2021-05-18, 13:08
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja peddo har väl hållit sig borta på senaste tiden men judda är ju efter tanja som en blodhund och jag tycker tanja dummar ner sig själv i hennes sällskap.
Ja Peddo var ju i början när han hade som mission att göra grabbarna på utsidan stolta genom att ha sex i huset. De var lite synd att Tanja lät han pilla men tycker att hon skötte de snyggt efteråt och lyckades hålla sig undan tills han lugnat ner sig.
Judith har ju kört på hela tiden, även om hon var obehagligt på Tanja också i början. Som ett frimärke.

Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Känns som hon fått mer luft senaste veckorna. Emelie och Tanja har bondat betydligt mer senaste tre veckorna, framförallt senaste veckan. Hade verkligen önskat att man fick se mer av Tanja i konstellation Dompa/Emelie/Madde.

Även AD jagade ju Tanja lite med sin livliga energi…
Jag gillar att hon kommit Emelie och Simon närmare. De är ju just för att gruppen blivit mindre. Hade gärna sett mer av de tidigare.
Tror hon kunde gjort mycket kul tillsammans med Simon då båda är lite galna och bara kör.
Riktigt roligt när hon retat Simon genom att ta hans "roller" som programledare och när dom var trollkarlar
2021-05-18, 13:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Tror fan det blir Madde alltså.
Men glad så länge det inte är Tanja!

Tanja klarar sig givetvis.. Hoppas och tror inte det blir Madde heller. Hon har stort influencerstöd Blir nog Juddan out of the house!
2021-05-18, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Ja du! Jag håller inte med dig men jag respekterar det. Hoppas inte hon vinner!!

Må bästa man eller kvinna vinna! Är nöjd med vilka som är i finalveckan oavsett, men hade velat byta Madde mot Jesper men tror han lämnade självmant (cover up utröstning) så han var aldrig aktuell.
2021-05-18, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tanja klarar sig givetvis.. Hoppas och tror inte det blir Madde heller. Hon har stort influencerstöd Blir nog Juddan out of the house!
Har ni läst på Tanjas senaste story?
2021-05-18, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Från Tanjas Instagram:

”Hej Instagram!

Jag som Tanjas kontoansvarig har mottagit allvarliga hot och trakasserier från igårkväll/natt. Hot om att jag inte får uppdatera Tanjas konto för att hon då står vägen för någon annans resa.

Det har varit direkta hot mot mig som grundar sig i en repost. Att jag inte skulle varit tillräckligt snabb på att reposta inlägget som cirkulerar. Allt är nu polisanmält. Jag får se hur detta blir under dagen då hela situationen känns skrämmande.”

Handlar det om inlägget med #BACKANARDOS, tro? Angående rasismen som Nardos utsätts för. Det delades från Tanjas konto för ungefär 16 timmar sedan.
Nardosfansen är helt psyko alltså. Frågan är ju vad Nardos kommer tycka när hon kommer ut och får reda på hur mycket sinnessjuka grejer hennes egna fans håller på med. Dom har ju trakasserat varenda deltagare som har varit med. Nu har dom även börjat med mordhot också. Helt jävla sjuka.
2021-05-18, 13:12
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Nardosfansen är helt psyko alltså. Frågan är ju vad Nardos kommer tycka när hon kommer ut och får reda på hur mycket sinnessjuka grejer hennes egna fans håller på med. Dom har ju trakasserat varenda deltagare som har varit med. Nu har dom även börjat med mordhot också. Helt jävla sjuka.
Nardos kommer tycka om det.

Ganska uppenbart att hon bara tänker på miljonen.
2021-05-18, 13:13
Medlem
1754s avatar
Bra att Simon dmeonstrerar mot den värdelösa musiken. Sätt på riktig dunkadunkamusik istället!
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Tyvärr väntat. Detta packet skyr inga medel för att Nardos skall ha millen. Därför måsta vi fan rösta på Tanja nu! #backaTanja!
Medlem
Citat:

Ja detta har helt ballaT ur. dessa människor som gjort detta är inget annat än det skräp de beskyller andra för att vara.

Kan inte låta bli o bli obehaglig till mods.
2021-05-18, 13:14
Medlem
1754s avatar
Narnia visar återigen sin brist på självinsikt. "Simon är en riktig dramaqueen".

Men duuurrrrååååå.
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos kommer tycka om det.
Ganska uppenbart att hon bara tänker på miljonen.

Hennes skara sade redan vid besöket att hon har vunnit. Planen tycks gå alldeles utmärkt
Medlem
amiliasharborstes avatar
Angående Tanjas story, så behöver det absolut inte vara Nardos fans. Det kan lika gärna vara en rasismaktivist som har ifrågasatt varför dem inte delat inlägget.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in