2021-05-17, 22:09
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thegaming
Berätta ditt spån, sitter det kineser i Staple? Nej.
Vem äger majoriteten i Dominion? Staple.

Så nej ditt svagt begåvade riksmongo, kineser äger inte Dominion.
Så du har rätt, men alla källor och all fakta som talar emot dig har fel, trots att de kommer från trovärdiga källor? Okej. Det kallar vi Dunnig Kruger.

Jävla fjant!

Three out of four board members of UBS Securities LLC are Chinese, at least one of whom appears to reside in Hong Kong, according to Bloomberg. UBS says it was one of the “first international banks to have a local presence” in China in the 1990s. In 2012, it formed the current company, UBS Securities Co. Ltd., which it says is the “first foreign-invested fully-licensed securities firm in China.”

Fred Hu. Jeanette Wang. De köpte in sig i Dominion för 400 miljoner dollar - direkt från Kinas regering.

Det var USB Securities LLC som skötte om finansieringen och transaktionerna. Där hittar du Kina.

Eftersom du är så pass ointelligent förstår du inte riktigt vad det är jag försöker tala om för dig. Det är roligt för mig att betrakta en kretin kollapsa så fullständigt. Vi skrattar åt dig. Förstår du det?
2021-05-17, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Okej.... så du vet alltså inte.

Inbördeskriget ligger och pyr, ammunitions-brist och försök att konfiskera vapen av regimen ligger till grund för mitt antagande.

Om du tror vad som hände 6 januari har något med ett inbördeskrig att göra, så tror du fel.

Ammunitions-bristen beror på att fler än jag tänker i dom här banorna, en förutsättning för att en konflikt kan starta. Alla måste vara med på det.

Hur ser ditt lager med ammunition ut?

Har du många luftpistoler nere i mammas källare?
Men du svara på frågan, vad hände med inbördeskriget som skulle komma? Du vet, alla arresteringar du trodde på och skytteltrafik till Gitmo?

Tror du fortfarande på fabeln att Soros sitter på Gitmo? Eller har du kommit till sans med att dem rövknullade dig med fabler?
2021-05-17, 22:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Så du har rätt, men alla källor och all fakta som talar emot dig har fel, trots att de kommer från trovärdiga källor? Okej. Det kallar vi Dunnig Kruger.

Jävla fjant!

Three out of four board members of UBS Securities LLC are Chinese, at least one of whom appears to reside in Hong Kong, according to Bloomberg. UBS says it was one of the “first international banks to have a local presence” in China in the 1990s. In 2012, it formed the current company, UBS Securities Co. Ltd., which it says is the “first foreign-invested fully-licensed securities firm in China.”

Fred Hu. Jeanette Wang. De köpte in sig i Dominion för 400 miljoner dollar - direkt från Kinas regering.

Det var USB Securities LLC som skötte om finansieringen och transaktionerna. Där hittar du Kina.

Eftersom du är så pass ointelligent förstår du inte riktigt vad det är jag försöker tala om för dig. Det är roligt för mig att betrakta en kretin kollapsa så fullständigt. Vi skrattar åt dig. Förstår du det?

Berätta, vem äger Dominion? Staple eller kineserna? Om det är kineserna ska du nog kontakta Staple och berätta om din upptäckt
2021-05-17, 22:12
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Dominion köpte Sequoya US som köpt Smartmatic
Här har Ni Dominions köp av Smartmatic presenterat för analfabeter på vänsterkanten.

https://rumble.com/vbfflz-dominion-came-from-venezuela-to-steal-our-election.html

Tja det räcker med att läsa några av HENS inlägg på twitter så vet man vad sekten säger!
https://twitter.com/John_Di_Lemme
Men OM DU sammanfattar vad sektmedlemmen säger så kan vi kommentera!

Senast redigerad av 0rganet 2021-05-17 kl. 22:15.
2021-05-17, 22:14
Avslutad
Citat:

Jävla fjant!

In 2018, Dominion was acquired by its management and Staple Street Capital, a private equity firm

Inga kineser här inte
2021-05-17, 22:15
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Berätta, vem äger Dominion? Staple eller kineserna? Om det är kineserna ska du nog kontakta Staple och berätta om din upptäckt
Jag försöker bara förmedla sann och korrekt information till dig. Om du har svårigheter att ta till dig av sann, korrekt och källhänvisad information får du ta det med din lokala kultledare. Jag har verkligen inte något humanistiskt intresse av att informera dig. Jag ser det mer som lyteskomik. Din argumentationsteknik verkar vara till hundra procent baserad på halmgubbar, eller så har du verkligen stora problem med läsförståelse och intellektuell rörlighet. Det är okej. Vissa är dömda till ett liv i rännstenen.
2021-05-17, 22:16
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Har du många luftpistoler nere i mammas källare?
Men du svara på frågan, vad hände med inbördeskriget som skulle komma? Du vet, alla arresteringar du trodde på och skytteltrafik till Gitmo?

Tror du fortfarande på fabeln att Soros sitter på Gitmo? Eller har du kommit till sans med att dem rövknullade dig med fabler?

Jag har aldrig hävdat att Soros skulle sitta på Gitmo.

Men har det fuskats i valet så är alla möjligheter öppna.

