Ja nu är man då tillbaka i tråden och liven efter en välbehövlig paus. Nu när finalvecka när igång så kn man knappt bärja sig till finalen. Känns ganska jämnt mellan fyra deltagare. Simon, Tanja, Nardos och Emelie. För min del finns det en solklar vinnare. SIMPA!!
Han må ha gråtit och bråkat en hel del men han är fortfarande utan tvekan den som bjudit mest på sig själv och skapat underhållning sen DAG 1! Simon är långt ifrån perfekt men jag vill inte ha en perfekt vinnare. Om man ska vara i ett hus i hundra dagar så kommer det visas upp dåliga sidor. Hans beteende har inte varit okej många stunder men det tar inte ifrån mina röster. Han har haft många roliga ögonblick och fina relationer. Han och Luis relation är den sjukaste denna säsong

Samma med han och Nardos. Dom bråkar och tjafsar men vet ändå vart dom har varandra. Tänker på förra årets vinnare, Sami. Han var långt ifrån perfekt med sitt negativa humör. Men han bjöd ändå på sig själv och var väldigt egen och ofiltrerad.
Hoppas Simpa och Steph blir något på utsidan. Hon var stört vacker når hon hälsade på!!
Om inte Simpa vinner får gärna Tanja ta hem det. Fin tjej som förtjänar det bästa
Det får gärna sluta såhär:
1. Simpa
2. Tanja
3. Nardos
4. Madde
5. Emelie
6. Judith
Men det lär sluta såhär:
1. Emelie
2. Tanja
3. Simpa
4. Nardos