2021-05-18, 13:29
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Är dom själva som klippt ihop det? Man kan tro att dom var höga när dom gjorde det.

Ja men BB och att producera media är som vi vet inte en bra kombo.

Tror inte dom beskrev vad videon visade, så det blev förvirrat för alla. Även om man tittat på dom när dom gjorde det.

Det var ju vad som rörde sig i huvudet på var o en av deltagarna. Så vet man det så blir det lite bättre att se...
2021-05-18, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
dem delade precis ett inlägg som beskrev att emelir hade fult huvud o var obehaglig o simon var en bortskämd snorunge. dem tog bort det men jag hann printa. hur lägger man upp här?

Du kan Ladda upp det på tex files.fm och dela länken här.
2021-05-18, 13:30
Medlem
Ridnes avatar
Förra veckan spekulerade jag om att produktionen skulle försöka spela ut Emelie och Madde mot varandra med att visa avsnittet där Emelie och Vicky baktalar Madde och håller på om Adrian.
Ikväll ska de visa ett avsnitt..Får se om det blir det. Hoppas det blir ett annat.
2021-05-18, 13:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Det är verkligen KAOZ. Upprörande och obehagligt utav bara helvete - speciellt eftersom det bidrar till ökad polarisering. Det är ett fåtal individer som beter sig som kompletta idioter och det får precis motsatt effekt till vad de påstår sig vilja åstadkomma. Blir dubbelbestraffning för Nardos dessutom, som indirekt blir indragen. Tycka vad man vill om Nardos men tror inte för ett ögonblick att hon skulle stå bakom något av det hat och hot som sprids.

Jag tänkte det med, bara inte BB anser det så allvarligt så de stoppar programmet eller nåt..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Från Tanjas Instagram:

”Hej Instagram!

Jag som Tanjas kontoansvarig har mottagit allvarliga hot och trakasserier från igårkväll/natt. Hot om att jag inte får uppdatera Tanjas konto för att hon då står vägen för någon annans resa.

Det har varit direkta hot mot mig som grundar sig i en repost. Att jag inte skulle varit tillräckligt snabb på att reposta inlägget som cirkulerar. Allt är nu polisanmält. Jag får se hur detta blir under dagen då hela situationen känns skrämmande.”

Handlar det om inlägget med #BACKANARDOS, tro? Angående rasismen som Nardos utsätts för. Det delades från Tanjas konto för ungefär 16 timmar sedan.

Detta är helt sjukt om det är sant! Säger ju att Nardos armé är sjuka i huvudet!!
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Såhär i slutet av säsongen är det lätt att bli nostalgisk.

Som den hopplöse no-lifer jag är ägnade jag halva lunchen åt att gå tillbaka i tråden och kolla lite gamla händelser.
Kollade lite den 27/2 när Adrian kom in. Jösses vad alla (inklusive jag själv) var positiva. Den enda som skrev något negativt var legenden Larsson34 som körde en av sina sedvanliga oneliners: "Adrian är en tönt" Och jäklar vad mothugg han/hon fick.

Det dröjde dock bara några timmar tills folk började ifrågasätta hans mössfetish, och när han sedan hade den på sig i poolen på kvällen började de första tecknen på irritation att skönjas.
(det var förresten den festen som ledde till Pedrams och Tess berömda maratonbråk där Pedram myntade det numera legendariska uttrycket "When I wanna fuck, I fuck"

Jag fick iallafall rätt i en förutsägelse. Detta postade jag andra dagen Adrian var i huset:

MVH/Gnomegirl.

Ojsan. Jag blir nu lite rädd och det får mig tänka på spådamen Sibylla med sina glaskula och sneda leende samt håret som Svinto.

Men du hade ju rätt. Congrat brukar ju annars vara duktig på att skämma ut oss med gamla inlägg.
2021-05-18, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
dem delade precis ett inlägg som beskrev att emelir hade fult huvud o var obehaglig o simon var en bortskämd snorunge. dem tog bort det men jag hann printa. hur lägger man upp här?
oh no det måste finnas någon som är bättre än mig som vet vart och hur man gör.Spajdor är bra på att lägga upp bilder och printscreens fråga
Medlem
xrlpyts avatar
Vi kanske kan få lite härliga BLM-upplopp när Nardos åker ut..?
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Detta är helt sjukt om det är sant! Säger ju att Nardos armé är sjuka i huvudet!!

Helt jävla sjukt är det.
2021-05-18, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Angående Tanjas story, så behöver det absolut inte vara Nardos fans. Det kan lika gärna vara en rasismaktivist som har ifrågasatt varför dem inte delat inlägget.
När jag läste inlägget så va min första tanke att det kunde vara ett tragiskt Simon fan som hotat i tanke på att han hoppat på Tanja ett flertal gånger i huset att hon mer eller mindre står i vägen för han. Blir dock inte förvånad om det är fans till svintohuvet heller. Hur som helst så är det tragiskt att det gått så långt som hot och polisanmälningar!
2021-05-18, 13:35
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vi kanske kan få lite härliga BLM-upplopp när Nardos åker ut..?

Hehe.
Blatte Lives Matter
2021-05-18, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Såhär i slutet av säsongen är det lätt att bli nostalgisk.

Som den hopplöse no-lifer jag är ägnade jag halva lunchen åt att gå tillbaka i tråden och kolla lite gamla händelser.
Kollade lite den 27/2 när Adrian kom in. Jösses vad alla (inklusive jag själv) var positiva. Den enda som skrev något negativt var legenden Larsson34 som körde en av sina sedvanliga oneliners: "Adrian är en tönt" Och jäklar vad mothugg han/hon fick.

Det dröjde dock bara några timmar tills folk började ifrågasätta hans mössfetish, och när han sedan hade den på sig i poolen på kvällen började de första tecknen på irritation att skönjas.
(det var förresten den festen som ledde till Pedrams och Tess berömda maratonbråk där Pedram myntade det numera legendariska uttrycket "When I wanna fuck, I fuck" )

Jag fick iallafall rätt i en förutsägelse. Detta postade jag andra dagen Adrian var i huset:

MVH/Gnomegirl.
hittade mitt egna inlägg av en slump där jag tyckte "han var snygg och trevlig" det åldrades ju inte så bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in