Citat:
Ursprungligen postat av
Emma18
Detta är en lögn. Det är svårt att förstå då det inte är sant på något sätt.
Då båda företagen säkert haft massa olika aktieägare genom åren är det ju svårt att kategoriskt säga att detta är en lögn, men kan du specificera vilka ägare det är du pratar om?
Ytterligare en lögn, check. Här har du ju dock en viss gnutta sanning då Malloch Brown sitter i Smartmatic's styrelse och är president för George Soros välgörenhetsstiftelse. Men vad har detta med Dominion att göra? Att George Soros har kopplingar till Smartmatic är väl inte speciellt intressant när vi pratar om ett Amerikanskt val där Smartmatic inte är inblandat?
Vi fortsätter med lögnerna ser jag. Dominion's huvudkontor ligger i Toronto/Denver.
Inte en enda rad kod skriven av Smartmatic finns i Dominion's.
Det är helt otroligt att du bara fortsätter hitta på mer och mer skit som inte har en gnutta sanning i sig. Du har liksom noll fakta utan i princip varje ord du skriver är helt felaktigt. Du presenterar aldrig några bevis som stödjer vad du säger, troligtvis eftersom bevisen inte finns.
Emma, kolla dina fakta:
Smartmatic uppfann "röstmaskinerna" efter tid såldes bolaget till Dominion som fokuserade på USA. Med ägarna menar jag de Venezuelaner som med Chavez söners medel grundade Smartmatic och vann val till Chavez och Maduro med rösträkning som stoppades mitt i natten..
Dominion och Smartmatics skatterättsliga hemvist är skatteparadis i Västindien.
Dominion och Smartmatic nyttjar båda Microsoft. Dominion har efter köpet av Smartmatic uppdaterat sin programvara 9ggr, här har du rätt idag är den inte lik den för 9 uppdateringar sedan.
Smartmatic i Kalifornien
https://www.smartmatic.com/about/our-history/
PS. Var inte orolig, det här släpper vi inte taget om. Skall vid tillfälle lägga upp de videos som gjorts av mainstream kring dessa skojarbolag. "Köp din röst". I USA har både R och D kandidater köpt röster.