2021-05-18, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Angående Tanjas story, så behöver det absolut inte vara Nardos fans. Det kan lika gärna vara en rasismaktivist som har ifrågasatt varför dem inte delat inlägget.
OCH hon/han kanske hade annat att göra... för de ska man väl inte bli hotad och trakasserad.Väldigt konstigt resonemang av dig.
2021-05-18, 13:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Så enkelt är det!

Äsch de lallish, det är som sagt bortglömt inom 72h, men dom tror verkligen att dom ska få nardos att vinna, tro mig that wont happen =)

"lallish"?!

Malmens goes orten
2021-05-18, 13:23
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Det är nu BB skall steppa upp och köra på med General Abraha. Rört om i huset och på utsidan. Skicka in Albanen igen som Mullvad
Drömscenario.
2021-05-18, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
OCH hon/han kanske hade annat att göra... för de ska man väl inte bli hotad och trakasserad.Väldigt konstigt resonemang av dig.

Hon delade men INTE TILLRÄCKLIGT SNABBT
Och bara en printscreen...

Jag tycker det är vidrigt med alla dessa rasistiska påhopp. Men hoppas denna hatkampanj biter både Nardos och hennes armé i röven och om hon inte ryker idag, så imorgon eller valfri dag innan finalen.
2021-05-18, 13:25
Medlem
Haha Simon har gått och lagt sig i slussen för att komma undan musiken😂
2021-05-18, 13:26
Medlem
Gnomegirls avatar
Såhär i slutet av säsongen är det lätt att bli nostalgisk.

Som den hopplöse no-lifer jag är ägnade jag halva lunchen åt att gå tillbaka i tråden och kolla lite gamla händelser.
Kollade lite den 27/2 när Adrian kom in. Jösses vad alla (inklusive jag själv) var positiva. Den enda som skrev något negativt var legenden Larsson34 som körde en av sina sedvanliga oneliners: "Adrian är en tönt" Och jäklar vad mothugg han/hon fick.

Det dröjde dock bara några timmar tills folk började ifrågasätta hans mössfetish, och när han sedan hade den på sig i poolen på kvällen började de första tecknen på irritation att skönjas.
(det var förresten den festen som ledde till Pedrams och Tess berömda maratonbråk där Pedram myntade det numera legendariska uttrycket "When I wanna fuck, I fuck" )

Jag fick iallafall rätt i en förutsägelse. Detta postade jag andra dagen Adrian var i huset:

MVH/Gnomegirl.
Senast redigerad av Gnomegirl 2021-05-18 kl. 13:31.
Medlem
Sista spurten nu, detta är programmet med vem hörs mest, decibellmätaren är i bott nu, ni har ca 5h på er att gapa så mycket och så högt som möjligt. Och dääääär är vi igång
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Det är så löjligt med fans hit och dit, men i detta fall lär det handla om en riktigt sjuk och tragisk figur som sysslar med dödshot och skit på nätet.

Det är beklämmande. Ett ytterligare lager av obehag i att göra det "för någon annan" också, som inte har en chans att tala för sig själv/dementera. Eldar bara på det hat som redan finns gentemot personen i fråga. Och så blir det en ond cirkel. Hat föder hat och så viiiiidare.

AHHH, orkar inte med människor.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
hennes kontoansvariga försöker ju släcka en hel skogsbrand med ett glas vatten det går ut med att de inte står för vad fansen tycker och gör samtidigt som de eldar på med att nardos är utsatt för rasism.Anmäl nardos konto
dem delade precis ett inlägg som beskrev att emelir hade fult huvud o var obehaglig o simon var en bortskämd snorunge. dem tog bort det men jag hann printa. hur lägger man upp här?
2021-05-18, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Simon vinnare kan du glömma max 3a om ens det

Tror han blir trea. Men man kan ju drömma
2021-05-18, 13:27
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Haha Simon har gått och lagt sig i slussen för att komma undan musiken😂

Inte ens där kommer han undan musiken....
2021-05-18, 13:28
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
dem delade precis ett inlägg som beskrev att emelir hade fult huvud o var obehaglig o simon var en bortskämd snorunge. dem tog bort det men jag hann printa. hur lägger man upp här?

Ladda upp på denna sida

https://www.laddy.se/

länka sedan här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in