Jösses, chilla och dra några djupa andetag, det är bara ett fucking tv- program. Vissa diggar Nardos no big deal.😉
ÖNSKAR verkligen att jag kunde stänga ner skiten och inte se mer. Jag skyller på karantän. Jag är riktigt tragiskt insatt i det här, och har verkligen INGEN ANING om hur jag ska fördriva dagarna från och med nästa tisdag...
Madde sa precis att hon haft snacket (läs: ältandet) om Adrian och vad hon känner för han ”3-4 gånger”. Är hon så jävla borta?!
Vilken jävla käftsmäll att komma ut och se att det är i minst vartannat jävla avsnitt hon malt på.
Snackat MED är väl inte ner än 3-4 ggr. Snackat OM är nåt annat (men hon är garanterat inte medveten om att hon konstant babblat om honom, speciellt när hon druckit).
Nu börjar Nardos IGEN. "Emelie är en riktig överdrivare..."...JAG ORKAR EJ MER.
Om Nardos vinner Big Brother så ...alltså Jag kommer på riktigt kanske inte ens kunna kontrollera det. Jag bojkottar ALLT som har med Sverige att göra då.
VAD FAN är grejen med att idag har precis ALLA gamla avdankade ph-deltagare osv lagt ut att de röstar på henne? VAD I HELA JÄVLA FANSKAPETS FAN är det som sker? Hur kan en människa med NÅGOT innanför skallbenet tycka om en person som henne? Jag har ALDRIG någonsin förstått om hon ens är PÅ RIKTIGT. Jag vill ändå på ngt sätt tro att hon är där för att ENBART provocera, och ja, det har hon verkligen lyckats med.
PS. JA! Idag är jag arg.
De tittar inte på BB. Influencers leker bara goda nu när de kan försvara henne mot rasisterna.
Men det är sjukt om Nardos kan vinna pga sociala medier.
Snackat MED är väl inte ner än 3-4 ggr. Snackat OM är nåt annat (men hon är garanterat inte medveten om att hon konstant babblat om honom, speciellt när hon druckit).
Ja, tycker synd om tjejen hon lär ju skämmas ihjäl när hon kommer ut och ser hela bilden lite mera klart.