2021-05-17, 22:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Max3x
Att kfm hämtar båten blir ett återkommande evenemang i sekten. Ju mer de swishar, desto fortare växer skatteskulden och båthämtningen kommer allt närmare! Trots att HB har revisor är han tydligen helt oförmögen att redovisa och betala in sin skatt. Finns revisorn möjligtvis bara i HB's fantasi...

Båten kan bli en galten Särimner för KFM. Galten som slaktades, åts, slaktades igen, åts osv. KFM tar båten, sekten swischar osv. Mytomanen får högre och högre skatteskuld och Tobbe Larsson får det han hinner swischa 🥴😂 Juristen finns nog bara i fantasin. Eller så är det Witte som en skrev.
Senast redigerad av AwakeAsFuck 2021-05-17 kl. 23:09.
Citera
2021-05-17, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
För min forskning får du gärna ge mig källor på attt HB dykt på U137!

Arkiv och fd chefer osv säger ingenting om det!

Exakt. Det där är väl en i sekten.
Citera
2021-05-17, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kho71
Njae!
Tror ni inte det är några från denna tråd som infiltrerat sig bland lärjungarna bara för att få lite fart på cirkusföreställningen.
Lite kul om båten kommer tillbaka och äventyret fortsätta, skattmasen ska också ha någonting att beslagta i framtiden.

Så kan det nog vara. Det borde snarare minska än öka tycker.
Citera
2021-05-17, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TrotylHasse
Fan vad han skriker, Fritjof. Fick skruva ner ljudet för att inte få hörselskador.

Han verkar galen. Skriker och könsord hela tiden om han inte slutat med det samt kallar sig kristen 🙏🥴
Citera
2021-05-18, 06:53
Bannlyst
Citat:

Fråga honom själv. Han har ju berättat det.

Du misstänker att han ljuger? Helhetsbilden av Håkan Bergmark är förtroendeingivande eller vad tycker du han verkar dölja? Att han dricker alkohol ibland är inget han döljer.

Han är en patriot. Vad är du?
Citera
2021-05-18, 07:23
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen

Du misstänker att han ljuger? Helhetsbilden av Håkan Bergmark är förtroendeingivande eller vad tycker du han verkar dölja? Att han dricker alkohol ibland är inget han döljer.

Helhetsbilden är att han är alkoholiserad, förljugen och ekonomisk fifflare.
Citera
2021-05-18, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrotylHasse
Fan vad han skriker, Fritjof. Fick skruva ner ljudet för att inte få hörselskador.
Jävla galningar och foliehattar.
Tänk att det finns folk därute som frivilligt skänker pengar till dessa frigolithjärnor.
Citera
2021-05-18, 08:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Helhetsbilden är att han är alkoholiserad, förljugen och ekonomisk fifflare.

Jaså du. Vad bygger du det "förljugna på? Och varför är han "en ekonomisk fifflare"?

Han är en patriot. Vad är du? Låt mig gissa: totalitärt lagd medlöpare till landsförrädarna i Sverige. Pack.
Citera
2021-05-18, 08:51
Medlem
Citat:

Tror vi har en av lärjungarna bland oss!
Här hittar du ingen som vill swisha HB.
Att påstå HB är förtroendeingivande är bara för mycket.
Tror faktiskt du är bortom räddning med det uttalandet tyvärr.
Citera
2021-05-18, 09:09
Medlem
Citat:
Jaså du. Vad bygger du det "förljugna på? Och varför är han "en ekonomisk fifflare"?

Han är en patriot. Vad är du? Låt mig gissa: totalitärt lagd medlöpare till landsförrädarna i Sverige. Pack.

Om jag får ge mig in i diskussionen:

Jag är patriot, och det menar jag av hela hjärtat, och jag röstar blågult utan att hymla med det.

Jag köper, att folk oavsett politiskt åsikt kan ha beroende av olika slag. Och alla kan ha skulder och motigt ekonomiskt av flera anledningar.

Däremot så anser jag som patriot, att man inte ska vara parasit. Går detta emot linjen som patriot?
Citera
2021-05-18, 09:20
Medlem
Någon som vet något om vad för slags brottsmål trådens huvudperson är förekommande i?
Citera
2021-05-18, 09:43
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:

Vilka arkiv då? Du har väl dokument att lägga ut här om du har forskat? Vore intressant att se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in