2021-05-18, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Redan gjort! Men tycker inte om hur folk skriver om Nardos, känns som det har med hennes hudfärg att göra! Tanja är och har varit i min favorit hela vägen!

Jag har under större delen av säsongen stört mig alldeles fruktansvärt på Nardos. Hon har absolut många fina egenskaper men hon är otroligt egotrippad, hon SKRIIIIKER rakt ut utan nån som helst anledning, väldigt ofta och det finns en anledning att hon kallas för ”husets eget prinsessa” - allt ska vara på hennes villkor annars blir det ett j-a liv, som när de råkade spela rockmusik (när de var på rockfestival). På tre röda bytte de musik för att prinsessan klagade.

Min irritation mot Nardos har många orsaker men absolut INGEN av dem har nåt att göra med vem hon ÄR eller varifrån hon kommer eller ser ut. Absolut ALLT har att göra med hennes beteende, ett beteende som jag finner extremt störande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Åh fy fan vilken mardröm! 🤣🤣😂😂🤣
judda in the blue lagoon
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu sänder Emelies kontoansvariga live med Nardos på instagram. Håll i hatten
Hon var inte på besök i huset va? Söt!
2021-05-18, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nej men man mår ju på ett sätt som ÄR

tänk om Nardos vinner hela skiten

Lägg av. Behöver en sån där fet Nardosfläta nära till hands på finaldagen för att kunna avsluta mitt lidande fort om det sker. Bara linda runt och DRA TILL.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Alla ni som tar upp invandrarkortet sa inget när peddo snackades ner men nu kommer ni så fort det handlar om nardos...

Ja hyckleri. Men det visar ju bara att invandrarna tycker illa om båda svenskar och varandra..
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Ja, att inte låta någon annan synas eller tala till punkt är ett bra exempel på ett uselt beteende.
Att fokusera på sig själv när någon annan råkar ut för något jobbigt ett annat. Listan är väldigt lång när det gäller Nardos.

sant...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hon var inte på besök i huset va? Söt!

Så JÄVLA SÖT!?!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Men räcker det inte med invandrarkortet nu??
Man kan ha taskig personlighet OCH vara invandrare...
Hade offerkoftan varit något bredare har Nardos fått den istället för Peddot..

Så hon är den enda med taskig personlighet därinne? 😅 Lägg ner, du vet att det har med deras bakgrund att göra! Fokusera på din/dina favoriter istället för att klanka ner på henne
2021-05-18, 21:27
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Hej där gullerumpa 🥰

Vilka otroliga krafter du sitter på, lägger du en bön åt Tanja?

Puss och kram ❤
När jag fått ut dom 2 gaphalsarna så överlåter jag åt Gud att själv fatta besluten. Vi får se hur han tänker vår goe Herre.
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Jag har under större delen av säsongen stört mig alldeles fruktansvärt på Nardos. Hon har absolut många fina egenskaper men hon är otroligt egotrippad, hon SKRIIIIKER rakt ut utan nån som helst anledning, väldigt ofta och det finns en anledning att hon kallas för ”husets eget prinsessa” - allt ska vara på hennes villkor annars blir det ett j-a liv, som när de råkade spela rockmusik (när de var på rockfestival). På tre röda bytte de musik för att prinsessan klagade.

Min irritation mot Nardos har många orsaker men absolut INGEN av dem har nåt att göra med vem hon ÄR eller varifrån hon kommer eller ser ut. Absolut ALLT har att göra med hennes beteende, ett beteende som jag finner extremt störande.
Håller helt med. Nardos är en jobbig jävel och hon förtjänar inte någon miljon. Hade inte orkat med människan en kvart. Man FÅR avsky Nardos. Men från det till att önska livet ur henne eller kalla henne rasistiska glåpord är det ett långt avstånd... och väldigt mycket färre hjärnceller.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu sänder Emelies kontoansvariga live med Nardos på instagram. Håll i hatten
händer det något "juicy" får ju gärna referera matchen
2021-05-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Huuuuuuuuuuuuur kan Madde sitta säkert??
Trodde iallafall Emelie ?!!!!?!?

Är Madde ens underhållande.
Är i total chock.
Hur? Huuuur? Jadu lille vän hon är lojal och inte falsk! En genuin människa helt enkelt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in