2021-05-18, 21:32
Medlem
xrlpyts avatar
Det stod inte i brevet att någon LÄMNAR i morgon..?
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
När jag fått ut dom 2 gaphalsarna så överlåter jag åt Gud att själv fatta besluten. Vi får se hur han tänker vår goe Herre.

Mäktig! Det räcker för mig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag har under större delen av säsongen stört mig alldeles fruktansvärt på Nardos. Hon har absolut många fina egenskaper men hon är otroligt egotrippad, hon SKRIIIIKER rakt ut utan nån som helst anledning, väldigt ofta och det finns en anledning att hon kallas för ”husets eget prinsessa” - allt ska vara på hennes villkor annars blir det ett j-a liv, som när de råkade spela rockmusik (när de var på rockfestival). På tre röda bytte de musik för att prinsessan klagade.

Min irritation mot Nardos har många orsaker men absolut INGEN av dem har nåt att göra med vem hon ÄR eller varifrån hon kommer eller ser ut. Absolut ALLT har att göra med hennes beteende, ett beteende som jag finner extremt störande.

Ja men att störa sig på henne är en helt annan femma! Men alla människor fungerar inte likadant!
Jag har stört mig på henne också men inte fan skulle jag börja klanka ner på henne på nätet som en riktig internetkrigare!
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Håller helt med. Nardos är en jobbig jävel och hon förtjänar inte någon miljon. Hade inte orkat med människan en kvart. Man FÅR avsky Nardos. Men från det till att önska livet ur henne eller kalla henne rasistiska glåpord är det ett långt avstånd... och väldigt mycket färre hjärnceller.
Det är bara du själv som ältar och triggar igång att det handlar om rasism. Jag avskyr blekfeta Judit lika mycket som den något mer solbrända gaphalsen. Lägg ner med dina griller som satt sig i din skalle!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Emelies vänner känns så vettiga, ifrågasätter inte övrigas, bara en reflektion. De har inte alltid sagt att Emelie haft rätt i diskussioner eller hur hon uttryckt sig. Kul att se!
det kan ju vara så att övriga deltagares kontoansvariga har hört av sig till BB och att den här liven är påtvingad från högre ort så det lugnar ner sig lite bland fansen
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Så, nu har jag lagt mina röster på Tanja. Usch, fick ont i huvudet efter i kväll. 🤕
Bra att du röstat på Tanja.
Ta en huvudvärkstablett lägg dig och sluta gnäll.
2021-05-18, 21:33
Medlem
xrlpyts avatar
haha, Mamma Madde: " .. men, men..? Har alla ätit då, innan vi börjar med chipsen..?"

Medlem
hittanemoos avatar
Snälla visa hockeyveckan!

Eller när Nardos och Mergim pratar skit om Tanja, men det kommer aldrig hända.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Ni som står bakom Nardos, är sjukt nyfiken på vad ni ser hos denna människan? Har kollat liven i princip varje dag några timmar och det hon har bidragit med är i stort sett att starta tjafs, skrika, bete sig illa mot andra, hon tål absolut inte någon som helst kritik, fruktansvärt lättkränkt, tänker bara på sig själv, allt ska handla om henne och hon älskar drama.
Mycket märkligt för mig.

Bara att läsa på Facebook eller Instagram. Många av hennes fans är helt rabiata och värre än de värsta sektmedlemmarna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hittanemoo
OMG sluta! Bara att höra Nardos narcissistiska tal om att hon åker ut ikväll visar varför man hatar henne. Har inget med hudfärg att göra. Att hon sedan är allergisk mot allt är också en bidragande faktor.

Men alla hennes allergier har väl visat sig vara ganska lynniga och sporadiska? Ibland tål hon t ex glass med laktos fast hon i tre månader pratat om laktosintolerans (vilket Emelie påpekade igår).
2021-05-18, 21:34
Medlem
Så less på att folk ska skrika rasism så fort nåt går emot dom. Får dom inget jobb, mindre röster, parkeringsböter eller vad fan som helst. Inse att det oftast inte har med hudfärgen att göra utan att ni är idioter.
2021-05-18, 21:34
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ambivalent006
Ni som står bakom Nardos, är sjukt nyfiken på vad ni ser hos denna människan? Har kollat liven i princip varje dag några timmar och det hon har bidragit med är i stort sett att starta tjafs, skrika, bete sig illa mot andra, hon tål absolut inte någon som helst kritik, fruktansvärt lättkränkt, tänker bara på sig själv, allt ska handla om henne och hon älskar drama.
Mycket märkligt för mig.

Står du bakom Emelie ( påstår inte att du gör det) men om så vill jag skicka en tillbakakaka till just dig, genuint intresserad faktiskt. Något måste jag missa.

Lööövbomb ❤

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in