkigt att glo på liven utan att läsa alla sjuka kommentarer här.

Ja vad ska jag säga, det är ju tisdag eller något skit idag men när jag såg att Juddan åkt ut så knäckte jag fan en bärs dagen efter Peddot dessutom...
2021-05-18, 23:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Helt ärligt de alla har sina brister, Ex i Tanjas fall kan nog vissa reta upp sig på hennes dåliga stil och att hon super sig redlös om hon kan eller på hennes klackspark filosofi. Med det sagt fansen på alla sidor har individer som är helt sanslöst rabiata. Vi gillar olika vilket är helt okej.

Att Tanja super sig redlös är förvisso inte något positivt, men det är inget som skadar någon annan. Alla har brister. Vissa av deltagarna är dock mer högljudda, egoistiska och jobbigare än andra om man så säger
2021-05-18, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Jag vill säga att det var en välbehövlig paus men ska ju inte ljuga. Det var fruktansvärt tråkigt att glo på liven utan att läsa alla sjuka kommentarer här.

Ja vad ska jag säga, det är ju tisdag eller något skit idag men när jag såg att Juddan åkt ut så knäckte jag fan en bärs dagen efter Peddot dessutom...
Så värt att fira!
2021-05-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej, det gjorde han inte. Han levde på rätt rejält, promenerade typ 12 timmar om dagen, lagade mat, gymmade, åkte till Stockholm, hängde
med Anna osv.

Fråga inte hur jag vet detta. Jag bara... vet.

👀
Hörde bara att Simon sa det förut men tänkte att jag också hade minne av att han var utomhus iaf och åkte till Stockholm osv. Men sen kanske han stängde in sen som Simon sa, ingen aning vart han fått det ifrån haha
2021-05-18, 23:43
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Den satt djupt inne. <3
Jag är mest förvånad över ett par helt fredliga inlägg mellan mig och Moder idag.
Gillar er alla.
Skål på er

Några fredliga inlägg blir det inte mellan mig och dig iallafall. Vidriga djävul.

2021-05-18, 23:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''Varför är jag en sådan bitch, förlåt. När jag tittar på mig själv så ser jag en främling.''

Emelie är skön

Vilken skräck egentligen att se sig själv och hur man agerar... Svårt att veta själv hur man uppfattas av andra liksom :P Vissa av dem får väl en chock över hur de har betett sig. Pedram såg inte så nöjd ut över sin tid t.ex.
2021-05-18, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vilken skräck egentligen att se sig själv och hur man agerar... Svårt att veta själv hur man uppfattas av andra liksom :P Vissa av dem får väl en chock över hur de har betett sig. Pedram såg inte så nöjd ut över sin tid t.ex.

Emelies reaktion vs Pedrams var ändå bättre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in