2021-05-17, 23:06
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Brukar inte kommentera kändistrådar men kan fan inte låta bli. Var tvungen att kolla in FL Instagram. Ingen av familjen P förutom Jesper följer honom. F följer alla.
Att t.o.m. Mamma Parnevik uppmanar till att rösta på andra. Sjukt omoget av en vuxen person.
Peg och F har varit ihop i 4-5 år och så beter sig familjen så här.

Linn är ihop med sin kille så någon otrohet tror jag verkligen inte förekommit utan Peg har så stora issus och fixar inte som många skrivit att hennes pojkvän inte längre bara är Pegs kille. Alltså familjen Parnevik. Hoppas folk tröttnar rejält på dom.

Jag tycker F verkar ödmjuk och alla i programmet lets Dance har hela tiden pratat om vilken fin kille han är med stort hjärta. Han har varit ihop med en tjej som är destruktiv. När han en dag träffar en normal tjej som mår bra kommer han inse hur sjukt det här förhållandet varit.

Kan fortfarande inte släppa att familjen P inte ens grattar honom. Så som de hejade i början och förra årets rabalder när Penny var med.
Nej något är sjuk med den där familjen. Sunt är det iaf inte.

Mamma Mia om du läser detta eller någon annan i familjen hoppas jag ni ringer upp oavsett om det är er ex-svärson eller inte och ber om ursäkt och gratulerar.
Peg, sök hjälp och ta tag i din självkänsla.
Att hålla på att avfölja på Instagram. Fan fjortisfasoner på er hela familjen. Väx upp!

Ja det var det jag var tvungen att säga.

Du får nog testa kolla en gång till. Mia, Jesper, phoenix samt Phillipa följer ju honom? Bara Penny som inte följer, hon avföljde för någon vecka sedan.
Citera
2021-05-17, 23:13
Medlem
Citat:
Brukar inte kommentera kändistrådar men kan fan inte låta bli. Var tvungen att kolla in FL Instagram. Ingen av familjen P förutom Jesper följer honom. F följer alla.
Att t.o.m. Mamma Parnevik uppmanar till att rösta på andra. Sjukt omoget av en vuxen person.
Peg och F har varit ihop i 4-5 år och så beter sig familjen så här.

Linn är ihop med sin kille så någon otrohet tror jag verkligen inte förekommit utan Peg har så stora issus och fixar inte som många skrivit att hennes pojkvän inte längre bara är Pegs kille. Alltså familjen Parnevik. Hoppas folk tröttnar rejält på dom.

Jag tycker F verkar ödmjuk och alla i programmet lets Dance har hela tiden pratat om vilken fin kille han är med stort hjärta. Han har varit ihop med en tjej som är destruktiv. När han en dag träffar en normal tjej som mår bra kommer han inse hur sjukt det här förhållandet varit.

Kan fortfarande inte släppa att familjen P inte ens grattar honom. Så som de hejade i början och förra årets rabalder när Penny var med.
Nej något är sjuk med den där familjen. Sunt är det iaf inte.

Mamma Mia om du läser detta eller någon annan i familjen hoppas jag ni ringer upp oavsett om det är er ex-svärson eller inte och ber om ursäkt och gratulerar.
Peg, sök hjälp och ta tag i din självkänsla.
Att hålla på att avfölja på Instagram. Fan fjortisfasoner på er hela familjen. Väx upp!

Ja det var det jag var tvungen att säga.
Håller med till 100 procent. Även om det är slut har ju Filip varit en del av familjen. Ett ynka grattis är det minsta man kan begära. Tydligen är hela familjen självisk och missunnsam.Även om Linn är lycklig med sin pojkvän förtjänar Filip bättre.
Citera
2021-05-17, 23:20
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Du får nog testa kolla en gång till. Mia, Jesper, phoenix samt Phillipa följer ju honom? Bara Penny som inte följer, hon avföljde för någon vecka sedan.

Kollade ikväll på Filips insta. Endast Jesper såg jag.
Citera
2021-05-17, 23:22
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Håller med till 100 procent. Även om det är slut har ju Filip varit en del av familjen. Ett ynka grattis är det minsta man kan begära. Tydligen är hela familjen självisk och missunnsam.Även om Linn är lycklig med sin pojkvän förtjänar Filip bättre.

Ja jag tror verkligen inte Linn och F ge ihop det, de känner varann sedan två år och kan inte Peg ta det efter 4-5 år ihop då har man ju problem.
Gå i parterapi? Hon behöver gå i terapi. Själv.

Nej han är bättre utan dom och det har de verkligen visat hela familjen.
Citera
2021-05-17, 23:25
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Kollade ikväll på Filips insta. Endast Jesper såg jag.

Ok, jag kollade nyss på ena kontot mitt o där följer jag alla parneviks o dom följer Filip, förutom Penny då.
Citera
2021-05-17, 23:26
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Kollade igen, F följer samtliga medlemmar i familjen.
Endast Jesper följer F.

Mia
Peg
Penny
Phoenix
Och Philippa bara att söka på följer på Filip.
Citera
2021-05-17, 23:27
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ok, jag kollade nyss på ena kontot mitt o där följer jag alla parneviks o dom följer Filip, förutom Penny då.

Gå in på filips konto och sök på personerna under hans följare och gör sen samma på de han följer.

Parneviks verkar ju vara idioter rent ut sagt.
Citera
2021-05-17, 23:30
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Gå in på filips konto och sök på personerna under hans följare och gör sen samma på de han följer.

Men vad förstår du inte? Står ju att dom följer honom. Du har fel, jag följer parneviks, o det står att dom följer honom.
Citera
2021-05-17, 23:33
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Testa gå in o följ ALLA i familjen parneviks, så kommer du se att de följer honom.
Citera
2021-05-17, 23:40
Medlem
Citat:
Testa gå in o följ ALLA i familjen parneviks, så kommer du se att de följer honom.

Men Snälla Du NEJ de följer inre honom. Är du blind eller vad fan är problemet?
Citera
2021-05-17, 23:43
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:

Jag behöver inte följa dom. Jag kan söka i hans följarlista. Tror det tar ett tag för att du ska de det när du tittar om ni har gemensamma följare. Kolla hans lista med följare sök på deras namn, kommer de upp nej, bara Jesper.
Citera
2021-05-17, 23:49
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trymexx4
Men Snälla Du NEJ de följer inre honom. Är du blind eller vad fan är problemet?

https://www.bildtagg.se/bild/4afpezn6d0dux6u390tzc2zq

https://www.bildtagg.se/bild/8oycng6vs4p1rlb7xsf6wvun

https://www.bildtagg.se/bild/0cr2yvs2eg0zyf7z8kojkah

Så nu kan ni vara tysta. De följer honom punkt slut, nu fick ni bildbevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in