2021-05-18, 22:51
Avslutad
Simon och Tanja kallar Ann-Marie för råtta, de är ju en mus.
2021-05-18, 22:52
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Raketer? Nej, nu står gudfadern Pedram och pepprar hela Farsta med sin AK-47.

2021-05-18, 22:54
Medlem
Alla damer och herrar härinne. Jag ger nu upp denna dag. Men ta med er en sak under natten och morgondagen. Låt aldrig någon få sätta en stämpel eller kalla dig för kränkande ord som rasist för att du uttrycker din åsikt, vi har snart ingen yttrandefrihet kvar, den stryps mer och mer. Så använd din rätt att uttrycka dig. Du är ingen rasist bara för att du uttrycker åsikter som går under gummiparagrafen och bolibompa lagen "hets mot soffgrupp"
2021-05-18, 22:54
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
De kollar raketer!

OT: Som att ge tips inför fight nights som kan generera Benjamins 🤗
?
Dags att ta medicinen?
2021-05-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det var just det du gjorde och därav mitt svar. Håll koll på vad du skriver och till vem.

Du inledde med att alla är olika. Lev då upp till det och gör inte alla kollektivt ansvariga för dumheter som ett fåtal pysslar med.

Tack och hej!

Haha lugna ner dig lite nu! Det här är nätet här kan allt hända😊 ta hand om dig! 💪
2021-05-18, 22:55
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Vadå, ska Tv4 köra en säsong till!??

Knappast! Det går i graven med PH och ex on the beach
2021-05-18, 22:56
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av essted
finns det någon härinne som funderar på att söka in till nästa säsong?
Jag skulle hellre köpa ett rep än att skämma ut mig i sånt program. Värst var när den gamla kärringen klev in i huset och hur tänkte hon? Hon var sen en katt bland hermeliner och det var patetiskt att se hur människan skulle försöka verka ungdomlig och tuff. Simon är den som gör sig bäst i en sånt här program då han faktiskt är som klippt och skuren. Frånsett när han spårar ur vid enstaka tillfällen men vem hade inte gjort det. Skulle gärna vilja se några av våra medlemmar här typ Zingo och flera.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Du kan ha rätt där
Hehe, Nardos gjorde det precis igen när Emelie försökte med typ "hur har jag sett uuuuut!" och Nardos högg som en kobra: "NEJ NEJ, nu släpper vi det där!"

Medlem
Nån som kan förklara hur man röstar på TV4play??? Går det inte via datorn eller?
Medlem
Nu börjar Nardos IGEN. "Emelie är en riktig överdrivare..."...JAG ORKAR EJ MER.

Om Nardos vinner Big Brother så ...alltså Jag kommer på riktigt kanske inte ens kunna kontrollera det. Jag bojkottar ALLT som har med Sverige att göra då.

VAD FAN är grejen med att idag har precis ALLA gamla avdankade ph-deltagare osv lagt ut att de röstar på henne? VAD I HELA JÄVLA FANSKAPETS FAN är det som sker? Hur kan en människa med NÅGOT innanför skallbenet tycka om en person som henne? Jag har ALDRIG någonsin förstått om hon ens är PÅ RIKTIGT. Jag vill ändå på ngt sätt tro att hon är där för att ENBART provocera, och ja, det har hon verkligen lyckats med.

PS. JA! Idag är jag arg.
2021-05-18, 22:57
Medlem
Madde sa precis att hon haft snacket (läs: ältandet) om Adrian och vad hon känner för han ”3-4 gånger”. Är hon så jävla borta?!

Vilken jävla käftsmäll att komma ut och se att det är i minst vartannat jävla avsnitt hon malt på.
2021-05-18, 22:57
Medlem
Pnugknugens avatar
Nänu går vi och lägger oss, vill bara påminna er om att vi som kan tänka oss att ge vinsten till Tanja att inte leka med hennes röster. Dom är väldigt viktiga nu med de starka fröknarna hon står emot. Gotösa är allt värd era röster.

Sov gott så ses vi imorgon gullisar. Barakärlek ❤

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in