2021-05-18, 23:21
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Hade velat se Peddots min nu när han kommit ut och ser klippet när han fick träffa båtmotorn i annexet.

Det var minst sagt ..... cringe
2021-05-18, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag retade inte, jag yttrade en observation. På samma sätt som jag yttrat observationen att Pedram påminner om DiLeva.

Nu när så att säga huvudpersonen själv noterat det kan jag väl sluta få skit för det!!!!! saknas bara att Pedram erkänner att han är DiLevas okända dotter. edit: freudian slip, menade såklart son.
Haha, älskar dig! Snart har vi inte många dagar kvar. Hoppas att vi slipper se varandra igen i just en BB-tråd igen. ❤️❤️❤️
2021-05-18, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Vad gör vi? Herregud.. Återgå till livet utan bb-live väntandes hemma?

Minns fan inte hur livet var innan. Hade jag ett liv? Satan vad jobbdagarna hemma kommer gå segt framöver. Tror dock det blir bra för mitt psyke för jag är fan sur fler gånger om dagen nu än vad som är rekommenderat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Och ändå så älskar folk henne och hon gör iiiiinget fel. De är både blinda och döva tydligen..

Precis som vissa diggar Emelie eller Madde eller Tanja och Simon. Vi gillar dom vi gillar inget konstigt alls.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Stängde Lennie in sig i en månad efter han kom ut förra året? Missat det helt? Har för mig att jag såg att han åkte till Stockholm ngn gång osv
Nej, det gjorde han inte. Han levde på rätt rejält, promenerade typ 12 timmar om dagen, lagade mat, gymmade, åkte till Stockholm, hängde
med Anna osv.

Fråga inte hur jag vet detta. Jag bara... vet.

👀
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Kunde dom inte också fått se varsin dikmens domstol. Bäst hade varit för Madde att få se sin om Adrian, så kanske hon slutat tjata om Adrian en gång för alla! Hennes jävla tjat att han är så snygg och sexig usch och blä
Ja, det hade varit roligt!!!
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Stängde Lennie in sig i en månad efter han kom ut förra året? Missat det helt? Har för mig att jag såg att han åkte till Stockholm ngn gång osv
Han var ju tvungen att transplantera nya hälsenor, direkt efter finalen.
Så ja, han blev väl sängliggande nån månad. 😁
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-18 kl. 23:27.
2021-05-18, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag menade faktiskt inget negativt och jag "gick inte på" henne för det heller. Inte mitt snyggaste inlägg, kan jag erkänna, eftersom det uppenbarligen kunde misstolkas så grovt.

Menade faktiskt inte heller något negativt mot dig med mitt svar till den som skrivit, utan tvärtom, försöka "backa" dig.. Ja, det är väl i sig ett wow.
2021-05-18, 23:25
Medlem
Citat:
Menade faktiskt inte heller något negativt mot dig med mitt svar till den som skrivit, utan tvärtom, försöka "backa" dig.. Ja, det är väl i sig ett wow.
Jag förstod det! Ville förklara ändå.
2021-05-18, 23:25
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Nu börjar Nardos IGEN. "Emelie är en riktig överdrivare..."...JAG ORKAR EJ MER.

Om Nardos vinner Big Brother så ...alltså Jag kommer på riktigt kanske inte ens kunna kontrollera det. Jag bojkottar ALLT som har med Sverige att göra då.

VAD FAN är grejen med att idag har precis ALLA gamla avdankade ph-deltagare osv lagt ut att de röstar på henne? VAD I HELA JÄVLA FANSKAPETS FAN är det som sker? Hur kan en människa med NÅGOT innanför skallbenet tycka om en person som henne? Jag har ALDRIG någonsin förstått om hon ens är PÅ RIKTIGT. Jag vill ändå på ngt sätt tro att hon är där för att ENBART provocera, och ja, det har hon verkligen lyckats med.

PS. JA! Idag är jag arg.

Fan, det har tagit nästan 90 dagar, men jag börjar gilla dig Oscar.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-18, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Minns fan inte hur livet var innan. Hade jag ett liv? Satan vad jobbdagarna hemma kommer gå segt framöver. Tror dock det blir bra för mitt psyke för jag är fan sur fler gånger om dagen nu än vad som är rekommenderat.

Våra psyken kommer nog tacka oss på alla möjliga vis! <3 Men visst kommer det kännas lite tomt de första dagarna..
2021-05-18, 23:26
Medlem
Ibland kan jag tycka att Emelie är okej...men hon är fan inte det. Hon är en bortskämd, omogen tjej som saknar självkänsla. Att sakna självkänsla är okej, men inte om ens beteende blir jävligt respektlöst mot andra. Jag tycker att hon är falsk och vem som helst förutom hon (och Madde) kan vinna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in