2021-05-18, 22:57
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Nån som kan förklara hur man röstar på TV4play??? Går det inte via datorn eller?
Ingen aning, har bara röstat via apparna, C More och TV4 Play.
2021-05-18, 22:58
Medlem
Nigga brother med niggacam resten av kvällen? godnatt.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Knappast! Det går i graven med PH och ex on the beach
Phuu, tack gode gud isåfall!
Dags för en annan kanal att ta över, eller bara lägga ner.
Medlem
Jag tror att det kommer vara jämt mellan Madde och Simon i omröstningen. Men för att det inte bara ska vara tjejer i finalveckan så kommer produktionen välja att behålla Simon även fast Madde skulle få fler röster. Ni läste det här först.
Men nu är det väl ändå på tiden att hon åker..
2021-05-18, 22:59
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Det var just det du gjorde och därav mitt svar. Håll koll på vad du skriver och till vem.

Du inledde med att alla är olika. Lev då upp till det och gör inte alla kollektivt ansvariga för dumheter som ett fåtal pysslar med.

Tack och hej!

Snyggt!
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Men vem är du? har sett dina hatiska inlägg om Emelie under dessa veckor. tänker att du kanske är hennes ex eller någon tjej som blivit utkonkurrerad av henne. Hur som helst verkar du fullständigt rabiat i ditt hat mot henne.

Herregud människa detta är ett tv-program, allvarligare än så är det inte.
Var/när har jag skrivit att jag hatar henne? Jag ogillar henne, är ngt helt annat.
Att hata är väldigt starkt. Hur ska man kunna hata en människa man inte träffat? Däremot kan man väl ogilla en människa som man sett bete sig illa i över 70 dagar? Men hata henne har jag aldrig gjort och kommer heller inte att göra.
Är ej hennes ex, ej heller ngn tjej som blivit utkonkurrerad av henne (kan inte vara många).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Madde sa precis att hon haft snacket (läs: ältandet) om Adrian och vad hon känner för han ”3-4 gånger”. Är hon så jävla borta?!

Vilken jävla käftsmäll att komma ut och se att det är i minst vartannat jävla avsnitt hon malt på.

Obehagligt är en underdrift.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Din jävla hydarulslang!? Vad är det du försöker säga med det 😂
Haha, ja säg det du. 😁
2021-05-18, 23:00
Medlem
Sitt där i den jävla soffan. Totalt oaengagerad.

Tröttsamma människa.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Nu börjar Nardos IGEN. "Emelie är en riktig överdrivare..."...JAG ORKAR EJ MER.

Om Nardos vinner Big Brother så ...alltså Jag kommer på riktigt kanske inte ens kunna kontrollera det. Jag bojkottar ALLT som har med Sverige att göra då.

VAD FAN är grejen med att idag har precis ALLA gamla avdankade ph-deltagare osv lagt ut att de röstar på henne? VAD I HELA JÄVLA FANSKAPETS FAN är det som sker? Hur kan en människa med NÅGOT innanför skallbenet tycka om en person som henne? Jag har ALDRIG någonsin förstått om hon ens är PÅ RIKTIGT. Jag vill ändå på ngt sätt tro att hon är där för att ENBART provocera, och ja, det har hon verkligen lyckats med.

PS. JA! Idag är jag arg.

Jösses, chilla och dra några djupa andetag, det är bara ett fucking tv- program. Vissa diggar Nardos no big deal.😉
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Berätta gärna för oss i tråden när Madde är fräck.
Har du lyssnat när hon berättat sina natthistorier så kan man väl säga hon är rätt häftig och lite småfräck 😅🙌
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Nån som kan förklara hur man röstar på TV4play??? Går det inte via datorn eller?

Funkar bara i apparna för Tv4Play eller Cmore. Ladda ner, gå in på Big Brother, välj röstafliken, rösta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in