2021-05-18, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''Fan vad konstig huvudform jag har''

Stackars Emelie. Hon har så mycket ångest nu efter avsnittet. Jag tror HeligModer har retat Emelie för hennes huvudform.

Jag retade inte, jag yttrade en observation. På samma sätt som jag yttrat observationen att Pedram påminner om DiLeva.

Nu när så att säga huvudpersonen själv noterat det kan jag väl sluta få skit för det!!!!! saknas bara att Pedram erkänner att han är DiLevas okända dotter. edit: freudian slip, menade såklart son.
2021-05-18, 23:15
Medlem
Det hade varit en tillfredsställande dröm att se Nardos åka ut med huvudet före. Är så jävla säker att både hon och Emelie tror att de kommer vinna hela skiten vad FAN de än säger!!!!!!
2021-05-18, 23:16
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Aldrig i livet!
Jag skulle aldrig stå ut med den typen av folk som numera castas till BB.
Dessutom skulle nog produktionen kasta ut mig så fort jag började skälla över PK-fyrans uselhet.

MVH/Gnomegirl.

Nja. Simon kritiserar ju produktionen hej vilt. Han är inte utkastad, än. Han får dock alkoholförbud som straff då och då.
2021-05-18, 23:16
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Håller med och det är helt sjukt vad produktionen förnedrar sina prenumeranter. Jag sa upp skiten efter ett par dagar då jag tog gratisprovet. Blev så satans förbannad att höra dessa 2 fetknoppar skrika oavbrutet, Nu är en väck och imorgon måste den andra ryka. Alla borde ha sagt upp skiten. Jag kollar på TV och den här tråden är mer intressant än liven och så är det tyst.

Jag bojkottar hela jävla skitfyran och alla dess sliskiga PK-produkter förutom BB. Men nu när det snart är över återgår jag till min totalbojkott.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-18, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag är med dig! Men det förstår du redan.

Vad gör vi? Herregud.. Återgå till livet utan bb-live väntandes hemma?
2021-05-18, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Var/när har jag skrivit att jag hatar henne? Jag ogillar henne, är ngt helt annat.
Att hata är väldigt starkt. Hur ska man kunna hata en människa man inte träffat? Däremot kan man väl ogilla en människa som man sett bete sig illa i över 70 dagar? Men hata henne har jag aldrig gjort och kommer heller inte att göra.
Är ej hennes ex, ej heller ngn tjej som blivit utkonkurrerad av henne (kan inte vara många).

Men hur idiotiskt var det inte att jag använde ord som du själv inte använt? Otroligt dumt!
Ber om ursäkt för det. Återkommer!
2021-05-18, 23:18
Medlem
Nej Madde, dina muskler spänns inte när du gråter. Det görs det inte med botox.
2021-05-18, 23:19
Medlem
Kunde dom inte också fått se varsin dikmens domstol. Bäst hade varit för Madde att få se sin om Adrian, så kanske hon slutat tjata om Adrian en gång för alla! Hennes jävla tjat att han är så snygg och sexig usch och blä
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekot3
Nej Madde, dina muskler spänns inte när du gråter. Det görs det inte med botox.

🤣🤣🤣 Toche👍
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Lite komiskt börjar det bli nu. Nardos verkar helt störd i huvudet.

Jag har sett henne trösta folk så vi vet att hon har empati men vid sådana här situationer speciellt när de är i grupp eller när de kommer vara med i TV så är hennes behov att vara i centrum mycket större än hennes omtanke till hennes medmänniskor. Det slår helt fel.

Och ändå så älskar folk henne och hon gör iiiiinget fel. De är både blinda och döva tydligen..
2021-05-18, 23:20
Medlem
Stängde Lennie in sig i en månad efter han kom ut förra året? Missat det helt? Har för mig att jag såg att han åkte till Stockholm ngn gång osv
2021-05-18, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Både hen och Nardos instagramsansvariga (ok är inte ens ett ord) har uttryckt detta. (HeligModer menade enl egen utsago dock inget illa.)

Emelie har väl ett helt jävla normalt huvud? Varför gå på detta? Minst lika illa som hudfärg i mitt tycke.
Jag menade faktiskt inget negativt och jag "gick inte på" henne för det heller. Inte mitt snyggaste inlägg, kan jag erkänna, eftersom det uppenbarligen kunde misstolkas så grovt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in