2021-05-18, 12:44
Medlem
GhangBangTanjas avatar
De vita tjejerna låg och chilla när gamle svarten kommer in och börjar med sitt eeeyyy
Hur orkar denna lilla sak att bara förstöra för alla.
2021-05-18, 12:45
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
va? dem låtarna är ju grymma

Till 99% så är folk som gillar dansband på något vis förståndshandikappade.

Hoppas Madde sätter på sig stringbikinin.
2021-05-18, 12:46
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckyouasshole22
Personligen hade jag aldrig någonsin hört talas om Tanja innan hon gick in i Huset, antagligen för att jag aldrig sett ett endaste avsnitt av PH.

Men redan efter hennes första dagar i Huset blev hon min favorit och ingen av de Luffarna där inne kommer ens i närheten av henne som människa, och sen när någon här inne nämnde hur hon fick det stora ärret över bröstet tyckte jag om henne ÄNNU mer för att hon till skillnad från exakt varenda andra delatagre 2021 inte tar på sig offerkoftan för minsta lilla.

Simon är offerkoftan personifierad och han är en skam för alla oss andra som levt hela livet med IBS.
Som sagt, jag gillar också Tanja.
Ja visste inte heller vem hon var innan BB men har förstått att hon har en stor grupp följare sedan tidigare inte minst genom PH men också genom andra kanaler.
Under hela säsongen har jag även sett henne i div produktreklam osv på nätet vilket betyder att hon gjort dessa jobb innan och lyckats få ut de just under den tiden hon varit med i BB.
Men, de tar inte bort hennes personlighet! Dock tycker jag att det är fel av BB att ta med folk som redan är mer eller mindre kända sedan tidigare, just för att de alltid kommer att bli diskussioner om hur dom vinner osv. Där tycker ja att Simon har helt rätt. Jag tvivlar inte en sekund på att han gillar Tanja som människa men han ligger ju efter från start när de kommer till fans och självklart påverkar de hans/hennes chanser att vinna. De är ju faktiskt en tävling.

Hur hans IBS har med hans tid i tv förstår ja inte men ja kan förstå att man kan tycka att han betett sig mindre bra stundtals. Men som jag skrev tidigare så har det blivit en grej av hans grinande. I övrigt har han varit (tillsammans med Tanja) den som som gjort bäst tv och gett oss tittare underhållning och de ska han ha kredd för på samma sätt som Tanja.
2021-05-18, 12:47
Medlem
Ja nu är man då tillbaka i tråden och liven efter en välbehövlig paus. Nu när finalvecka när igång så kn man knappt bärja sig till finalen. Känns ganska jämnt mellan fyra deltagare. Simon, Tanja, Nardos och Emelie. För min del finns det en solklar vinnare. SIMPA!!

Han må ha gråtit och bråkat en hel del men han är fortfarande utan tvekan den som bjudit mest på sig själv och skapat underhållning sen DAG 1! Simon är långt ifrån perfekt men jag vill inte ha en perfekt vinnare. Om man ska vara i ett hus i hundra dagar så kommer det visas upp dåliga sidor. Hans beteende har inte varit okej många stunder men det tar inte ifrån mina röster. Han har haft många roliga ögonblick och fina relationer. Han och Luis relation är den sjukaste denna säsong Samma med han och Nardos. Dom bråkar och tjafsar men vet ändå vart dom har varandra. Tänker på förra årets vinnare, Sami. Han var långt ifrån perfekt med sitt negativa humör. Men han bjöd ändå på sig själv och var väldigt egen och ofiltrerad.

Hoppas Simpa och Steph blir något på utsidan. Hon var stört vacker når hon hälsade på!!

