2021-05-18, 13:14
Medlem
Svårt att rösta ut någon när man ska välja vem man vill ha kvar i huset...
Den metoden är ju helt loco..
2021-05-18, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Vad sjukt! Tanja som alltid står upp för alla

Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Låter så. Nardos armé är fan inte kloka. De kommer driva detta långt som helst skulle jag tro. Hot och polisanmälningar kommer hagla!

Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Detta har ju ballat ut

Det är verkligen KAOZ. Upprörande och obehagligt utav bara helvete - speciellt eftersom det bidrar till ökad polarisering. Det är ett fåtal individer som beter sig som kompletta idioter och det får precis motsatt effekt till vad de påstår sig vilja åstadkomma. Blir dubbelbestraffning för Nardos dessutom, som indirekt blir indragen. Tycka vad man vill om Nardos men tror inte för ett ögonblick att hon skulle stå bakom något av det hat och hot som sprids.
2021-05-18, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Narnia visar återigen sin brist på självinsikt. "Simon är en riktig dramaqueen".

Men duuurrrrååååå.

Exakt min tanke, många speglar sin egna personlighet i andra...
2021-05-18, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Nardosfansen är helt psyko alltså. Frågan är ju vad Nardos kommer tycka när hon kommer ut och får reda på hur mycket sinnessjuka grejer hennes egna fans håller på med. Dom har ju trakasserat varenda deltagare som har varit med. Nu har dom även börjat med mordhot också. Helt jävla sjuka.
hennes kontoansvariga försöker ju släcka en hel skogsbrand med ett glas vatten det går ut med att de inte står för vad fansen tycker och gör samtidigt som de eldar på med att nardos är utsatt för rasism.Anmäl nardos konto
2021-05-18, 13:16
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja detta har helt ballaT ur. dessa människor som gjort detta är inget annat än det skräp de beskyller andra för att vara.
Nu tror jag faktiskt många av hennes fans är 13-åriga flickor och IQ-befriade blattar som lätt tar till våld.

Nu vet jag inte om det är bättre att barn håller på med mordhot på Instagram än om de var vuxna som gjorde det.
2021-05-18, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
OT det största skämtet i världshistorien som har skadat mer än det gjort nytta har ingen bäring i sverige som tur är.Jag trodde det skulle bli lite uppror när en pundarbiltjuv fastnade på film när han fick smaka lite batong för några veckor sen .... men tydligen var han inte svart så då var det inte så noga med "polisvåld".Hyckleri
f.ö tyckte polisen gjorde rätt och hade bra svung i batongen
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Angående Tanjas story, så behöver det absolut inte vara Nardos fans. Det kan lika gärna vara en rasismaktivist som har ifrågasatt varför dem inte delat inlägget.
Fast ändå viss skillnad på ifrågasättande och allvarliga hot och trakasserier för att Tanja "står i vägen för någon annans resa". Kan inte se hur detta kan gälla någon förutom Nardos fansen faktiskt.
Medlem
Denna jävla ljudnivå på två utav dom där inne. Det är sinnessjukt. Fattar inte varför det ska gapas!!!
2021-05-18, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Låter så. Nardos armé är fan inte kloka. De kommer driva detta hur långt som helst skulle jag tro. Hot och polisanmälningar kommer hagla!

Det är så löjligt med fans hit och dit, men i detta fall lär det handla om en riktigt sjuk och tragisk figur som sysslar med dödshot och skit på nätet.
2021-05-18, 13:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Har ni läst på Tanjas senaste story?

Herregud.. Såg nu. Fasen så obehagliga de är de där i Bardosgang.. för det måste väl vara det det handlar om. Inte kloka någonstans!!
2021-05-18, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Ja nu är man då tillbaka i tråden och liven efter en välbehövlig paus. Nu när finalvecka när igång så kn man knappt bärja sig till finalen. Känns ganska jämnt mellan fyra deltagare. Simon, Tanja, Nardos och Emelie. För min del finns det en solklar vinnare. SIMPA!!

Han må ha gråtit och bråkat en hel del men han är fortfarande utan tvekan den som bjudit mest på sig själv och skapat underhållning sen DAG 1! Simon är långt ifrån perfekt men jag vill inte ha en perfekt vinnare. Om man ska vara i ett hus i hundra dagar så kommer det visas upp dåliga sidor. Hans beteende har inte varit okej många stunder men det tar inte ifrån mina röster. Han har haft många roliga ögonblick och fina relationer. Han och Luis relation är den sjukaste denna säsong Samma med han och Nardos. Dom bråkar och tjafsar men vet ändå vart dom har varandra. Tänker på förra årets vinnare, Sami. Han var långt ifrån perfekt med sitt negativa humör. Men han bjöd ändå på sig själv och var väldigt egen och ofiltrerad.

Hoppas Simpa och Steph blir något på utsidan. Hon var stört vacker når hon hälsade på!!

Om inte Simpa vinner får gärna Tanja ta hem det. Fin tjej som förtjänar det bästa

Det får gärna sluta såhär:
1. Simpa
2. Tanja
3. Nardos
4. Madde
5. Emelie
6. Judith

Men det lär sluta såhär:
1. Emelie
2. Tanja
3. Simpa
4. Nardos
5. Madde
6. Judith
Simon vinnare kan du glömma max 3a om ens det
2021-05-18, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja detta har helt ballaT ur. dessa människor som gjort detta är inget annat än det skräp de beskyller andra för att vara.

Kan inte låta bli o bli obehaglig till mods.

Exakt så, får en klump i magen. Tråkigt att ett underhållningsprogram ska bli gravallvarligt och det SKA delas länkar om att rösta på ANNAN deltagare under hot, annars ”står man ivägen”. Hade aldrig repostat det inlägget om jag var ansvarig för en av dom andra som tävlars Instagram. Däremot kan (bör) man visa sitt avståndstagande mot rasism, på andra vis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in