2021-05-18, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dynamo-Kuken
Finns en Sh*rin S (*e) på Facebook, ”jobbcoach” i Södertälje nu.

Låter som att hon fått sparken från banken.
Citera
2021-05-18, 18:03
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Ja, det skulle man gärna vilja veta. Någon som läser tråden måste väl veta vem denna person är?

Den utpekade huvudmannen friades nyligen i domstol för;

Åtal som den tilltalade frikänns från
PARTER (Antal tilltalade: 1)
Tilltalad
1. Brott mot vapenlagen, 9 kap 2 § 1 st d vapenlagen (1996:67) 2019-11-11
2. Brott mot lagen om förbud beträffande knivar och andra farliga föremål, 1 § 1 st och 4 § 1 st lagen (1988:254) om förbud beträffande knivar och andra farliga föremål
2019-11-11
3. Dopningsbrott, ringa brott, 2 § 6 p och 3 § 2 st lagen (1991:1969) om förbud mot vissa dopningsmedel
2019-11-11
Citera
2021-05-18, 18:17
Medlem
SweKingCalles avatar
Såååå jävla bra jobbat av polisen

Nu ber vi att de jävlarna får ordentliga straff

Sen får vi hoppas härvan växer utav bara fan
Citera
2021-05-18, 18:28
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
Såååå jävla bra jobbat av polisen

Nu ber vi att de jävlarna får ordentliga straff

Sen får vi hoppas härvan växer utav bara fan

Långa straff och återbetalning av varenda krona som kommit in till klanen och alla inblandade.
Säkerligen många som sitter som på nålar och väntar på att någon kommer och knackar på dörren😀

1-0 till polisen
Citera
2021-05-18, 18:32
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paragraftre
500 MKR och finns inte med på några papper. Driftigt.
Man undrar stillsamt om inte banker noterar överföringar på miljonbelopp mellan på pappret utfattiga pizza-ägare. Fastigheter och miljonbelopp, jag får inte riktigt ihop hur man kan mörka det. Om jag ska köpa en villa och betala handpenning på 1 miljon så nog krävs min personliga närvaro och en checklista.
Citera
2021-05-18, 18:34
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Långa straff och återbetalning av varenda krona som kommit in till klanen och alla inblandade.
Säkerligen många som sitter som på nålar och väntar på att någon kommer och knackar på dörren😀

1-0 till polisen
Det är naturligtvis det ultimata straffet för dessa personer. Staten tar helt enkelt alla pengar som inte kan redovisas som normala intäkter.
Citera
2021-05-18, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Man undrar stillsamt om inte banker noterar överföringar på miljonbelopp mellan på pappret utfattiga pizza-ägare. Fastigheter och miljonbelopp, jag får inte riktigt ihop hur man kan mörka det. Om jag ska köpa en villa och betala handpenning på 1 miljon så nog krävs min personliga närvaro och en checklista.

Antar att det är mänskliga kontroller och har du då insyltade bankfolk så lär det inte vara så svårt. Södertälje är lika maffiastyrt som vilken italiensk maffiakontrollerad stad som helst.
Enligt LT så är det 3st mäklare gripna inkl den ena mäklarens fru.

Tror den här härvan kan bli enorm....men det blir väl frikännande domar som vanligt.

Paralellsamhälle är årets understatement
Citera
2021-05-18, 18:51
Medlem
Hur många år kan det bli tal om här?
Citera
2021-05-18, 18:58
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ederkoppmannen
Antar att det är mänskliga kontroller och har du då insyltade bankfolk så lär det inte vara så svårt. Södertälje är lika maffiastyrt som vilken italiensk maffiakontrollerad stad som helst.

Tror den här härvan kan bli enorm....men det blir väl frikännande domar som vanligt.

Jag är stockholmare men jag jobbade i Södertälje en tid på 80-talet. För nåt år sedan var jag tillbaka i stan. Det som slog mig var att ingenting större byggts i innerstaden sedan jag var där. Man kan undra vad är för jätteaffärer tråden handlar om?
Citera
2021-05-18, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Men har kopplingar klanerna och dess kriminalitet.
Är det tvätt av narkotikapengar som det handlar om?
Citera
2021-05-18, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone

Jo. Kanske just därför det är en bra grej att ha folk på insidan av olika verksamheter som man kan köpa eller muta tänker jag?
Citera
2021-05-18, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ederkoppmannen

Tror den här härvan kan bli enorm.... men det blir väl frikännande domar som vanligt.

Förmodligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in