Om inte Simpa vinner får gärna Tanja ta hem det. Fin tjej som förtjänar det bästa

Det får gärna sluta såhär:
1. Simpa
2. Tanja
3. Nardos
4. Madde
5. Emelie
6. Judith

Men det lär sluta såhär:
1. Emelie
2. Tanja
3. Simpa
4. Nardos
5. Madde
6. Judith
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UncleTompa
Nu får Madde flashbacks till Adrian igen. En låt om deras (icke) kärlek.
Haha så less man är på deras (icke) relation.
Årets säsong hade blivit 20% bättre om vi sluppit allt tjat om dom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
De som startat denna kampanj på sociala medier är medvetna om att Nardos inte har en chans att vinna som det ser ut idag, och försöker göra vad som helst för öka stödet för henne i en final. Jag hoppas inte att sådana här fula taktiker fungerar. Men jag tror att både Tanja och Emelie skulle fått fler röster än Nardos i en final. Speciellt Emelie då hon har varit mer populärare än Nardos under hela säsongen. Det skulle vara riktigt sorgligt om Nardos vinner pga sin hudfärg. Jag tycker bara att folk som har CMORE borde få rösta i sådana här viktiga omröstningar annars så kan man lägga ner programmet.

Ja nu blir det som att om man inte röstar på nardos så är man en rasist! Att om man inte röstar på henne så gör man inte ett statement mot rasism.
2021-05-18, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Äntligen lite dansband i BB-huset!
Det var Kattis 😉
2021-05-18, 12:50
Medlem
jag tror jag hade gillat tanja mer om hon inte hade haft judda big bubba efter sig 24/7, de dagarna judda satt inlåst som lillebror pratade tanja mycket mer och blev lite intressantare.
2021-05-18, 12:50
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Ja nu är man då tillbaka i tråden och liven efter en välbehövlig paus. Nu när finalvecka när igång så kn man knappt bärja sig till finalen. Känns ganska jämnt mellan fyra deltagare. Simon, Tanja, Nardos och Emelie. För min del finns det en solklar vinnare. SIMPA!!

Han må ha gråtit och bråkat en hel del men han är fortfarande utan tvekan den som bjudit mest på sig själv och skapat underhållning sen DAG 1! Simon är långt ifrån perfekt men jag vill inte ha en perfekt vinnare. Om man ska vara i ett hus i hundra dagar så kommer det visas upp dåliga sidor. Hans beteende har inte varit okej många stunder men det tar inte ifrån mina röster. Han har haft många roliga ögonblick och fina relationer. Han och Luis relation är den sjukaste denna säsong Samma med han och Nardos. Dom bråkar och tjafsar men vet ändå vart dom har varandra. Tänker på förra årets vinnare, Sami. Han var långt ifrån perfekt med sitt negativa humör. Men han bjöd ändå på sig själv och var väldigt egen och ofiltrerad.

Hoppas Simpa och Steph blir något på utsidan. Hon var stört vacker når hon hälsade på!!

Om inte Simpa vinner får gärna Tanja ta hem det. Fin tjej som förtjänar det bästa

Det får gärna sluta såhär:
1. Simpa
2. Tanja
3. Nardos
4. Madde
5. Emelie
6. Judith

Men det lär sluta såhär:
1. Emelie
2. Tanja
3. Simpa
4. Nardos
5. Madde
6. Judith

Jag hoppas och tror:
1. Tanja/Simon (kvittar för mig)
3. Emelie
4. Nardos
5. Judith
6. Madde

Bryr mig inte om 3-6 så länge topp 2 blir rätt.
Har dock lite svårt att förstå hur länge Madde lyckats vara kvar, hur Nardos inte rök tidigt, hur Judith kom undan med varningar för sina övergrepp och hur Emelie plötsligt blivit en så stor favorit bland kvinnorna på Facebook.
2021-05-18, 12:51
Medlem
UncleTompas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja nu blir det som att om man inte röstar på nardos så är man en rasist! Att om man inte röstar på henne så gör man inte ett statement mot rasism.
Skitsnack. Tänker aldrig rösta på Nardos. Ser du inte skillnaden på det som skrivits om henne och vad man väljer att rösta på? Vafan. Är alla rassar så kränkta nu att de skall grina? Rassarna är rassar, blir kränkta för att de uppmärksammas att de är rassar och snarare hjälper sitt offer mot vinsten istället för stjälper.

DET är fan karma!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754

ok får väl söka läkare då och se om jag har förståndshandikapp ska bli intressant å se vad dem hittar
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754

Jag gillar dansbandsmusik och ogillar gambiaskallen.
Vad gör det mig nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in