2021-05-18, 13:48
Medlem
Chandler Bings avatar
Det här är nog den mest skrikiga säsong ever, idioter!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Klart att den inte är sann.
Jag litar inte på dig när det kommer till Nardos.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
http://www.laddy.se/visa-bild/1159/

Hihi, särskrivningar och stavfel. Ingen tvekan om att det är godhetsmaffian som är i farten igen.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-18, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
När jag läste inlägget så va min första tanke att det kunde vara ett tragiskt Simon fan som hotat i tanke på att han hoppat på Tanja ett flertal gånger i huset att hon mer eller mindre står i vägen för han. Blir dock inte förvånad om det är fans till svintohuvet heller. Hur som helst så är det tragiskt att det gått så långt som hot och polisanmälningar!

SJÄLVKLART är det Nardos fans det gäller. Inlägget om henne spreds igår, efter det fick Tanja ta emot hat. Inte en jävla chans i helvetet att det är Simon eller någon annans följare. Fan öppna ögonen nu och se vad Nardos skara följare gör!

Enligt dem gör Nardos ALDRIG FEL. Men direkt Nardos är ensam - folk fryser ut henne. Nardos gapar och skriker - låt en svart kvinna få uttrycka sig. Nardos sover på dagen - ingen vill vara med henne, alla är dumma. Nardos visar ingen hänsyn - acceptera att alla är olika. Nardos tar ett kasst beslut - andra manipulerade henne.

De.är.inte.friska!
Gå för helvete inte på deras skit. ALLA har fått ta emot hat, men det ska ALLTID vara mest synd om Nardos, i deras värld räknas ingen annan.
Medlem
Mouchinos avatar
Nej detta hade inte behövt blivit en sån stor jävla grej om man hade låtit det sunda förnuftet och moralen fått fungera då vissa, (inte alla) använt uttryck om deltagarna och inte bara om Nardos utan även Judith, där det ältas om vikt, läggning och annat. Hur fan har det med något att göra, förstår ni inte? Bara lär er att hålla isär människa - handling > beteende.

Det är inte svårt att skilja på de som irriterar sig på Nardos beteende eller hennes värderingar och dem som stör sig på henne för att hon är mörkhyad och kommer från Afrika då vart och vartannat ord handlar om hennes hår, hennes hudfärg, man förminskar Nardos och ett helt folkslag genom att sitta och generalisera.

Att sitta och nöta nöta dessa kränkande och diskriminerande uttryck gör mig bekymrad över mänskligheten!

Finns det inte och har det inte funnits tillräckligt med hat i världen utan att det ska spridas här också pga att man inte kan lära sig att respektera sina medmänniskor? Vi väljer inte vart någonstans på jordklotet vi föds och växer upp, vi väljer inte om vi blir man eller kvinna, läggning eller vilken hudfärg vi får? Vem säger att just du eller du har ensamrätt om den här planeten eller att jag ska bestämma att vissa folkgrupper skulle vara mindre värda än mig och dra alla över en kam.

Hur många när de ser en man ligga på en parkbänk tänker, "äsch det är bara en A.lagare" Nej det är inte så bara, vi vet ingenting om honom, okunskap och fördomar! Skulle jag sätta mig brevid honom så skulle han kanske berätta om sitt liv och att han faktiskt är någon, han hade en familj och fru som älskade honom till den dagen hon lämnade honom. Vi kan inte döma människor efter de etiketter vi själva klistrar på! Vi måste tänka längre än vad våra ögon ser. Vad ser jag, jag ser en medmänniska som aldrig kommer sluta vara en människa bara för att han sökte trösten i alkoholen och blev sjuk! Han är fortfarande någon, en identitet som är så viktigt.

När Nardos uppvisar negativa egenskaper eller något annat man irriterar sig på så kan vi inte säga att ALLA Afrikaner är så och man hatar inte människan Nardos utan kanske det hon säger eller gör.

Judit tycker om att tafsa och hångla med alla hon ser men det betyder inte att alla Lesbiska Kvinnor agerar så och samma där, jag hatar inte Judith eller någon för den delen men jag ogillar hennes beteende emellanåt.

Att sitta och kalla folk för det ena kränkande efter det andra och att känna tvånget, känslan att lägga till och påminna alla om N-orden eller om Judiths läggning eller vikt säger faktiskt mer om er än något annat!
Medlem
Citat:
Klart att den inte är sann.
jo det är den? orginalet ligger kvar på den som dem delat ifrån.
2021-05-18, 13:50
Medlem
Ridnes avatar
8-9 puckade flashbackare skriver n-ordet om Nardos vilket leder till en rikskris om rasism och instakonton som uppmanar folk som inte ens tittar på programmet att rösta Nardos till vinst för att inte stå upp för rasism..

Samtidigt så dödshotar Bardosgang Tanja och BBPolisen (var det väl..?) på insta och det blir det inga skriverier om? Minst lika illa att hota med att döda någon för att de promotar någon annan än Nardos.
Medlem
Snälla snälla dumma Flashbackare.
Ett helt anonymt nytt konto lägger upp en uppenbart fake bild.
Men eftersom ni alla VILL att det ska vara sant springer ni nu i cirklar och viftar med armarna och skriker.

Men blir fan mörkrädd!
Det är en UPPENBAR fakebild (se språket, texten är inte ens centrerad osv).
Skärp er!
Medlem
xrlpyts avatar
Jag kollade visningar på klippen när alla fick besök (hittade inte alls) på BB:s insta, Tanja hade nästan dubbelt så många visningar (75k+) jämfört med de andra som hade 35-40k ...

Vad nu det betyder, men vill man att Tanja ska vinna så är det ju knappast negativt i alla fall.
2021-05-18, 13:51
Medlem
Citat:
Snälla snälla dumma Flashbackare.
Ett helt anonymt nytt konto lägger upp en uppenbart fake bild.
Men eftersom ni alla VILL att det ska vara sant springer ni nu i cirklar och viftar med armarna och skriker.

Men blir fan mörkrädd!
Det är en UPPENBAR fakebild (se språket, texten är inte ens centrerad osv).
Skärp er!

Den är INTE fake, jag såg storyn jag med.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
http://www.laddy.se/visa-bild/1160/

Nej det där är verkligen inte bra och dubbelmoral deluxe!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
8-9 puckade flashbackare skriver n-ordet om Nardos vilket leder till en rikskris om rasism och instakonton som uppmanar folk som inte ens tittar på programmet att rösta Nardos till vinst för att inte stå upp för rasism..

Samtidigt så dödshotar Bardosgang Tanja och BBPolisen (var det väl..?) på insta och det blir det inga skriverier om? Minst lika illa att hota med att döda någon för att de promotar någon annan än Nardos.
Exonphspoiler-yadayada

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in