Fan, det har tagit nästan 90 dagar, men jag börjar gilla dig Oscar.
MVH/Gnomegirl.
Jävlar i min lilla låda. De orden trodde jag aldrig att Gnomis skulle säga om Oscar. Jag gillar er båda! Tror att jag kommer bli sentimental. Eller så är det bara vinet.
Jag tror att det kommer vara jämt mellan Madde och Simon i omröstningen. Men för att det inte bara ska vara tjejer i finalveckan så kommer produktionen välja att behålla Simon även fast Madde skulle få fler röster. Ni läste det här först.
Men nu är det väl ändå på tiden att hon åker..
Är det fittan och kuken dom tävlar med? Jag trodde det var personligheten som avgjorde.
Och flashback både suger och levererar. Finns ingen annanstans jag "läser ikapp" eller "refreshar" som här. Många här inne är knas, och många här är mer än knas. Men om vi ignorerar, trampar och undviker att käfta ... så är många här så mycket... och viktigast av allt så mycket mer... Så om vi ignorerar skit till förmån för allas analyser, koko-inlägg, crazy tankar och interna tjafs! Så kanske vi kan vara koko-crazy-bananas utan de absoluta dräggen! (för vi vill ju ändå ha kvar den hårda, sarkastiska, ironiskas jargongen (som bara vi kan ha och som inte hör hemma i mamma-gruppen...) Eller?
Precis som vissa diggar Emelie eller Madde eller Tanja och Simon. Vi gillar dom vi gillar inget konstigt alls.
Tanja är ju knappast en gapig och jobbig jävel. Simons fans är inte blinda för hans brister som Nardos fans verkar vara. Emelies och Nardos fans är nog samma level fanatiska skulle jag tippa. Galna instatjejer som hetsar.
Jävlar i min lilla låda. De orden trodde jag aldrig att Gnomis skulle säga om Oscar. Jag gillar er båda! Tror att jag kommer bli sentimental. Eller så är det bara vinet.
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Fan, det har tagit nästan 90 dagar, men jag börjar gilla dig Oscar.
MVH/Gnomegirl.
Den satt djupt inne. <3
Jag är mest förvånad över ett par helt fredliga inlägg mellan mig och Moder idag.
Gillar er alla.
Skål på er