Varför ville Trump köpa Grönland?🤔
2021-05-17, 22:18
Avslutad
Citat:
Jag försöker bara förmedla sann och korrekt information till dig. Om du har svårigheter att ta till dig av sann, korrekt och källhänvisad information får du ta det med din lokala kultledare. Jag har verkligen inte något humanistiskt intresse av att informera dig. Jag ser det mer som lyteskomik. Din argumentationsteknik verkar vara till hundra procent baserad på halmgubbar, eller så har du verkligen stora problem med läsförståelse och intellektuell rörlighet. Det är okej. Vissa är dömda till ett liv i rännstenen.

In 2018, Dominion was acquired by its management and Staple Street Capital, a private equity firm

Hitta en källa som motbevisar detta Staple ägs för den delen inte heller av några jävla kineser.
Hur mycket du än runkar till dina ideer och fabler, så är det Staple som äger Dominion.
2021-05-17, 22:19
Medlem
Japhys avatar
Citat:

Inga kineser här inte
Det finns en redigeringsfunktion. Du behöver inte svara flera gånger på samma inlägg.

Om du bemödar dig med att läsa mina inlägg och källorna så kommer det kanske klarna för dig. Annars så får du helt enkelt acceptera att du inget kan, inget vet och inte kan lära dig någonting. Men visst var det lustigt att de 400 miljoner dollarna som köpet kostade kom direkt från en kinesiskägd investeringsfirm, lustigt nog med ett huvudkontor i annat land, men ändock ägd och styrd av Kina?
2021-05-17, 22:20
Medlem
Japhys avatar
Citat:

Hitta en källa som motbevisar detta Staple ägs för den delen inte heller av några jävla kineser.
Hur mycket du än runkar till dina ideer och fabler, så är det Staple som äger Dominion.
Och just det köpet gick genom en kinakontrollerad investeringfirma som ordnade fram 400 miljoner dollar till köpeskillingen. Som det kan bli.
2021-05-17, 22:21
Medlem
siisters avatar
Citat:
LOL!
https://epochtimes.today/troubling-foreign-ties-behind-voting-machines-used-in-us/

Diskuterar vi den här gamla nyheten?
The video used Wood’s claim as a jumping-off point for a deep dive into Chinese individuals it said were board members of UBS Securities LLC or the similarly-named UBS Securities Co. Ltd., a Chinese subsidiary of UBS AG. However, public records confirm that none of these individuals are board members of the New York-based UBS Securities LLC that worked with Staple Street Capital. The Beijing-based UBS Securities Co. Ltd. has no relationship to the New York broker-dealer firm, nor did it work with Staple Street Capital on the recent fundraising effort. Spokespeople for both UBS Securities LLC and Staple Street Capital reached by phone on Wednesday denied the claims made in the video. Dominion’s CEO John Poulos also has debunked claims of a relationship with China, testifying earlier this month that the company “does not have ties to China whatsoever, including no ties involving investment or source code transfer.”

https://apnews.com/article/fact-checking-afs:Content:9900544617

UBS Securities is renowned for brokering deals between private equity firms, and as a publicly traded company, UBS has multiple shareholders, according to its website. The bank has subsidiaries around the globe, including UBS Securities Co. Ltd. in Beijing, of which it owns 51%.

Writers who picked up the Dominion claim confused the U.S.-based subsidiary — UBS Securities LLC — with its Chinese counterpart — UBS Securities Co. Ltd. — a fact Lawrence acknowledged in a statement of correction after The Associated Press fact-checked the claim.

https://www.usatoday.com/story/news/factcheck/2021/01/23/fact-check-dominion-voting-systems-foreign-investment-claim-false/4038654001/
2021-05-17, 22:23
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Diskuterar vi den här gamla nyheten?
The video used Wood’s claim as a jumping-off point for a deep dive into Chinese individuals it said were board members of UBS Securities LLC or the similarly-named UBS Securities Co. Ltd., a Chinese subsidiary of UBS AG. However, public records confirm that none of these individuals are board members of the New York-based UBS Securities LLC that worked with Staple Street Capital. The Beijing-based UBS Securities Co. Ltd. has no relationship to the New York broker-dealer firm, nor did it work with Staple Street Capital on the recent fundraising effort. Spokespeople for both UBS Securities LLC and Staple Street Capital reached by phone on Wednesday denied the claims made in the video. Dominion’s CEO John Poulos also has debunked claims of a relationship with China, testifying earlier this month that the company “does not have ties to China whatsoever, including no ties involving investment or source code transfer.”

https://apnews.com/article/fact-checking-afs:Content:9900544617

UBS Securities is renowned for brokering deals between private equity firms, and as a publicly traded company, UBS has multiple shareholders, according to its website. The bank has subsidiaries around the globe, including UBS Securities Co. Ltd. in Beijing, of which it owns 51%.

Writers who picked up the Dominion claim confused the U.S.-based subsidiary — UBS Securities LLC — with its Chinese counterpart — UBS Securities Co. Ltd. — a fact Lawrence acknowledged in a statement of correction after The Associated Press fact-checked the claim.

https://www.usatoday.com/story/news/factcheck/2021/01/23/fact-check-dominion-voting-systems-foreign-investment-claim-false/4038654001/
Fint att källan för ovanstående nonsens är just:
Spokespeople for both UBS Securities LLC and Staple Street Capital reached by phone on Wednesday denied the claims made in the video. Dominion’s CEO John Poulos also has debunked claims of a relationship with China, testifying earlier this month that the company “does not have ties to China whatsoever, including no ties involving investment or source code transfer.”

Det skulle verkligen inte förvåna mig om du tror på det mesta som passar in i din förvridna världsbild.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in