2021-05-18, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Haha, ja säg det du. 😁

Jag driver bara! Fick lite feeling för det när Judith fick lämna 🤭🤗
Senast redigerad av Greatestmaddaeff 2021-05-18 kl. 23:04.
2021-05-18, 23:02
Medlem
essteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Vadå, ska Tv4 köra en säsong till!??

hahaha ok, I DEN HÄNDELSE att det skulle bli en säsong till kanske jag borde skrivit
2021-05-18, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Jösses, chilla och dra några djupa andetag, det är bara ett fucking tv- program. Vissa diggar Nardos no big deal.😉

ÖNSKAR verkligen att jag kunde stänga ner skiten och inte se mer. Jag skyller på karantän. Jag är riktigt tragiskt insatt i det här, och har verkligen INGEN ANING om hur jag ska fördriva dagarna från och med nästa tisdag...
2021-05-18, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde sa precis att hon haft snacket (läs: ältandet) om Adrian och vad hon känner för han ”3-4 gånger”. Är hon så jävla borta?!

Vilken jävla käftsmäll att komma ut och se att det är i minst vartannat jävla avsnitt hon malt på.

Snackat MED är väl inte ner än 3-4 ggr. Snackat OM är nåt annat (men hon är garanterat inte medveten om att hon konstant babblat om honom, speciellt när hon druckit).
2021-05-18, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Raketer? Nej, nu står gudfadern Pedram och pepprar hela Farsta med sin AK-47.

hejsan lille glosögda katten ....har du varit på "semester" kul att du är tillbaka iaf
2021-05-18, 23:04
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Jag driver bara! Fick lite feeling för när Judith fick lämna 🤭🤗
Haha, din skurk! 😁

Tyckte jag kände igen ditt nick, och att det var nåt som inte riktigt stämmde?
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-18 kl. 23:06.
2021-05-18, 23:04
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nu börjar Nardos IGEN. "Emelie är en riktig överdrivare..."...JAG ORKAR EJ MER.

Om Nardos vinner Big Brother så ...alltså Jag kommer på riktigt kanske inte ens kunna kontrollera det. Jag bojkottar ALLT som har med Sverige att göra då.

VAD FAN är grejen med att idag har precis ALLA gamla avdankade ph-deltagare osv lagt ut att de röstar på henne? VAD I HELA JÄVLA FANSKAPETS FAN är det som sker? Hur kan en människa med NÅGOT innanför skallbenet tycka om en person som henne? Jag har ALDRIG någonsin förstått om hon ens är PÅ RIKTIGT. Jag vill ändå på ngt sätt tro att hon är där för att ENBART provocera, och ja, det har hon verkligen lyckats med.

PS. JA! Idag är jag arg.
De tittar inte på BB. Influencers leker bara goda nu när de kan försvara henne mot rasisterna.

Men det är sjukt om Nardos kan vinna pga sociala medier.
2021-05-18, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Funkar bara i apparna för Tv4Play eller Cmore. Ladda ner, gå in på Big Brother, välj röstafliken, rösta.

Jaha tack för svar slipper jag leta mer. Då får det räcka med min cmore röst
2021-05-18, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Snackat MED är väl inte ner än 3-4 ggr. Snackat OM är nåt annat (men hon är garanterat inte medveten om att hon konstant babblat om honom, speciellt när hon druckit).

Ja, tycker synd om tjejen hon lär ju skämmas ihjäl när hon kommer ut och ser hela bilden lite mera klart.
2021-05-18, 23:06
Medlem
Anonym396s avatar
''Fan vad konstig huvudform jag har''

Stackars Emelie. Hon har så mycket ångest nu efter avsnittet. Jag tror HeligModer har retat Emelie för hennes huvudform.

2021-05-18, 23:08
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Dääär är du ju, skulle tagga dig innan när Madde blev räddad men hitta inte ditt nick!!
Madde och Tanja!!
Jag är här 😊 yes dom brudarna alltså 🙌💪
Nu är det bara att rösta vidare så dom blir kvar!
2021-05-18, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Den som verkar ha fått mest följare av alla BB deltagare i år är Nardos. Hon kommer nog vinna.
emelie har fått mest. bra försök dock

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in