2021-05-18, 21:28
Medlem
Ni som står bakom Nardos, är sjukt nyfiken på vad ni ser hos denna människan? Har kollat liven i princip varje dag några timmar och det hon har bidragit med är i stort sett att starta tjafs, skrika, bete sig illa mot andra, hon tål absolut inte någon som helst kritik, fruktansvärt lättkränkt, tänker bara på sig själv, allt ska handla om henne och hon älskar drama.
Mycket märkligt för mig.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu sänder Emelies kontoansvariga live med Nardos på instagram. Håll i hatten
Åh fy fan. Tack för tipset men nej tack.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
händer det något "juicy" får ju gärna referera matchen
Emelies vänner känns så vettiga, ifrågasätter inte övrigas, bara en reflektion. De har inte alltid sagt att Emelie haft rätt i diskussioner eller hur hon uttryckt sig. Kul att se!
2021-05-18, 21:29
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag har under större delen av säsongen stört mig alldeles fruktansvärt på Nardos. Hon har absolut många fina egenskaper men hon är otroligt egotrippad, hon SKRIIIIKER rakt ut utan nån som helst anledning, väldigt ofta och det finns en anledning att hon kallas för ”husets eget prinsessa” - allt ska vara på hennes villkor annars blir det ett j-a liv, som när de råkade spela rockmusik (när de var på rockfestival). På tre röda bytte de musik för att prinsessan klagade.

Min irritation mot Nardos har många orsaker men absolut INGEN av dem har nåt att göra med vem hon ÄR eller varifrån hon kommer eller ser ut. Absolut ALLT har att göra med hennes beteende, ett beteende som jag finner extremt störande.

håller med till 100%
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Håller helt med. Nardos är en jobbig jävel och hon förtjänar inte någon miljon. Hade inte orkat med människan en kvart. Man FÅR avsky Nardos. Men från det till att önska livet ur henne eller kalla henne rasistiska glåpord är det ett långt avstånd... och väldigt mycket färre hjärnceller.

Och där är vi väldigt eniga.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Ja, att inte låta någon annan synas eller tala till punkt är ett bra exempel på ett uselt beteende.
Att fokusera på sig själv när någon annan råkar ut för något jobbigt ett annat. Listan är väldigt lång när det gäller Nardos.

Täcker hon för kameran så de andra inte syns eller hur menar du?
Det finns människor som låter sig gå först före allt och alla, det ger väl inte oss rätten att klanka ner på de!

Alla människor funkar inte likadant, alls har inte gått igenom samma saker här i livet!
2021-05-18, 21:30
Medlem
Så, nu har jag lagt mina röster på Tanja. Usch, fick ont i huvudet efter i kväll. 🤕
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Härligt att höra ifrån dig igen ❤️ Härligt att du hängt upp dig på mig. I feel special.

Nej då O'boyen jag har inte hängt upp mig på dig, vill bara vara med i den otroligt fina gemenskapen vi har här i gruppen. Trodde bara inte du höll på med "onödiga kommentarer"

Nu är det brev så fokus på tv apparaten nu mini ❤

Bara kärlek ❤
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Är det bara för hon har invandrarbakgrund du tycker illa om henne? Mår du bättre om du klankar ner på henne?

OMG sluta! Bara att höra Nardos narcissistiska tal om att hon åker ut ikväll visar varför man hatar henne. Har inget med hudfärg att göra. Att hon sedan är allergisk mot allt är också en bidragande faktor.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon var inte på besök i huset va? Söt!

Nej detta ska vara Elina. Sjukt söt!
2021-05-18, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Typ "tack för allt du gjort i huset och tack för allt du gjort för mig! Du är helt underbar och bäst" eller något i den stilen..sedan fällde hon en tår.

Okej, tack så mycket 🙏🏻
2021-05-18, 21:32
Medlem
Nu blir det CHÄPS och DÄPP. Tur trippeldipparn är borta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in